Roolipelit - edelleenkö niitä pelataan?

• Luin tässä Sarah J. Maasin Okaruusujen Valtakunta nimistä kirjaa ja aloin miettiä pientä obsessiotani haltijoihin. Roolipeli haltijoista viehättäisi ajatuksena, mutta en tiedä kuinka paljon ihmiset vielä pelaavat moisia?

Tietäisiköhän joku täältä Keskustan puolelta asiasta ja ehkä olisi myös itse halukas etsimään aktiivista roolipeliä sekä heittelemään omia ideoitaan?

• Kyllä roolipelejä vielä löytyy, kun jaksaa etsiä. Esimerkiksi ihmisfantasiapeli Vechnost tarjoaa mahdollisuuden nimenomaan haltiapeleihin.

• Ropenet ei oo ehkä ihan ajan tasalla, mutta sieltä lienee helppo lähteä etsimään. Sieltä sitten aktiivisten roolipelien linkinvaihtoja selaamaan.

• Tarinaheppailijat

Minäkin olen semiaktiivista ropeseuraa etsinyt, tääll yksi fantasiahirmu! Roolinut olen noin 3vuotta 🙂 Viestiä saa laittaa, jos haluaa roolipelata ^^

• @Nikki Voi kiitos sinua 😍😍

Vechnostiin ovat tosiaan kaikki tervetulleita kokemusta ja aktiivisuutta katsomatta! Fantasiasaaremme on niin monimuotoinen hökötys, etten sitä erikseen viitsi tähän yrittää avata - parhaiten saa jutusta kiinni kun sukeltaa sivuille! Mutta jos just ne haltiat kiinnostaa, niin saarellamme on ihan haltioiden oma kaupunki nimeltään Jalometsä 😉

Vechnost muuttaa ens keväänä pois suntuubista, mutta itse peli pyritään pitämään rakenteeltaan mahdollisimman samanlaisena kuin nykyään. Monimutkaisia foorumisysteemejä ei siis ole luvassa jatkossakaan, vaan suht simppeli viekkutyyppinen pelialusta.

14

942
Users

12.5k
Topics

232.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.