Etsitään kaveria talliprojektiin

• Suomenhevoskasvattajat

Jonkinlainen uusi projekti on kutkutellut mun mieltä jo jonkin aikaa, kun tuli aika siirtyä Suntuubista Altervistaan. Olisi kuitenkin kiva pyörittää pitkästä aikaa tallia jonkun toisen kanssa - saisi vähän erilaisia näkökulmia suunnitelmiin ja ei tarvitsisi ihan yksin touhuilla.

Mä oon oikeastaan aika avoin kaikenlaisille ehdotuksille. Oon miettinyt aika kauan jonkinlaista tarinatallia, jossa voitaisiin majoittaa vaikkapa yksäreitä tai kehitellä jotain muuta toimintaa. Tämän lisäksi kuitenkin esimerkiksi kasvatustilakin kiinnostaisi, mutta ehkäpä suhteellisen rennolla etenemistahdilla. Niin valokuvalliset kuin piirroskuvallisetkin hevoset käyvät. En sitten vaan itse ole mestari piirtämään 😄

Kaikkea saa siis oikeastaan ehdottaa. Itse pidän tarinoimisesta ja vaikka talli ei olisikaan varsinaisesti tarinatalli, niin olisi kiva rakentaa projekti jonkun tarinan ja henkilöhahmojen ympärille. Pidän myös kisaamisesta, joten sekin luonnistuu. Toiselta osapuolelta en vaadi oikeastaan kovinkaan paljoa. Haluaisin kuitenkin pysytellä vaikkapa Altervistassa, joten toisen olisi hyvä osata käyttää sitä tai vastaavaa sivutilaa. Lisäksi jonkinlainen aktiivisuus olisi toivottavaa. Ei siis tarvitse joka päivä olla touhuamassa juuri tämän projektin kanssa, mutta olisi hyvä jos toisen saisi vaikka täältä Keskustan kautta tai muualta kiinni tarvittaessa 🙂

Jos joku kiinnostunut löytyy, niin ilmianna itsesi (ja mieluusti toiveesi tallin suhteen) tähän alle tai vaikkapa chatin puolella! ❤

17

932
Users

12.3k
Topics

228.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.