SEPPELEEN KEVÄT 2020 - Pääsiäishubertus E: vielä muutama hoitaja!

• Tarinaheppailijat

☀ AVOINNA MYÖS SEPPELEEN ULKOPUOLISILLE ☀

Talvisen mysteerileirin viimeinen ilmoittautumispäivä on huomenna (26.3). Leiri on lähes täynnä, mutta kahdella mysteerinnälkäisellä on vielä mahdollisuus päästä mukaan leirille, josta ei tulekaan niin rauhallinen kuin alun perin odotettiin. Viimeiset paikat nyt avoinna myös Seppeleen ulkopuolisille ratsukoille!

• WESTERNRIDERS

@salma Vitsit, voiko tässä ilmoittautua mysteerileirille mukaan, kun tapahtuma-aiheeseen foorumilla ei päässyt kirjoittamaan?

Emma Tigerin kanssa [8) la 28.3. klo 17:22].

• Tarinaheppailijat

@Alexiina-C lisään Emman mukaan! 🙂 Tapahtumaan vastaaminen tosiaan vaatii rekisteröitymisen Seppeleen foorumille, mutta se on nopeeta ja sama käyttäjätunnus toimii sitten muillakin Proboardsin foorumeilla (korjatkaa jos tää on muuttunu?).

Leirille suositellaan LiekkiVaelluksen hevosia (vapaana vuonohevoset Bette ja Jonttu, quarter Inga ja pv Rotta), mutta jos Tigerilla tuleminen tuntuu inspaavammalta, on se toki myös mahdollista 🙂 Varmistatko vielä tuletko Tigerilla vai jollain LiekkiVaelluksen hepoista niin laitan sut listaan! Tervetuloa mukaan ☀

• WESTERNRIDERS

@salma Tigerille on jäänyt päiväkirjamerkinnät vähiin, niin saisin tästä sille vähän päikkytäytettä 🙂

• Tarinaheppailijat

@Alexiina-C jees, hyvä juttu! Laitan Emman Tigerilla mukaan 🙂

//Muoks! Enää yksi paikka vapaana leirille!

• Oi vau, oispa ollut kiva tulla!! Mysteerikuittaukset on mun oma suosikki 😍 Oon silti liian tunnollinen ja valitettavasti välitän siitä, että hahmolla on kisat tuossa päällekkäin. 😬 Onneksi vika paikka taisi just mennä, niin ei jää itselle jossiteltavaa.

Että ei mulla muuta - ihana tapahtuma Sebessä taas, innolla seurailen näitä ja haaveilen, josko ehtisi johonkin joskus kunnolla osallistumaan!! 😂 Myös valkkarinki on ihana! ♥

• Tarinaheppailijat

@Cee, mä itse yritän myös kovasti vältellä päällekkäisyyksiä eli ymmärrän hyvin! 😄 Tuo rutkasti realistisuutta, kun joutuu välillä oikeasti pähkäilemään että miten saa kaiken mahtumaan kalenteriin (ja miten ratsastajaparka ehtii ajella paikasta toiseen). Toivottavasti tuut mukaan myöhempiin tapahtumiin kun aikataulut sopii yhteen, oot aina tervetullut! ❤

• Tarinaheppailijat

🌷 Seppeleessä kisataan 12.4. leikkimielinen pääsiäishubertus! Tapahtuma avoinna kaikille.

3

979
Users

12.9k
Topics

241.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.