Ostetaan piirretty puoliverinen (e:piirtäjiä)

• Mun oli tarkoitus tarinoida Rubinedalin puokeilla, mutta perinteisesti talli levisi käsiin ja tarinointi jäi. Ajattelin herätellä inspistä kirjoitteluun hankkimalla yksityiseksi jonkin kivan puokin. Piirretyillä kuvilla. Enkä siis itse osaa piirtää, joten etsin sen kuville myös piirtäjää.

Hevonen saisi olla jo syntynyt ja ikänsä puolesta valmis kisakentille. Aina parempi jos sillä on jo hieman historiaa virtuaalimaailmassa. Nuori se toki saa olla kunhan siitä saisi koulittua semmoisen Va A-tasoinen pelin. Esteille ei tarvitse olla potentiaalia yli 110 sentin. Sukupuolella ei ole väliä mutta toivoisin että hevosella olisi jotain erikoisempaa väritystä kerta siitä piirretty tulee niin kaikki on mahdollista. Hopeat, voikot, kirjavat ja isot merkit on ❤

Mitä mä sitten tarjoan? Hevonen tulee siis yksityiseksi, mun tarinointikaveriksi herättelemään inspistä kirjoittelua kohtaan. Kisahevoseksi tämän ostan ja kisoissa kierretään, mutta maltilla. Tarkoitus olisi pystyä tämän hevosen kanssa merkitsemään kaikki kisasijoitukset esille ja nousta ns. taso tasolta korkeammalle.

Kunhan sopiva hevonen on löytynyt, tarvitsen sen kuville muutaman piirtäjän. Tarve ainakin rakenne-, pää- ja ratsastuskuvalle, muut kuvat ovat myös lämpimästi tervetulleita. Jos sinulla on aikaa ottaa tilauksia, laita yksityisviestiä hinnaston ja kuvanäyttöjen kera 😊 Maksu euroilla tai teksteillä (luonteet/valkat/ok-merkinnät).

• Etusivulle

• Ellei jo syntyneitä hevosia ole myynnissä, voin myös katsoa yhdistelmiä tai emä-/isäehdotuksia 😊

• Piirrosharrastajat

Jätän tähän puumerkkini itselle muistutukseksi! Löytyy tulevia yhdistelmiä ja mahdollisia aiemmin syntyneitäkin, mutta mun pitää vaan ehtiä käymään ne läpi ajatuksella. Palailen tähän asap 🙂

• Hops takaisin näkyville 😊

• Ylöspäin

• Myynnissä olisi kaksi potentiaalista tammaa:
    JB Narcolpesy
    JB Neutrona

Molemmille voin piirrellä kepeät kuvat lisää, jos kaupat syntyy 🙂

7

965
Users

12.7k
Topics

237.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.