Myydään shettiskuvia (25.2. Lisätty paljon uusia)
-
Viikonlopun kunniaksi laitetaan kuvapaketteja myyntiin. Lisään sitä mukaan kun näitä menee. Paketeista saa tarjota, nämä myydään kuitenkin vaan rahulia vastaan. Kuvat lähetetään sähköpostilla kun olen saanut maksun/ kuitin suorituksesta. Kuvissa esiintyvien ihmisten kasvot peitetään ennen käyttöä! Joitan lisäkuvia on saatavilla, niistä voi sitten kysellä erikseen.
https://boreanaz.kuvat.fi/i/AbytsKvX3dWjPSNY2qRGQMhHFzk8mCDV
Jos olet joskus jo ostanut jotkut kansioissa olevat kuvat, otathan yhteyttä. Olen myynyt kuvia niin monta vuotta, että jos en ole huomannut heti laittaa merkkiä mitä olen myynyt olen voinut hyvin unohtaakkin. Kuvat myydään tietenkin yksinoikeudella
-
Tarjota saa kuvista.
-
Vielä löytyy kuvia. Kuvia saatavalla myös mm. Nords Isakista ja muutamista muista
-
Ylös jos jollain tarvetta shettiskuville muista kansioista voi myös kysellä kuvia.
-
Vielä löytyy shettiskuvia
-
Jos jollain vielä kuvavajetta niin edelleen löytyy paljon kuvia. Esimerkiksi Dalsgårds Tinan rakenne kuvat Tanskasta ja paljon kuvia oriista Corsendonck v. Stepelo sekä mahdollisuus saada kuvia tammasta Pineriver’s Miss Mhysa ihan haluamassaan asennossa
-
Nro 16 kuvat kiinnostaisivat! Heitätkö vaikka chattiin mitä näistä neljästä kuvasta pyytäisit
Onhan kuvissa tamma?
-
Vieläkin olisi shettiskuvia tarjolla 🤩
-
Lisäilin parista orista uudet kuvat jos jollakulla on kuville tarvetta
-
20 ja 21 ainakin mulle? Katon viel töitten jälkeen noita muita.
-
Lähtiskö paketti nro. 6 mulle?
Edit// jos heität chattiin mulle viestiä minkälaista hintaa oot yleensä pyytäny paketeista
-
Lisäilin jälleen muutamia kuvia, en aina muista käydä täällä vastaamassa viesteihin. Minulle voi laittaa myös sähköpostilla viestiä nitroruf@hotmail.com
-
Lisäilin myös viisi uutta pakettia hiirakosta tammasta