Kotisivut toivottomalle, nyt kun Suntuubi lopettaa

• Tarinaheppailijat

Hellurei,
    tosiaan nyt kun tuo Suntuubi lopettaa, olen joutunut siirtymään Driven kautta Blogspotiin, josta en nauti lainkaan. 😕 Weebly, Webs, Simplesite sekä muut sivustot testattu läpi, eivätkä toimi joko netin tai muokkauselementtiensä puolesta - joten onko olemassa enää Suntuubin kaltaisia, ilmaisia kotisivuven tarjoajia?
    Alan olemaan epätoivoinen asian suhteen 😖

• Mites Webnode tai Wix? 😊 Webnoden tosiaan saa myös suomeksi!

• Samassa veneessä ollaan, sen vuoksi rekisteröidyin itekin tänne. Apua on ollut tosi hyvin saatavilla ja ihmiset ihan supermukavia. 👍 Pienistä kengistä se on alotettava.

Mä kokeilin Altervistaa ja vaikuttaa ihan toimivalle paikalle mut ei oo kyllä verrattavissa suntuubiin. Täältä foorumilta löytyy ihan hyviä oppaita ja varmasti saa apua jos kysyy.

• Raviharrastajat

Kohtalon toverina voin todeta, ettei kyllä löydy läheskään mitään niin hyvää kuin suntuubi kun siihen on kerran tottunut. Itse pakenin domainille (ihanien ihmisten auttamana) mikä on kyllä ihan uusi ulottuvuus kun sivut rakennetaan puhtaasti koodien ympärille. Loppujen lopuksi olen ‘‘kotiutunut’’ hyvin 🙂 bloggerista saa kyllä muokattua sivujen kaltaisen (x, x) jos se vähän auttaisi 🙂

• @rooa hei vau miten kiva tuo webnode on!

9

975
Users

12.9k
Topics

240.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.