M: Kaukovallan pentueet (kani, venlai, norwte, caiter, lammas, cocspa, ameaki)
-
Loppuvuoden pentueet listattu aloitusviestiin, mukana myös suomenlampaan karitsoita!
-
Minulle yksi lammas Pyökkipolkuun?
https://veera.sumuvuorten.net/pyokki/elaimet.php -
@veerar Sinulle yksi lammas
-
Täältä löytyy Jassu.
-
@veerar Kiitokset!
-
Viimeinen nosto tälle vuotta, muutaman päivän päästä jatketaan uusilla pentueilla
-
Viimeinen viikko saada näistä yhdistelmistä pentu, kunnes vaihdetaan suunnitelmat tälle vuodelle. Markiesjepentue on virtuaalimaailmassa ainoaa laatuaan, vFCI:hin ei ole rekisteröity muita koiria kuin tämän yhdistelmän koirat. Amerikankääpiöterrieri jää listoille vielä roikkumaan jahka löydän sille puolison.
@SissiP Oliko sulla edelleen haaveissa ottaa amerikanakitapentu aloitusviestin pentueesta?
-
Kielaan bc pentueesta narttu? Rento koti jossa pääsee kisaamaan useammassa lajissa sekä jalostukseen
-
@anzkuli said in M: Kaukovallan pentueet (ameaki, markie, bc, amkte, sam, kani, lammas):
Viimeinen viikko saada näistä yhdistelmistä pentu, kunnes vaihdetaan suunnitelmat tälle vuodelle. Markiesjepentue on virtuaalimaailmassa ainoaa laatuaan, vFCI:hin ei ole rekisteröity muita koiria kuin tämän yhdistelmän koirat. Amerikankääpiöterrieri jää listoille vielä roikkumaan jahka löydän sille puolison.
@SissiP Oliko sulla edelleen haaveissa ottaa amerikanakitapentu aloitusviestin pentueesta?
Aika noloa, mut oon unohtanut tän ihan tyysti ja kyllä mulla aika kivoille koirille on lenkittäjiä
-
-
Husky- ja cairnpentueet lisätty helmikuulle. Amerikankääpiöterrieripentue sai evm-sukuisen isän paremman puutteessa, ja on hetken vielä tarjolla.
@VeeraR Täältä muuten löytyisi Fufflen isän isä, näkyy olevan sulla kadonnut
@Minni @SissiP Tökkään teitä, niin saan nuo pentueet mahdollisesti pois listalta roikkumasta
-
@anzkuli said in M: Kaukovallan pentueet (caiter, siphus, ameaki, bc, amkte, sam):
Cairnterrieri, 2-polvinen
ei tästä olis lähtenyt vielä yksi pentu mulle?
näyttelyitä ja jotain muuta kivaa jalostuksen lisäksi luvassa. Urospentu Korpinmustan Terrorcore olis mielessä
-
@humutin Lähtee ilman muuta
-
@anzkuli said in M: Kaukovallan pentueet (caiter, siphus, ameaki, bc, amkte, sam):
@VeeraR Täältä muuten löytyisi Fufflen isän isä, näkyy olevan sulla kadonnut
Kiitos!
-
@anzkuli Terrorcore, onks kaikki ok sivuilla?
-
@humutin Emän nimestä puuttuu toinen F-kirjain, mutta muutoin kaikki on juuri niin kuin pitää
-
@anzkuli mie fiksaan sen asap
-
Lähtiskö mulle uros siperianhusky Korpinmustan Elektrostal?
-
@nessu Tottakai lähtee
-