Taukoillen eteenpäin; osta puolivalmis australianhevonen!

• WESTERNRIDERS

Hei,

pahoittelut ensimmäisenä kasvattajille yms.
    Vuonna 2015 aloitin onnessani projektin, joka on kannattanut ja jota olen suoraan sanoen rakastanut. Tarkoituksena oli nostaa autralianhevosten mainetta virtuaalimaailmassa, ja ehkä näin neljä vuotta myöhemmin voin iloisena sanoa onnistuneeni siinä. Tiedä siitä, mitä kasvateille kuuluu tai kuinka kädenjälki aussien suvuissa näkyy. Tasan 50 kasvattia olen “saattanut” tähän maailmaan.

Suurin huoli nykyään on vain se, ettei kiinnosta/ei jaksa. Alkujaan yritin pitää hevosmäärän pienenä ja tehdä, mitä haluan. Innostus kasvoi, hevosmäärä kasvoi, työnmäärä kasvoi ja lopulta kävi niin, että innostus loppui. Hevosmäärää olen karsinut, työnmäärää olen karsinut, mutta innostusta ei vain löydy. Kaikki se aika ja rakkaus, mitä Cramptoniin olen laittanut, tuntuu turhalta. Enää ei vain kiinnosta, vaikka kuinka olen noin puolitoista vuotta aina hiljaa yrittänyt palata ja aktivoitua, mutta siinä epäonnistuen. Oikeita ilon hetkiä ovat enää vain, kun kasvatteja syntyy ja menee kaupan ja kun omat hevoset pärjää. Se ihanuus ei ole enää tekemisessä.

Olen pitkään miettinyt ja lopulta tullut siihen lopputulokseen, että ehkä Cramptonin aika on tullut päätökseen, ja sillä pyydän, että auttakaa ihmistä hädässä ja ostakaa itsellenne kiva puolivalmis aussi! En ole vielä tiedä, aionko lopettaa koko paikan vai jättää roikkumaan sanoilla; jos vaikka joskus kiinnostaisikin, niin paljon vaivaa nähnyt yhteen talliin.

Jos aussit vielä kukoistasivat maailmassa, niin löydä täältä omasi! Löytyy vaikka ja minkä moista. Saa luonteineen, saavutuksineen mukaan. Ja lähtevät käyttöön kuin käyttöön, vaikka ruusukkeeksi tallin seinälle. Kaikki aussit tarjolla myytäväksi.

Ehkä helmiä nostellen:

Puolivalmiit pakkaukset
    1 polv o. Hotfuzzorino ABG KTK-III, 2 jälkeläistä, 28 sijoitusta WRJ
    1 polv o. Genheit Morcombo KTK-III, 1 jälkeläinen, 49 sijoitusta WRJ
    2 polv o. Maplepath’s Winzone KTK-II, 1 jälkeläinen, 53 sijoitusta WRJ, mutta kilpaillut myös ERJ
    evm t. Chippendaisha 2 jälkeläistä, 24 sijoitusta WRJ
    1-polv t. Crampton Duffy 2 jälkeläistä, 16 sijoitusta WRJ

Melkein vauvoja vielä
    2 polv o. Crampton Hussock KTK-II, muutama sijoitus WRJ
    2 polv o. Crampton Challinor
    1 polv t. Crampton L. Thestral
    2 polv t. Crampton Rianna muutama sijoitus WRJ

• Musta on tosi harmi, että Crampton ei enää tuo iloa, mutta kiitos näistä vuosista! ♥

Mua kiinnostaisi Sierraan sukua jatkamaan:
    Lachalan
    Curmayen Kimba
    Red Prairie Jackal
    Crampton Sassella

• Keskiaika Harrastajat

Voi harmi, että lopetat 😞 Voisin tarjota tuolle Cox Stockill DLHS lopunelämän kotia Kalloniemestä (ak). Pääsisi aktiivisen tarinakäyttöön ja mahdollisesti jatkamaan jopa karjatilameininkiä tilalla. Simstalli, niin saa siihen kuuluvat kuvat.

• WESTERNRIDERS

@Nikki Tuo nelikko sulle! Mahtavaa, että pääsevät sukua jatkamaan ja että sulla on kiinnostusta noihin mun tuonteihin. Ota Chippendaisha kaupan päälle - se ei oo ihan niin valmis! 😉

@R Itsekin hieman harmittaa. Crampton on niin tärkeä projekti ja silloin alkujaan otin paljon yhteyttä irl-aussikasvattajiin ja puhuin heidänkin kanssaan paljon. Pienessä mielessä pidän ehkä toivetta yllä, että jos näitä käsiin vielä jää, niin ehkä pidän ne kätkössä itselleni jossain. Mutta todellakin Cox sulle, ja suunnitelmat kuulostavat olevan juuri oria varten! Ensimmäisiä 1-polvisia kasvatteja ja isänsä kautta rakas hepo. ❤

• Keskiaika Harrastajat

@nicky Oi ainakin tuli panostettua huolella 😮 Mie alan tässä väsäämään orille sivuja ja kuvia, että huutelen kun ready ❤

• WESTERNRIDERS

Upsista, löytyikö lopuillekin kodit?

• Keskiaika Harrastajat

Saattaa sivuissa kestää hetki, kun makaan kuumeessa kotona 😞 Enköhän loppuviikosta saa tehtyä!

• WESTERNRIDERS

@R Ei mitään hätää sivujen kanssa!

• Jos qh tai app kaipaa kotia, niin mielelläni ottaisin ne Ravenwoodiin - samoin Smokey Blue on tervetullut takaisin, jos sille ei ole jo uutta kotia tiedossa. 🙂 Meillä säilyy teidän hienot aussikasvatit: isäorina loistava Buckbeak, terapiahevosena menestynyt Quean ja westernissä osaava Preria. 🙂 ♥ Harmi, että Crampton lopettaa toimintansa, teitte hienoa työtä oman rotunne parissa!

• WESTERNRIDERS

@Break En niitä ole kerennytkään miettimään, mutta lastataan vain kaikki kolme lentokoneeseen sinne teille! Mahtavaa, että nekin saivat näin kodin.

Kolmikko saanut sulta niin hyvän kodin. Aina jaksan ihailla, kuinka jaksat touhuta noidenkin kanssa, vaikka sullakin iso talli urakkana!
    Itseäkin harmittaa, kun tuntuu, että työ jäi kesken. Koko ajan takaraivossa ajatus, mitä jos sittenkin, mutta ei kuitenkaan onnistu. 😄

• WESTERNRIDERS

Ylöspäin

• WESTERNRIDERS

Oisko vielä viimesille kotia?

• WESTERNRIDERS

Osta kiva aussi!

• WESTERNRIDERS

Happy ja Blue päässeet uuteen kotiin!

• 1-polv o. Genheit Morcombo
    1-polv t. Crampton Duffy
    Mua kiinnostaisi nää kaksi, loppuelämän kotiin tekemään varsoja 🙂 Harmi että Crampton lopettaa, mutta jää varmasti paikkana mieleen vielä pitkäksi aikaa!

• WESTERNRIDERS

@layda Jeee, laitetaan nää kaksi sulle! Rakas projektihan se on. Ehkä se jää jonnekin roikkumaan. Vain niin stressaava talli kun satuttaa pitää sitä tauolla. Pitäisi hevosten kanssa menestyä ja varsoja syntyä yms 😄

8

935
Users

12.4k
Topics

230.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.