M: Kaukovallan pentueet (kani, venlai, norwte, caiter, lammas, cocspa, ameaki)
-
@nessu Ihan supersöpöjä molemmat! Kiitos sivuista
Kyllä teille lähtee myös suomenpystykorva!
-
Ei mulle lähtis vielä Kaukovallan Koralli -niminen cockerinarttu (väripentue)? Korallia en suoraan löytänyt suomalaisesta värikartasta, mutta värihän se on, niin ruotsiksi että englanniksi.
-
( @Humutin Sokea rakkaani, kyllä se koralli siellä suomalaisessakin luettelossa on)
-
Lähtisköhän mulle shetlanninlammasuros Kaukovallan Kermakola ja samojedinarttu Kaukovallan Hot Pink?
-
-
@Humutin @Vilja-L Lähtee ilman muuta ^^
-
-
@vilja-l Suuret kiitokset
-
Uusi cairnterrieripentue lisätty aloitusviestiin!
-
Varaus näihin?:) Nämä tulisi tosiaan Routakorvelle. Itsellä myös seitsemän vuoden kokemus vr kennel hommista.
Amerikanakita, 1-polvinen
Uros -> Kaukovallan JohnCockerspanieli, 1-polvinen
Narttu -> Kaukovallan Karpalo (karpalon punainen, sävyn nimi)Myös lampaita noisi kaksi tulla meille mukaan?
Suomenlammas, 1-polvinen
Naaras -> Kaukovallan Kielo
Naaras -> Kaukovallan Kanerva -
@routakorpi Varataan tällaiset teille!
-
Lisätty uusi suomenlammasvuonue ja risteytyskanipoikue!
-
-
Vihdoin ja viimein; Kaukovallan Koralli eli Raili sai sivut.
-
@humutin Oi, mikä kaunotar!
-
Oisin kiinnostunut bordercollienartusta.
Tulisi tarinakotiin, kaverina ois jo 3v australianpaimenkoira!
-
@mäni Laitetaan sellainen kaveri teille!
-
Maatiaiskissapentue lisätty!
-
@anzkuli
Kissapentueesta kiinnostaisi hankkia yksi Ioniciin tallikissaksi. Sukupuolella ei väliä, se tullaan joka tapauksessa leikkauttamaan (toivottavasti tämä on ok). Kaukovallan Kummitus voisi olla hyvä nimi, molemmille sukupuolille.Sitten ottaisin mielelläni cockerinartunkin, sopisiko nimeksi vaikka Kaukovallan Kastanja? En minä tiedä mitä minä sillä tulen tekemään, en oikein ymmärrä mitään noista koirapuolen kisoista tai muusta, mutta ehkä joskus voisi pentueen tehdä, jos löytyy sopiva uros. Muuten vain ihailen sitä, kuten muitakin tallikoiriani.
-
@sirpa Voi molemmista lähtee sinulle pentu! Jos sukupuolella ei niin ole väliä, niin voisihan tuo olla vaikka kolli, saisi 17-vuotias Killiäinen opettaa sen kollin tavoille
Leikkauttaminen on ok. Kaukovallan Kastanja on myös oikein passeli nimi, laitan sen teille varaukseen!