M: Kaukovallan pentueet (kani, venlai, norwte, caiter, lammas, cocspa, ameaki)
-
Maatiaiskissa, 1-polvinen
isä Juuso / emä vielä etsinnässä
Syntynyt 8.7.2021Tarjoan tähän emäehdokkaaksi Trulliksen tallikissaa, Kujetta. Kujeella ei ole omia sivuja, mutta sen tiedot löytää Trulliksen asukassivulta, muut eläimet -välilehden takaa. Kuje on leikattu, mutta voidaan sopia, että tämä on tapahtunut vasta pentujen jälkeen
Jos tämä onnistuu, mua kiinnostaisi itseäni myös pentu tästä yhdistelmästä.
Risteytyskani, 1-polvinen
isä Jake, emä Sandra Sweet Hearts
Syntynyt 11.8.2021Lisäksi haluaisin kanivauvan! Tämä voisi olla naaras ja saada nimekseen Kaukovallan June. Koti olisi Trullinummessa, tallin miljoonantenena maskottina
-
@Anzkuli Kiva!
Ja en ole, ainakin jossain vaiheessa pikseliponipiireissä pyöri toinenkin Amy niin olisko sitten hänestä kyse
-
@anzkuli said in M: Kaukovallan puskapentueet 2021:
Maatiaiskissa, 1-polvinen
isä Moon Romeo / emä Striped ghost
Syntynyt 10.6.2021
Pentue nimetään William Shakespearen luomien hahmojen mukaan.
Nimiehdotuksia mm. Jessica, John of Bohemia, John of Gaunt, John of Montfort, Jourdemayne, Juliet, Julius Caesar, JuuliaMie voisin tästä pentueesta ottaa poikakissan Justuksen kaveriksi
Nimeksi ois kiva Kaukovallan Junius Brutus, olin kahtovinani joltain listalta että se on Shakespearen hahmo ollut kans?
-
Lähtisikö Rainmakeriin shetlanninlammaskoiran urospentu Kaukovallan Chocolate Cosmos?
-
@tinu Kuje käy mainiosti tämän pentueen emäksi! Haluatko pentueen teidän liitteelle & miten haluat pentueen nimettävän? Varaan teille siis niin kissa- kuin kanivauvan
@Amy Kiitos infosta, tämä on hyvin mahdollista!
@Laura Katsoit ihan oikein. Laitetaan pentu tästä yhdistelmästä teille!
@TK Annan teille oikein mielelläni pennun tästä yhdistelmästä. Olisiko mahdollista, että pennun nimi (tai vaihtoehtoisesti edes toinen nimi) alkaisi kuitenkin kirjaimella J?
-
Tässäpä olisi Kaukovallan Junius Brutus
-
Tottakai! Pohdin uuden nimen ja ilmoittelen sivut mahd pian
-
@anzkuli Mulle ei ole väliä kumman liitteelle pennut tulevat, saat mun puolesta päättää kumpi itsestäs kivempi.
Jos päädyt siihen että tulevat Trulliksen kasvateiksi, niin etuliitteeksi voi laittaa Trullinummen ja nimet voisivat liittyä (suomalaiseen) luontoon.
-
@tinu Laitetaan ne Trullinummen kasvateiksi
Lisäsin nimeämisohjeet aloitusviestiin.
-
-
Lähtisikö kaikista kissapentueista yksi pentu Halluharjaan muiden tallikissojen joukkoon?
Lucas x Jenna kolli Kaukovallan Joona, Moon x Raita narttu Kaukovallan Jane Nightwork ja Juuso x Kuje kolli Trullinummen Professori Okko (hiidenkirnu, ymmärsin että sen ei tarvinnut alkaa J:llä?).
Ja jos teille tulee australianpaimenkoiranpentuja jossain välissä, tulen mieluusti hakemaan yhden mukaani
-
-
Syyskuun pentueet lisätty ja schipperkepentueelle löydetty isä. Etsinnässä näihin pentueisiin vielä kani- ja markiesjeuros.
-
Lokakuulle ei ole suunnitteilla pentueita, mutta kevään ja kesän pentueista saa vielä varata pentuja
-
Moi! Lähtiskö mulle narttu kultainennoutaja Kaukovallan Jekaterina?
-
@nessu Ilman muuta!
-
-
Lähtisköhän Red Flare'siin chihupentu? Emällä on kylläkin luppakorvat, mutta tuskinpa ne virtuaalipennuille niin periytyy
-
-