Petteri Punakuono oli poro nimeltään... 🦌
-
Siis mitä ihmettä, katon The Grinchiä eikä se kuulosta ollenkaan Cumberbatchilta
Mut aaaaa rakastan ku suoratoistopalvelut täyttyy joulujutuista!!!
-
@nikki eikös Grinchiä näyttele Jim Carrey eikä Cumberbatch
-
@eepu Viime vuoden animaatios Grinchii ääninäyttelee Cumberbatch
-
@nikki ai siitäkö on tullut animaatioki… Vihaan joulua, tulin vaan ihmettelemään asiaa että eikös se Carrey sitä näytelly XD
-
@eepu Miten joulua voi vihata. Ees Grinch ei vihaa joulua loppujen lopuks!!
-
@nikki helposti kun siihen liittyy traumoja, jotka aiheuttaa jäätävän ahdistuksen ja PTSD-paskaa… Marraskuun alusta vuoden loppuun kasvatan kyrpää otassa. Eilen lakkautin kaikki suoratoistopalvelut tammikuuhun asti, koska joulu.
-
oih! oob ihan haipeissa ku suunnitellaan kavereitten kaa pikkujouluja (ei kännikänni ryybsryybs tyyppistä, vaan enemmän sellasta pipareita ja aurajuustoo ja mutakakkuu ja paskan jauhantaa)! Sen jälkeen sit on yhen toisen kouluporukan pikkujoulut koululla joulukuun alussa. oon häpihäpi
-
Kuulostaa @Fulli kivalta
Ekat kortit tehty eilen sukulaisille
-
Hej @jannica mäki sain pari päivää sitten ensimmäisen joulukortin tehtyä!
Äidille ja siskolle myös lahjat päätetty, pitäs käydä ostamassa ne
-
Kattokaa tulin jopa hehkuttaan tänne… Ihmeiden aika ei ole ohi ilmeisesti
Kaverit tietää mun tilanteen ja ne tietää kuin vaikeeta aikaa joulu on mulle, ne nyt aikoo järjestää silleen että meen niille illasta kun tulevat sukulaisten luota takas, ettei mun tarvi olla yksin! Tuntuu niin kivalta, yks ystävä sano että voi viedä mut isälle tai mummille, kumman luona vietänkään aatosta aamupäivän. Ehkä niiden paskojen joulu-muistojen tilalle uusia hyviä muistoja
-
@eepu Ihanaa hei!!!
-
@eepu Tosi mahtavaa! Nyt sitten vaan keksitte jotain kivaa yhdessä tekemistä, vaikka ei olisikaan niin jouluista
Kaikesta voi oppia näkemään uusia puolia
Tsemppiä sulle!
-
miks nyt, kun pitäs koeviikkoo varte opiskella, tulee into joulukortteihin? Is this työn välttely?
-
@fulli Mä niin tiedän tän tunteen! Huvittaa kovasti siivota ja kaikkea, kun pitäisi lukea tota yhtä kirjaa… Ihan hepreaa koko juttu mulle
-
@Bella mikäs mestariteos moiseen motivoi?
Itsellä kyseessä on pitkän matikan 12 ja 13 kirjat sekä MOOLI 5
-
@fulli En ees tiiä nimeä, mutta biologiaa
Kaiken kukkuraksi toi on netissä ja mä vihaan lukea netistä oppikirjoja… JA ei siinä vielä kaikki… Tommotteen kappaleen lukemiseen menee sellaset 20 min, koska pituus. Ja sitte jos yrität sisäistää, hrrhh… TULIS JO JOULU JA JOULULOMA
Mooli 5 ei kuulosta houkuttelevalta kyllä sekään
-
@Bella otan osaa! Kuulostaa hirveeltä
Loma kyl ois jees… Josko nyt vaan alotan tekemään koko fysiikan ja kemian kirjoista muistiinpanot pilveen jonnekki… Koska en jaksa kirjottaa käsin kun on näin pimiää
-
-
@eepu Semmosia sais lähettää tännekki lmao. Mut toivottavasti täst tulee hyvä joulu sulle!! Kaikki ansaitsee olla onnellisii jouluna
-
Mullakin on joulu ollu täällä jo yli viikon. Tonttuverhot roikkuu ja sohvatyynyissä on joulutyynyliinat. Eteiseen ostin viikonloppuna tonttumaton ja ikkunass roikkuu joulutähti. Joulukalenterit on ostettu ja joululaulut raikaa
ja mä niin vannoin, ettei tänä vuonna tule paljoa joulua kotiin. Kuusta en kyllä varmasti osta, ehkä korkeintaan jotain havunoksia maljakkoon.
Kissalle ostin myös tonttupuvun joulukuvia varten, tulis nyt vaan lunta! Onneksi toi ei oo mokskiskaan mistään asuista tai jumppereista, tosin tossa on huppu joka ei oo niin kiva juttu