O: ylijäämäkoulupuokkitammoja (tuonnit/e: tuojaa)

• Piirrosharrastajat

Elikkäs koska puokkiprojekti kaipailee asukkaita enkä halua/jaksa tuoda enempää asukkaita, niin huutelen josko teillä kanssaharrastajilla olisi jäänyt nurkkiin pyörimään tuontisukuisia puokkeja, joiden kantakirjaa voi vaihtaa (mikäli tarpeellista) ja nimi on kelpaava. Plussaa on mikäli hevonen on jo kantakirjaltaan hannover.

Jos kisatuloksia entuudestaan niin niitä en tarvitse, kaikki hevoset tulevat kilpailemaan porrastettuja koulukisoja, ts. nakkaan vanhat sijoitukset mäkeen. Jos kisannut porrastettuja muissa lajeissa niin sillon hevonen ei valitettavasti kelpaa.

Tarjoa kaikkea pölyttynyttä tänne vaan, katotaan josko ne sais mun huomista rennon uuden kodin itselleen. Älkää tarjotko suvullisia, tällä kertaa en niitä tarvitse, niitä alan shoppailemaan vasta kun projekti on valmis 😄

Jos kiinnostaa tuoda hevosia niin tarvetta on vielä neljälle tammalle. Palkkana tekstejä, valkut, päikkymerkinnät, luonteet ja ratsutukset onnistuu parhaiten 🙂

• Piirrosharrastajat

nostellaan

• t. Keyston JH
    kasv. Jack Harwall

i. Danter Hall
    ii. Speedy Bean
    iii. Mr. Been
    iie. Spendina
    ie. Doris
    iei. Danbury
    iee. Heija

e. Odessa
    ei. Purring Dauting
    eii. Milk Zippo
    eie. Pyrs
    ee. Old Lilyan
    eei. Lambed Literally
    eee. Knelston Rhayader

t. Olwina Llanbabo
    kasv. Team Rita Biven

i. Callous Me
    ii. Amorry Amino
    iii. Amigo Armor
    iie. Granaries
    ie. Cauchy Uptrend
    iei. Deskilling Dicarboxylic
    iee. Gleefully Smoggy

e. Olwina Siarl
    ei. Bibs Regard
    eii. Quacked
    eie. Express Irphile
    ee. Yolked Ace
    eei. Availer
    eee. Strikingly

o. Pembrey BB
    kasv. Bert Bird

i. Cyano
    ii. Mclanahan
    iii. Confront Dust
    iie. Elffy
    ie. Appraising
    iei. Slouchers
    iee. Futura

e. Showgirl
    ei. Rodless
    eii. Endothermies
    eie. Relocatable
    ee. Cheska
    eei. Showmaster
    eee. Rara

Tollasia toin yksi päivä varastoon valmiiksi tulevaa “saksanreissua varten”, josta olen kirjoittamassa tarinaa foorumilleni.

• Piirrosharrastajat

@sissip nimet eivät valitettavasti nappaa 😕

• Mulla olisi tämmöinen, joka ei ikinä muistaakseni ole kotia saanut. Alunperin tuotu bwp:nä ja kenttäpainotuksella, mutta mun puolesta kantakirjan & painotuksen saa vaihtaa - kuten myös muut tiedot 😊

o. Broydenborg Fenix
    s. 01.04.2018, rautias, säkäkorkeus 167cm
    ​​​​i. Ravenhof Hoo-Hoo (ii. Hip-Hip-Hooray - ie. Pygmy Owl)
    ​e. Broydenborg Frida (ei. Broydenborg Atlas - ee. Fettuccine)

• Piirrosharrastajat

@rooa voisin viedä mennessäni! 🙂 Jaksatko keksiä kolmannen polven sukua?

• Täälä mitään kiinostavaa?

• Piirrosharrastajat

@minni näistäkään ei mitään tarpeeksi kiinnostavaa löytynyt.
    @Rooa ootkos huomannut mun viestiä? 🙂 Nimien keksiminen ei oo pakollista, mutta kaipailisin kuittausta, että voin hänet napsia mukaansa 😄

Aloitusviestiä päivitetty mitä tarvii vielä.

• Joo voin keksiä, olin vklp reissussa niin en kerinnyt vielä vastaamaan! Kiva, että ori kelpaa 😊

• @eepu mä voin kattoo täl viikol jos toisin noit hevosia. Näyttöjä ak talleis, joist melkee kaikki on omia tuonteja muutamia lukuunottamat 🙂 mulle kelpais tekstit palkaksi. Yleensä 3p tuonti perustiedoil ollu 200 sanaa ja 2p perustiedoil 100 sanaa.

3

923
Users

12.2k
Topics

225.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.