eepu palailee tauolta
-
Hei virtuaaliväki pitkästä aikaa!
Vihdoin ja viimein sain vanhan koneeni siihen kuntoon, että pystyn pikkuhiljaa tekemään paluuta harrastuksen suhteen. Suuria muutoksia on kuitenkin luvassa oman elämäntilanteeni vuoksi. Tauon aikana kerkesin monta kertaa miettiä mitä tämän harrastuksen kanssa haluan tehdä, yksi asia on hyvin selvä haluan pitäytyä suomenhevoskasvatuksessa ja pitää sekalaisen lauman muita hevosia, joista en halua luopua. Minua saa valaista viimeaikoina tapahtuneista muutoksista, suurin muutos on ainakin tämä keskusta jota yritän opetella käyttämään. Maksamattomista palkoista laitathan mailia, tiedossa on naakan palkka piirroksistaPuokkien NKn päivitän ensi ja sitä seuraavan viikon aikana kuntoon, toivon mukaan homma nyt pääsee pyörimään kunnolla. Virtuaalinen ratsuponilaatuarvostelu etsii mahdollisimman pian uuden ylläpitäjän, itselläni ei aika ja mielenkiinto riitä sen ylläpitoon - jos olet kiinnostunut ylläpidosta voit ottaa yhteyttä mailitse eepukettula[at]gmail.com
Harrastuksen suhteen päädyin siihen että luovun lähes kaikista suvullisista hevosista, joten jos olet myynyt minulle kasvattisi ennen taukoa eikä sillä ole sivuja niin kaupat valitettavasti peruuntuvat. Pidän muutamat hevosista, jos minulla olevaa kasvattiasi ei löydy listalta niin silloin se palautuu sinulle. Laitan kasvattajille asiasta mailia vielä erikseen toivottavasti tämän viikon aikana. Jos huomaat tämän viestin ennen mailin saapumista toivoisin tähän ketjuun jotain viestiä asiasta mikäli et halua asiasta vielä erikseen sähköpostia
(edit) Mainittakoon se vielä että domainini sokerihiiri.net siirtyy uudelle palveluntarjoalle ja osoite vaihtuu. Joten sokerihiiri.netin alla olevia sivuja saa tallettaa webarchiveen vaikkakin otan varmuuskopiot kaikista tiedostoista mitä domain sisältää.
Syksyisin terveisin,
eepu
-
Nostellaan
-
Hienoa, tervetuloa takaisin!
toivotaan että ratsuponilaatis saisi ylläpitäjän
-
@Jannica samaa toivon minäkin
En viittis jättää laatista roikkumaankaan turhan panttina, mutta yksinkertaisesti jaksaisin pitää tilaisuuden ehkä kerran vuodessa… Jos ylläpito kiinnostaa nii tässä on hakutopik uudelle yplle
-
Joo toivotaan
itsellä ei aika riitä sairaalaelämän, ponien ja tuomarointien ohessa, mutta toivotaan että saadaan joku pyörittämään. Tuomarointiapua voisi toki saada, jos joku yp saadaan…
-
@Jannica uusi ylläpito on saatu, ettei tartte sitä huolehtia enää
-
Okei hieno juttu!
-
Ja olen tosiaan käytettävissä esim. varatuomariksi jos tarvetta?
-
@Jannica laittele VRPY:n ylläpidolle viestiä onko heillä tarvetta
Siirtyy tosiaan VRPYn alaisuuteen.
-
Ahaa, ok
-
Nostetaans
-
Etusivua kohden