M: kuvien käyttöoikeuksia (monia rotuja v. 2004 alkaen)

• ☄ Jo aktiivivuosinani ideoin kuvasivustoa josta kuka tahansa voisi ostaa virtuaalihevosilleen kuvia, nyt itse harrastamisen lopettaneena ja yritystoiminnan aloitettuani se on mahdollista. Maksan myydyistä kuvista ALVn ja verot.

❄ Kuvat eivät ole totuttuun tapaan yksinoikeudella, vaan saman kuvan voi ostaa useampi ihminen. Käyttöoikeus kuvaan on kuitenkin vain sen ostajalla.

🌨 Kuvien yhteyteen ei merkata kuvien ottajaa, voit toki laittaa tekijänoikeudet haluamallasi tavalla. Esimerkiksi “kuvien ottajaa ei tarvitse mainita” tms.

☃ Kuvia saa muokata parhaaksi näkemällään tavalla ja niitä saa käyttää virtuaalihevosharrastuksessa miten itse haluaa.

🐧 Ostaessasi kuvia voit laittaa kaikkiin muihin yhteystietokenttiin viivan, mutta sähköposti tulee olla omasi sillä saat maksun jälkeen kuvatilaus.filtä kuvien latauslinkin. Ruuhkaisimpina aikoina latauslinkin saapumisessa voi kestää hieman normaalia kauemmin.

🌬 Ongelmatilanteissa voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse, osoite löytyy allamainituista linkeistä.

https://kxoxo.kuvatilaus.fi/LXR2556
    https://kxoxo.kuvatilaus.fi/DSXPMMM

• Miksi kidutat köyhää pientä ihmistä näin… 😄 Julmaa

• Oi mitä nostalgiakuvia 😻 Kiitos!

• Kiitos JP itsellesi 🙂 Lisäilen kansioihin kuvia.

• Moderaattorit

Tuolla toisessa kansiossa on sh tammat 0053 ja 0057 sekä 0304 ja 0308.

Oon vissiin sulta joskus ostanut/saanut ne, kun mulla on ne mun kuvat.fi tunnuksella, missä on muilta ostettuja/saatuja kuvia 🤔 copyina tosin ei ole mitään, koska copymerkinnät hävinneet aikoinaan. Eivät ole tällä hetkellä käytössä missään tuon takia. Joskus täällä huutelin ja kysyin josko joku tunnistaa ottamikseen.

Ovat vuodelta kivi ja keppi ja löytyivät joskus mun iänikuisen vanhan läppärin kovalevyltä, josta pelastin kuvia 😄

Lisäksi samassa kansiossa on yhden sh orin kuvat.

• @elisa Poistin ne 🙂 Voitko vielä laittaa mistä sh orista on kyse.

Näköjään noin vanhoissa kuvissa mulla oli ajantasalla kirjanpito myydyistä kuvista vaan vanhalla koneella eikä ulkosella kovalevyllä 😑

• Moderaattorit

@kati joo, ihan ymmärrettävää 😄 näitä sattuu, mut hei nyt löyty sitten kuviin ottaja! Mitä haluat copyihin merkattavaksi? lisään ne tuonne kansioon jos otan taas joskus nuo käyttöön 🙂 laitan sulle yv ton

• Etusivulle

• Etusivulle

• Etusivulle

• Etusivulle

• Etusivulle

2

963
Users

12.7k
Topics

237.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.