Tervetuloa ponilaukkojen maailmaan!

• Mulla oli pitkään ns. kolmosen kammo ja en millään halunnut ponejani viedä laatikseen jos en ollut hyvin varma vähintään kakkosesta. Nyt kuitenkin yritän muutta omaa ajatteluani kun kuitenkin siitä kolmosestakin ponin jälkeläinen saa lisää sukupisteitä kun sen oman arvostelun aika koittaa. Kolmosen saa evm-ponille muutaman virkkeen luonteella ja sukuselvityksellä kahdesta polvesta (nääkin oli mulla superlyhyitä). Esimerkkiponi

• Laukkaponit

Mun ponit on pääosin kuvattomia ja tekstittömiä, en ole viitsinyt mitään laatiksia aikoihin kokeilla kun ei varmaan edes sitä kolmospalkintoa olisi saatavilla. 😛

• Pakkohan ei ole kenenkään laatiksissa käydä mutta kannattaa pitää VWY mielessä, jos vaikka laatiskärpänen puraisee 😉

• Laukkaponit

Ponilaukkaajille kiitokset ahkerasta osallistumisesta ensimmäiseen Ponybreeders’ Cupiin! Pahoittelut tulosten viivästymisestä, voi olla etten saa niitä tänäänkään esille kun aion vähän laiskotella synttäreiden kunniaksi. Mutta huomenna urakoin kisat loppuun! :slight_smile:

• Tervetuloa mukaan ryhmä 4! :slight_smile:

Sääntöjä päivitetty, CAS43 sujui niin kivasti ettei nähty syytä jättää nelosryhmää pois. Siispä rotulistaa on vähän päivitelty ja tästä vuodesta eteenpäin nelosryhmällekin voi alkaa järjestelemään arvokisoja ja -lähtöjä.

Muistetaan myös, että Gaalatkin alkavat kolkuttelemaan ovella! Yritetään avata ehdokkaiden ehdottaminen kuun vaihteessa, nyt äkkiä talleja ja poneja puunaamaan 🐴

• Valjakkoharrastajat

Heiheihei eikö tälle CAS vuodelle oo vielä kisoja ollenkaan vai pissiikö miulla joku? 😄

• Alkaneelle vuodelle ei tosiaan olekaan vielä uusia kutsuja. Itsellä on atm virtuaaliponimotivaatio pienellä tauolla ja sandi järjestelee tämän ekan viikon vuodenvaihdetta heppa- ja ponipuolella, mutta eiköhän pian päästä aloittamaan tämäkin vuosi :slight_smile: Nyt olisi hyvä väli kaikille muillekin pistää vähän kutsua kalenteriin kun se ei ole vielä ihan täpötäynnä Anffilaa ja Nidaa ;D

• Valjakkoharrastajat

@taffel Täytyy laittaa anomusta jos saan nyt nämä koulutehtävät pakettiin :slight_smile:

• Laukkaponit

Nelosryhmältä uupuu vielä prepit, täytyy ne jossain välissä lisätä, mutta tänä vuonna siis nelosetkin pääsevät mukaan Ponybreeders’ Cupiin sekä Bouncing Pony Trophyn ja Mini Tiaran/Mini Crownin tavoitteluun. : )

• @taffel ethän oo unohtanut sitä yhtä laatisjonossa olevaa ponia? 😃

Death Bird PA kaipaa edelleen tammaseuraa.
    Sukua 2 polvea
    Sileä prosentit 43 % / 93 %, taso G1

1st Classic Trial CAS XLII
    3rd Marathon Trial CAS XLII
    3rd Hiekkamyrsky CAS XXXII
    KTK-I palkittu 08/2016 tilaisuudessa (80 p)
    SHLA-II palkittu 10/2016 tilaisuudessa (101,5 p)
    Ch VIR MVA tittelit myönnettty 05.09.2016

• Valjakkoharrastajat

Ja mie kaipaisin muutamaa shettislaukkaponia siitokseen, tosta Tierran orista onkin jo varsa kasvamassa!

2 polvisia oreja tälle ja tälle

1 polvinen tamma tälle

Varsat minulle tai sinulle tai molemmille omat 😄

• Suomenhevoskasvattajat

@Tierra Death Bird PA:n jälkeläisistä puuttuu Death Note HV, enks mä ilmottanu sulle sitä 😮

• Valjakkoharrastajat

Osallistukaapa, vip tänään (sileä ryhmä 1)

Pitääkö miun anoa lisää laukkoja kun ei tonne kalenteriin nyt oikeen taho tulla mitään :rofl: Kuitenkin, eilen pääsin testaa tuota täyteponisysteemiä ja hyvin toimi. Semmonen riski taitaa vaan olla että sopivia poneja ei sieltä löydy, nytkin kone löysi vaan sen yhden kappaleen joka onneksi riitti. Onko siellä ~kaikki ponit jumissa alemmilla tasoilla? Pystyiskö jotenkin kikkailemaan vaikka monta maidenia järjestämällä että sais lisää niitä mukaan jolloin toivottavasti muutaman taso nousis? Lähtöjä pelkille myyntiponille? 😄 Entiiä kunhan heittelen aivopieruja ilmoille.

• Laukkaponit

Ano toki lisää jos intoa riittää, mulla on niin monta juttua menossa samaan aikaan etten ole vielä itse ehtinyt kisoja laitella. 😄 Täyteponeja on ylemmilläkin tasoilla, mutta ei tosiaan niin paljoa. Niitä saa ottaa myös maideneihin lisäponeiksi jos niiden avulla saadaan lähtöjä jaettua. : ) Ja mun puolesta voisi ottaa muutenkin jos maidenissa on vaikka vaan 3-4 osallistujaa, vai mitä sanoo @taffel? 6 ponin lähtöön ei välttämättä tarvitse kun siellä epäsijoittuu poneja jo muutenkin, ellei taas kisajärjestäjä saa omia ponimääriään vaihtelemalla kikkailtua niin että täytteillä päästäänkin jakamaan lähtöjä.

• Valjakkoharrastajat

@sandi Joo, mie anoin just useammalla maidenilla kisat mutta hyvä jos niiden kanssa saa vaikka jakaa lähtöjä! Yritän nyt kikkailla noita täyteponeja kisaamaan edes maidenia 😛

• Hapero, kyllähän sie oot ja minusta olin sen jo lisännytkin o.O Noh nyt lisätty kuitenkin! Päivitän kohta nettiin asti.

• @Tierra n arvosteltava poni on edelleen to do-listalla… 😄 Tällä hetkellä on valitettavasti motivaatio ja vähän aikakin kaikkeen niin rajallista, että yritän käyttää ne harvat tehokkaat tunnit ensisijaisesti kouluun ja IRL kuvahommiin. Mutta yritän saada ponin arvosteltua ja palkittua pian!

@sandi ja @Creimeide ei kai niistä täyteponeista ongelmaa tarvii tehä, käyttelee miten tykkää ja parhaaks kokee 😆

Ja @Creimeide jos saan vielä olla vähän laiska mato ja pyytää sen verran, että kisoissa olisi tulostenkin yhteydessä lähtöjen tiedot (matkat ja voittosummat) 😄 Ei tarvitsisi scrollailla eestaas lähtölistan ja tulosten välillä vaan voi aivottomasti vain päivittää omia listoja, heh.

Gaalaehdokkaiden ilmianto on muuten auki taas, muistakaahan käydä ilmoittelemassa edes omista talleista ja poneista! :slight_smile:

• Valjakkoharrastajat

@taffel Jaa no pitää kopsata ne sinne tuloksiinkin, no prob. Ehkä miulla on iso näyttö tai jotain kun nään kaiken kyllä nytkin kerralla kun on noin vähän lähtöjä 😄

• Yey kivaa, kiitos 😄 Mulla on tosiaan vielä sen verran matala reso, että jää juuri kivasti piiloon lähtöjen tiedot, pöh.

• Valjakkoharrastajat

@taffel joo eipä mitää, parin kopsauksen hommahan toi on :slight_smile: hyvä vaan kun sanoit, pikkujuttu miulle mut voihan siitä monelle olla iso apu 😄

11

939
Users

12.5k
Topics

231.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.