Pölhö hiatuksella

• Piirrosharrastajat

Usein olen ollut hidas harrastamaan, mutta ensimmäistä kertaa 14-vuoden virtuaalitaipaleellani joudun ihan oikeasti ottamaan taukoa. Miulla on tällä hetkellä niin täysi työ irl-tallin kanssa, että url-vastaavat on toivottavasti ymmärrettävästi pakko pistää hiatukselle. Viimeinen piste oli kun Tinypic lakkasi toimimasta ja suurin osa sivujen kuvista katosi. Table flip! 💢

Yhtäkään tallia en lopeta, ei pelkoa siitä 😄 Instagramiin ja Zenin blogiin saattaa jotain kuvaa ja tekstiä tulla, mutta irroittaudun joksikin aikaa kaikista tapahtumista ja vastuista. PKK-näyttelyitä tuomaroin myös jos deadline ei ole ihan älyttömän lyhyt. VHRY jatkaa toimintaansa, olen itse asiassa etsimässä interaktiivista kalenteripohjaa (ehdotuksia, anyone?) kisakalenterille, niin ettei sen päivittyminen olisi minun koneellepääsystä kiinni. Nytkään en ole viikkoihin päätynyt istumaan “harrastelunäytölle”. @.R on ihana ja lupautunut huolehtimaan VHRY-cupista (Mistä btw, muistakaa pistää niitä cupin osakisatuloksia, vaikka sitten edes miulle niin pistän ne eteenpäin. Nyt ollaan pari kuukautta jo jäljessä! 😧 )

Jos joku kasvattajista tahtoo miulle myymänsä hevosen takaisin koska ei jaksa miun tavallista suurempaa hidastelua, ymmärrän kyllä. Saatan etsiä myös osalle vähän aktiivisemman kodin jos siltä tuntuu, mutta en nyt aio ottaa tästä mitään stressiä.

Kiitos ja anteeksi. 👐 Ei minusta eroon pääse, mutta nyt kerrankin aion priorisoida asiat tärkeysjärjestykseen. Virtuaaliharrastus on kuitenkin kulkenut mukanani jo niin ison osan elämääni, että tuskin koskaan siitä kokonaan luovun. 🙂

• Keskiaika Harrastajat

Mä olen sua isntassa pommittanu kaikilla tileillä direen ja muualle, että koska annat VHRY (Loitsulan) tulokset ja tunnukset, että pääsen jatkamaan 😄 Ymmärrän täysin kiireet ja laittaa tietty asiat tärkeysjärjestykseen.

• Piirrosharrastajat

Hyvää virtuaalihuilia ja tsemppiä arkeen! 😊

Oliskos siitä apua, jos tarjoutuisin tuomaroimaan noista Zenin PKK-näyttelyistä luokat 5 ja 8? 🙊☺

• Piirrosharrastajat

Jos vaan apukäsiä kaivataan VHRY:n kanssa, niin täältä löytyy yksi innokas. 🙋♀️ Vaikkapa kalenterin päivittämisen kanssa, jos se on mahdollista.

Oikein mukavaa taukoilua! 😊

• Tarinaheppailijat

Smokey pysyy meillä turvassa. ♥
    Fiilaan kiireissä ja pöytien nurin heittämisillä, sillä Orange Wood jää nyt syksyn mittaan myös tauolle, kun hosti päätti läväyttää sivut kiinni. Itsellä on niin paljon tekemistä käännöstöissä ja opintojen alkaessa, että ei atm hotsita yhtään etsiä uutta sivutilaa…

PS. Siitä gaalapalkintokuvasta kyllä haaveilen, no panic, mutta ihan vaan, ettet ole unohtanut 😄

15

937
Users

12.4k
Topics

230.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.