Sierran joulukalenteri 🎄

• LĂ€htisikö tuo Braveheart minulle yksityiseksi jollekin kivan oloiselle tallille?

• @Aada Oisko sulla jonkunlaista talli-/heppanĂ€yttöö tms.?

• @nikki hirveĂ€sti mulla ei ole, sillĂ€ ne yksĂ€ri jotka olen omistanut ei omista sivuja, aloitin niitĂ€ yhdelle eilen rakentamaan, tÀÀllĂ€ yhden hevosen tiedot jotka aloitin. YmmĂ€rrĂ€n kumminkin tosi hyvin jos et mulle halua Braveheartia kuitenkaan antaa huonon sovunĂ€ytön vuoksi.

• @Aada Ei niitĂ€ hirveesti tarvii ollakaan, vierastan vaan myydĂ€ ihan sokkona heppoja eteenpĂ€in 😄 Laitetaa Braveheart pakettiin ja nĂ€tti rusetti vielĂ€ pÀÀlle!

En kuollaksenikaa jaksanu eilen siivoomisen jÀlkeen koneelle, vaan kotiudun tohon Sherlockin ÀÀreen sitte illalla. TÀnÀÀn aukeaa siis luukut 9 ja 10!

• Luukku nro. 9 eli Sierra Dreamcatcher ❀ ❀ Leidille olisi karsinapaikka tarjolla Juksulasta (ak). Toista NSH:ea minulla ei ole, mutta arabeja riittÀÀ seuraksi, ja olen sen verran kasvattaja, ettĂ€ varmasti yksi NSH-varsa saataisiin neidistĂ€ aikanaan maailmalle. ARJ:tĂ€ olen kilpaillut viimeksi joskus 2007-2008 issikoilla, mutta juuri Ă€sken huomasin yhtĂ€kkiĂ€ hinkuvani taas ARJ:n pariin. Muutakin puuhaa varmasti keksittĂ€isiin, mutta kaikki tapahtuisi hitaaaasti ja epĂ€aktiivisen sÀÀnnöllisesti nuttura löysĂ€llĂ€ harrastellen.

• @Nintsu No sille löyty nopeasti mielenkiintoa! 😄 Se kun on nyt vasta tullut nĂ€ytille, niin katellaan ainakin iltaan asti, haluuko joku muukin tarjota

• Tarinaheppailijat

Sierra Magic Pumpkin 😍 Rakastuin tohon nimeen ja hevoseen, vaikka mun ei pitĂ€is shoppailla yhtÀÀn lisÀÀ kanadalaisia Pinerockiin ainakaan tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ kun se on vielĂ€kin jollain mÀÀrittelemĂ€ttömĂ€n pituisella tauolla 😅 Katotaan eksynkö kuitenkin heittĂ€mÀÀn tarjousta, sitten kun joskus illalla ehdin koneelle takaisin 😄

• @Tanttu Tuu ihmeessĂ€ tarjoo, halloween meni jo mut lĂ€het joulutanssiaisii taikakurpitsalla ku Tuhkimo konsanaa 😏

• Pahoittelen viivĂ€styksiĂ€, mulla on vissii iskeny joku supervĂ€symys uuden lÀÀkityksen myötĂ€ ni ei millÀÀn jaksais mitÀÀn 😮

@Nintsu Laitetaan Dreamcatcher pakettiin!

• Luukut 11 & 12 ovat nyt auki! Loppuviikon luukut tulevat mun menojen takia vasta sunnuntaina

• Sekalaisen sakin omistaja

Missi esittĂ€ytyy 😍

• Luukku on jÀÀnyt jumiin puolitiehen, mutta toinen puolikas on tulossa tammikuun aikana - luukut oli nimittĂ€in suunniteltu valmiiksi jo ennen joulukuun alkua. Ottakaa siis iisisti, nauttikaa joulusta ja nĂ€hÀÀn uusien heppojen kera tammikuussa 😎

• Ihanaakin ihanampi Cathy ❀

• @Nintsu Superihana 😍 Kaikki ok, kiitos!

18

955
Users

12.7k
Topics

235.6k
KysyttÀvÀÀ, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttÀ suoraan yllÀpitÀjÀÀn (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.