Brittiponitallille toinen omistaja haussa

• Ihan ekaks, mä rakastan Rushock Bogia ja sen tie ei oo päättymässä missään tapauksessa. Siitä ei kuitenkaan tullu sitä mitä mä halusin joten aikani kypsyteltyäni ajatusta oon päättäny antaa mahdollisuuden yhteistyölle, joka oman ajatusmaailmani mukaan sopisi näin laajakirjoiselle tallille ja antais mulle itselleni samalla tilaa nauttia ja hengittää tämän välillä työstä käyvän puurtamisen sijaan.

Joten, kiinnostaako brittiponit? Valjakko? Joku muu laji poneilla? Tai muuten vaan tykkäät, että kaksin on kaunihimpi?

Mitä mä haluan?

• Rushockin historia on mun käsialaa ja oon oikeestaan aika tyytyväinen siihen. En välttämättä haluais, että sitä muutetaan. Sun ei kuitenkaan tarvii tuoda uutta “hahmoa” tähän tarinaan ja itse olen valmis luomaan uutta, eli tallin henkilökunta on muutettavissa jos niin halutaan, kunhan historia pysyy. (periaatteessa voin kuitenkin myös joustaa tässä)

• Rushock Bog nimenä on mulle mieluinen enkä mielelläni lähtisi sitä muuttaman saati tekemään ihan “uutta tallia”. (voin joustaa tässäkin, mutta varoituksen sana, oon nirso)

• Tarinointia. Sitä Rushockin piti olla, mutta kokonaisuus oli vähä liian mittava mun omille yksinäisille aivoille.

• Semitavoitteellista kasvatusta, tarkoittaen sitä, että mä kyllä tykkään tavoitella kuuta taivaalta, mutta en halua tehdä sitä itselleni helpoksi enkä halua pelkkiä huippuhevosia. Mun juttu on kasvattaa paskasta kultaa, sukupolvi kerrallaan.

Kuten tossa tuli varmaan ilmi, oon valmis joustamaan aika monessa asiassa siinä kohtaa jos sun ideas on kiva ja sä oot kiva. Eli älä pelkää tuoda ajatuksiasi ja ideoitasi ilmi. Mä tykkään edetä askel kerrallaan ja realistisuutta tavoitellen, niin jalostuksessa kuin yksittäisten hevosten elämissäkin, mutta vaikka ne ovatkin mulle tärkeitä juttuja, voin kokeilla ja joustaa, keksiä uusia systeemejä tai tehdä suoraviivaisemmin. Mulla ei ole omaa sivutilaa, enkä vaadi sitä sultakaan. Kuvia on kertynyt jonkin verran ja ostelen uusia aina tilaisuuden tullen. Kirjoitan mielelläni luonteita, teen tuonteja ja päiväkirjatkin sujuvat jos miljöö on kiva, mutta sivujen päivitys on mulle pakollinen paha enkä ikinä muista ilmoittautua laatiksiin. Oon rento ja työt vie välillä mennessään, enkä vaadi muiltakaan mitään orjallista aktiivisuutta, pelkästään jonkun jonka kanssa jakaa tarinoita tallista ja poneista.

Jos yhtään kiinnostaa, saa nakata kommenttia tähän tai yksityisviestillä, niin suunnitellaan ja tuumaillaan voisko meidän yhteistyö toimia!

// ed. ai niin, ja pitää tykätä jonninjoutavista lainauksista, hehe!

• Piirrosharrastajat

@serena jos toivot nimenomaan ihmishahmojen tarinoita, hevosten sukuja ja luonteita, sekä treenipäiväkirjoja täyttelevää kaveria tallinpitoon, voisin olla tosikin kiinnostunut jonkin hahmon jos toisen tuomisesta Rushock Bogiin, taikka ennestään keksimiisi tutustumisesta.

Kisaharrastus ei oikein oo mun juttu, vihaan aikatauluja ja listoja ja taulukoita, mutta muuten kyllä värkkäilen mielellään kaikkea pientä. N siis mainosta itseäni nyt minään tavoitteellisen kasvatuksen ryhdistäjänä, koska en ole. Mun virtuaaliheppailu on aina ollut hyvin tarinapohjaista ja hidastempoista.
    Se unelmatila Skotlannista multa nyt vielä puuttuu, vaikka muuten oon Brittejä jo valloittanut talleillani.

Laita vaikka viestiä? Jos jotain haluat suunnitella meikäläisen kanssa Rushockin nimissä, tai laita vaikka sittenkin jos et mutta tahtoisin muuten jotain yhteisiä tarinoita pohtia!

• Vieläkin voi heittää ajatuksia/ehdotuksia. Pohdiskelen kuvioita läpi kunhan vapaat koittaa. 🙂

2

923
Users

12.2k
Topics

225.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.