m. gr, she, skyro, peneios, huzul, batak, pv, sh
-
Lähtisköhän vielä Huimapääkin mulle?
-
@veerar said in m. gr, she, skyro, peneios, huzul, altai (lisätty: sh!):
pv-t. SN The Hatter, sukua 1 polvi, piirretty (3.9.-17.9.)
Lähtiskö tuo mulle yksityiseks, alter-hahmolle
Pysyy piirrettynä ja ainakin villejä jatkaa. Jälkeläisiä mahdollisesti.
Emä laitettu sukutauluun lv, sivuilla lämminverinen ratsuhevonen (pv), mutta syntymämaata ei ole sille määritelty
-
Täällä olisi kiinnostunut ostaja ruunalle Piennen Rantaleijona.
tulisi Korpikseen tuntiponiksi
-
@Aava-P @Nasupallo ne teille
Sivut 1.10. mennessä
-
@elisa Joo on pv. Odotan vielä kasvattajan vastausta.
-
Huimapään sivut
-
Hengenvaaran Häirikkö mulle Routaruusuun?
Jatkettais kisoja ja sais vauvoja.
-
@crimis Varataan Harri teille
-
Tulisiko Hengenvaaran Sibylla meille Kontiokorpeen? Piirrostalli on siis kyseessä.
Kisausta ja tarinointia olisi siis mielessä, ja tulevaisuudessa mahdollisesti varsa/varsoja. Eikä unohdeta haleja ja pusuja, niitä tamma tulisi saamaan ihan kyllästyäkseen
Saako muuten Sibyllan kuvan mukaan, ja jos saa, niin kuka sen on piirtänyt? (Ei hätää, voin piirtää kuvan itsekin. )
-Milja Kontiokorpi, VRL-14650
-
@aava-p Värin vaihdoksen voin ehkä pitkin hampain hyväksyä, mutta MEJ sijat vaadin sivuille näkymään. Nuo kimotkin kuvat olisivat olleet AK:n vapaasti kopioitavista, kuten sivuilla lukee.
@Milja-K sivunäyttöä? En myy hevosia ellen tiedä millaiset sivut hevoselle on luvassa. Kuvan copyt löytyvät hevosen sivuilta ja lupa sen käyttöön tulee varmistaa sen tekijältä.
-
@veerar Sivut on vielä kesken, kun aloitan virtuaalitallin parin vuoden ratsastuskoulujen heppojen hoitamisen jälkeen. Voin kuitenkin linkittää ne kun ne on valmiit, ei mee enää kauaa
Toki jos ei onnistu kauppa ilman sivuja, niin silloin toisella kertaa.
-
@veerar selvä. Ja tiedän että kuvat ovat vapaastikopioitavat, mutten tammalle tahdo ruunan kuvia ja halusin sen rakennekuvan
-
Joudun valitettavasti perumaan tarjouksen tuosta tammasta.
-
Pallon sivut, ilmoita jos pitää muuttaa jotain
-
@nasupallo Sivut ok, kiitoksia kovasti
-
Löytyisikö vielä koteja näille?
-
Hei! Mulla on kiire ja huono omatunto.
Olen myöhässä nyt jo Faythen sivujen kanssa, mutta saisinko vielä vähäsen aikaa? En halua julkaista sivuja ilman kuvaa tai menetän mielenkiinnon nimittäin. Yleensä en kyllä ole tällainen vätys!
-
@oresama Hei ei kiire
2 viikon raja on vaan sitä varten, että muistan kysellä itse hevosten sivujen perään