MYYTY 2p wA o. Loitsulan Myrick

• Hieno koulupainotteinen ori Loitsulan Myrick etsii uutta kotia!

Sukua löytyy kahden hienon polven verran, molemmat vanhemmat on kantakirjattu ykköspalkinnolla, ori itse on KTK-III. (Ei sivuilla, tilaisuus 10/18)
    Myrick on palkittu KV-II palkinnolla ja saanut Quality-arvonimen welshvarsojen laatuarvostelussa. Se on kilpaillut 20 sijaa KRJ HeB-tasolla, tältä pohjalta on hyvä jatkaa astetta vaativampiin luokkiin taitavan työmyyräponin kanssa.
    Kaikki tekstit lähtevät mukaan, mutta valitettavasti kuvia en voi antaa.
    Kirjoitan Myrickille uuden, aikuisen ponin luonteen mukaan ostajan halutessa!

Uudelta kodilta en vaadi aivan hurjaa aktiivisuutta tai päivittelyä - oon itekkin ollut ihan horroksessa vuoden päivät 😄 - mutta pysyvät sivut ja VRL-tunnus jolle poni siirtää ovat ehdottomat kriteerit.

• Lähtisikö Myrick sekalaisen sakin joukkoon kilpailemaan sijoitukset loppuun ja varmaan saamaan jälkeläisen tai useammankin. Sen suurempia suunnitelmia en lupaa, mutta pysyvä koti on luvassa.

• @tuire Myrick lähtee mielellään sun omistukseen 🙂 Laittele sivuja kun ovat valmiit. Oon seuraavan kerran koneen ääressä kolmen viikon päästä, joten jos en tässä tammikuun aikana enää vastaa niin elä huolestu 😄 Siirrän heti sulle kun kerkeän, voi olla että jo aikaisemmin.

7

983
Users

12.9k
Topics

242.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.