M: rakennelinet (vapaana 1/2)

• Piirrosharrastajat

Heipatihei ja tip tap tip tap! Pikkujoulukausi lähestyy, tontut sammuu, hanki siis itsellesi pukinkonttiin kivoja kuvia!

Mulla on itselläni joulun junarahat hakusessa, joten teen parit kivat linet teille myyntiin. Ensimmäiset valmistunee toivottavasti parin tunnin sisään (ja jos kauemmin menee niin joudun kohta ruveta taksaamaan itse itseäni).

▶ HINNOITTELU SEURAAVA:

Linet 7€ + Pohjavärit 5€ + Varjostus 5€ + Tausta 7€
    Näistä saa yhdistellä esimerkiksi linet+tausta-paketin 14 eurolla tai taustattoman valmiin pollen 17€, tai sitten ihan pelkät linet vaan, ihan mikä sun kukkaroosi sopii.

Kokonaisen tiedoston saa säpoonsa sen jälkeen kun mulle on laittanut kuittia/screenshottia siirretystä maksusta. Ne tiedot ja kaikki muu yksityisviestillä.

▶ PUOKKIORIN KAINOSTELUKUVA / MYYTY

Mahdollista myös muuttaa tammaksi, vaikka ajatuksena onkin ori.

▶ SHETTIKSEN MÖLLÖRAKENNE / VAPAA

alt text

Tämä ei taida pkk:n kirjoilla mennä rakennekuvasta kun ei ole täysin sivusta, mutta sopinee harrasteponin kuvaksi kuitenkin, ja saahan sille tarvittaessa taustankin tehtyä, niin että se pätee muu kuva -luokkiin. Miten olisi poni lumihangessa pöhisemässä, ehkä karkuteillä?

▶ TULOSSA AINAKIN KAHDET LISÄÄ

Toiveita saa esittää

• Piirrosharrastajat

orin rakenne valmis, ostakee omaksenne

• Piirrosharrastajat

puokkiorin kaveriksi lisätty shettis, siitä mahdollista myös tingata koska ei sinänsä ole rakennkuva 😉

Hurjalla poisheittohinnalla myös taustoineen päivineen laukka laventelipellolla, jäänyt myymättä aiemmin.
    Linet ja tausta kympillä, ratsukon väri ja varjot pakettiin mukaan yhteensä 17e. Käytännössä tällänen ratsastuskuvapaketti siis nyt puoleen hintaan. (Kuvaan kuuluu myös ohjakset, ei hätää)

VARATTU

alt text

• Piirrosharrastajat

nostelen jos joku tartteis jouluks ponskeja

• mä voisin napsasta ton herra kainostelijan tosta ? sen verran kauan on jo himottanut kun se katsoo tuollain suoraan sieluun 😄

• Piirrosharrastajat

@leahiiii Sopii! otatko pelkät linet vai miten? Laita ihmeessä viestiä ja säpo johon heitän poitsun sulle 🙂

14

942
Users

12.5k
Topics

232.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.