Kirkkojoen talli | Klikkailu

• Ai vitsi, aivan mahtava! ❤ Tykkäsin erityisesti siitä, että kaikki tallin hanat vuotaa! 😆 Ei mutta oikeasti ihania yksityiskohtia, hämähäkki ja hiiri myös bongattu! Vessasta ja siellä olevasta kärpäsestä tykkäsin hirveästi, ja myös varustehuone on tosi kiva (erityisesti Pekka on söpö <3), ja ylipäätään seinillä näkyvät kaikki piirrokset tuo kivaa elämää! 🙂

Odotan kovasti, että joskus pääsisi myös heppojen karsinoita klikkailemaan ja tutustumaan kavereihin paremmin ❤

e// Ja jos sitä nyt nimiarvontaankin…! Semmoiset ihan ensivaikutelmanimiehdotukset:

Valkoinen: Misa
    Harmaa: Rita
    Oranssi: Roope
    Musta: Diva

• @Lynn Kiitos niin paljon! Mä oon ihan pikkaisen oikonu kyllä mm. copypastettamalla asioita 😅 mut yritän aina kovasti tehä joka paikasta mahdollisimman mielenkiintosen 🙂

@Siguri hahaha joo, meil on salee tehty ite noi kaikki putkiremontit 😂 Kiitos paljon! Ehkäpä sitä vois jotkut erilliset hevosten esittelyt sinne tehdä jossain vaiheessa. Olis jotain selattavaa käytävilläkin 😄

• Tarinaheppailijat

Nimiehdotukset tarjoo 6v sisko, joka ehdottomasti halus keksiä ja kertoa nimet. Kissat best kuulemma XD . Klikki loi siis yhteisen seikkailuhetken siskon kanssa joka oikein innoissaan katseli ja klikkaili. Yks kisu jäi nyt vissiin uupumaan, kun piti mennä sänkyyn kesken leikin 😞 .

Musta : Piki
    Valkoinen : Vilu
    Puna/oranssiraita : Viiru

• @juuripersilja ui vitsi vähäks kiva et täst on näin paljon iloa 😄 Toivottavasti pääsette jatkamaan kisujenetsintää joskus paremmalla ajalla! Lisää kiisuja tulee vielä tulevaisuudessa kans, et ei ne tähän vielä jää 😂 Niin, ja tosi hyviä ehdotuksia, kiitos niistä 😄 👍

• Ensimmäinen kissaerä nimetty! Oli vaikea valita nimiä, kun jokaselle oli useampi osuva ehdotus, mutta fiilispohjalla ratkesi 😄 Kiitos kaikille! Koska arvonta-aikaan on vielä tovi, lisäsin muutaman uuden kissan, eli vielä voi osallistua! (Uusille kissoille saa halutessaan ehdottaa nimiä, vaikka olisikin jo arvontalistalla)

Päivityksiä on tässä välissä myös tulllut

Kiitos @Nikki :lle special kissa ideasta 😂 … “Pinkki” kiisu löytyy jostain klikkailusta myös.

• @Jouni thanks i hate it

• @nikki 😭 😂 Mä kysyin millast kissaa ehdottaisit, ja sun vastaus oli vaa aina “pinkki”, näin siinä käy! 😂

• @Jouni Jatkos ei sit tuu ku keskisormi

• @Jouni Näin siinä käy!

• Uusille nimiä
    Valkokirjava: Kinuski
    Pinkki: Kiukku

• Vielä ehtii mukaan arvontaan ⭐

• Voittaja arvottiin perinteisin menetelmin paperilappujen ja purnukan avulla, arpojana minä, arvonnan valvonnasta huolehti koira 😃 Tälläkertaa pakastepurkin onnekkain nimi on: @VeeraR -Onnea onnea, voitit piirroksen hevoselle! 😄 Laittele viestiä kun tiedät minkälaista hevoskuvaa haluat, mallikuvia otan kans mielelläni jos sellasia on!

Kiitos vielä kaikille! Mun piti tehä pientä extraa vaivanpalkaks osallistumisesta, mutta on taas niin kiire sairastella, että se venyy vähä.

• @jouni said in Kirkkojoen talli | Klikkailu:

Tälläkertaa pakastepurkin onnekkain nimi on: @VeeraR -Onnea onnea, voitit piirroksen hevoselle! 😄 Laittele viestiä kun tiedät minkälaista hevoskuvaa haluat, mallikuvia otan kans mielelläni jos sellasia on!

Ai mää voitin jotain kerranki?! 😍 Mä lähestyn heti sua, kun saan päätettyä lukuisista vaihtoehdoista 🧡

7

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.