o: sukuselvityksiä (€/kisat)

• Tarinaheppailijat

Ostan evm-sukuisille hevosille 3 polven sukuselvityksiä mieluiten euroilla. Sukuselvityksillä ei ole varsinainen kiire, mutta haluaisin tietää heti alussa hintasi lisäksi arvioidun aikataulusi. Olisi kiva nähdä myös mitä tahansa tekstinäyttöä, ellet ole jo vaikkapa tarinapiireistä minulle erittäin tuttu kirjoittaja. Tekstinäytön ei tarvitse olla sukuselvitys, eikä muutenkaan mikään kilometrien mittainen! 🙂

Arvostan sukuselvityksissä tiivistä ilmaisua vailla turhia jaarituksia. Mitä lyhyemmin saat asian ilmaistua niin, että kaikki oleellinen tulee sanottua selkeällä tavalla, sitä arvokkaampi sukuselvitys minulle on. En siis maksa sanamääristä, sillä olenhan itse jaarittelun maailmanmestari. :DD

Palkan maksan mieluiten rahana, mutta kisaaminenkin käy.

Kirjoitettavat sukuselvitykset ovat suurimmaksi osaksi suomenhevosille ja puoliverisille, mutta yksi eksoottinen miniponi ja shirenhevosmöhkäleitäkin minulla on tekstejä vailla.

//e tekstien on oltava maksun jälkeen vapaasti kopioitavissa ko. hevosen sukulaisille alenevassa polvessa.

• Tarinaheppailijat

Taas olisi tarvetta! Viimeksi topan laittaminen toimi niin nopeasti ja näpsäkästi, että yritetään taas. En ole muuten kranttu sukuselvitysten suhteen, kunhan yhdyssanat ovat suurin piirtein yhdessä, koska itse en ainakaan paremmin osaa. :DD (Ja kaikillahan teillä on heeeei.)

Olisi myös sellainen tapaus, että täytyisi nimet keksiä sukutauluun ja niistä tehdä sukuselvitys. 😄

• Tarinaheppailijat

Pari ihanaa lupasi kirjoitella mulle, mutta tekstejä puuttuu paljon, enkä halua heitä heti näännyttää. 😄 Vieläkin tarvitsisin siis kirjoittajia.

• Tarinaheppailijat

Jep, taas olisin sukuselvityksiä vailla. Nimeä hintasi. Ei tarvitse olla mitään ihmeellisiä. 😄 Tai sen realistisempia tai vauhdikkaampiakaan, kuin mitä ne tapaavat olla. Nimet ja säkäkorkeudet on jo keksitty, suurimmalla osalla väritkin. Ostan yksittäisiä tai klöntissä useampia.

• Mä voisin kirjoitella alkuun vaikka pari sukaria ja jos teksti miellyttää niin voin kirjoittaa useampiakin. Mahdollisesti jo tänään saisin tekstit valmiiksi mutta muuten tässä parin päivän sisään.

Hinta…?? Ööh…? 3e/sukari?

Näyttö

• Minä voisin myös kirjoitella näitä! Ei tässä mitään kummempaa ohjelmaa ole, joten viikossa tai viimeistään kahdessa saan useammankin sukarin kirjoitettua. Tekstinäyttönä esitellään vaikka Diablo. Tuo 3-4€ sukari ois varmaan aika passeli hinta, voidaan määrän mukaan sopia joku könttäsumma! Heitätkö vaikka yksityisviestillä jokusen hevosen, niin mieki voisin kirjoittaa muutaman alkuun, ja jos ei oo valittamista (eikä mulla ilmaannu mitään akuutteja kiireitä, ei pitäisi) niin jatkan sitten siitä? 🙂

16

1.0k
Users

13.4k
Topics

252.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.