M: Hurrrja ponimyynti (welsh)

• Ponimania

🌾 N Y F F I T 🌿 🌞
    Ponit myyty ❤

☘ W E L S H I T 🍀 🍃
    Meidän welshponiparatiisi Brunnby on kaikessa hipihiljaisuudessaan toiminut ihan omaksi iloksi, mutta kasvattilista huutaa tyhjyyttään etenkin 2018 kultavuoden (peräti 14 kasvattia!!) jälkeen ja nyt täytyy saada edes muutama ponivauva tallin porttien ulkopuolellekin! Tarjolla muutama superkiva yksilö eri sektioista, näidenkin kohdalla vanhempien painotukset hiukan vaihtelevat mutta ainakin koulua ovat kaikki kisanneet. Varsoille etsitään kisakoteja, nimet sekä syntymäajat ovat pelkkiä ehdotuksia!

♡ wC/D-o/t. Brunnby Foxglove / Butterberry
    s. 14.7.2019, I-polvinen
    Yleis/koulupainote
    isä Knighton Foxtrot KTK-II
    emä Ribbons Buttercloud

♡ wC-t. Brunnby Alban / Maybee
    s. 19.7.2019, I-polvinen
    Yleis/koulupainote
    isä Maesddwr Tawny Pur KTK-III
    emä Hasselfield Aures KTK-II

♡ wA-o/t. Brunnby Bucks Fizz / Bubbly Pastel
    s. 2.7.2019, II-polvinen
    Koulupainote
    isä Brunnby Bonehedd KTK-III & VWY-II
    emä Rushock Cinderellazombie

♡ wPB (50%) -o/t. Brunnby Hypnotiq / Starblush
    s. 20.7.2019, II-polvinen
    Koulupainote
    isä Glenwood Piccadilly
    emä Zardust al Braqa

🍁 C O N N U T🍂 🍄
    Ponit myyty ❤

🌤 S H E T T I K S E T 🌜 🌈
    Ponit myyty ❤

• tiekkö tää oli myöhästä jo siinä vaiheessa kun avasin tän topan 😅 sun ponit on vaan liian ihania, et tekee kipeää yrittää lähteä ilman et tekis edes tarjousta !! ❤

nyffi-tamma Roscoff Puddings / Puddingnut ja connu Brunnby Burradoo / Chiffon Ruff ponilandia-Fairburniin kilpailemaan semi-rauhalliseen tahtiin ja jalostuskäyttöön ? 😊 kahtellaan kuvien mukaan jos löytyypi jotain näyttelykinkereitäkin jostain. onneks welsheissä oli tuttuja sukuja jo tai sit muuten vaan yritän hillitä itseni toistaiseksi 😄

niin siis mun ei pitäny hankkia Fairburniin enempää connuja tai nyffejä ???

• Laukkaurheilu

Oioi! Haluaisin ehdottomasti meille Crossroadiin (allek.) shetlanninponi o / t Burbacka Midori Sour / Bon Nuit ❤ Orina totta kai, sillä tulisi oriasemalle. Poni tulisi kisaamaan porrastettuja ja pääsisi jalostukseen kilpailu-uran jälkeen. Laatiksissa käydään tietty, kunhan rahkeet riittävät. Kantakirjaukseen ehdottomasti, kun kerran on jo kantakirjakelpoinen 🙂

• Ponimania

@leahiiii mut se on vaan hyvä että ne on liian ihania koska molemmat kirmaa into piukeena sulle!! 😊 Oliko nuo nimiehdotukset ok vai haluutko jotain muuta? Ja apua oiii ompa ihania poneja tuolla Fairburnissa, etenki Ruby Rain 🤤 ❤
    @Dimma …ja hän tulee sulle oikein mielellään! 🙂 Onko nimiehdotukset mieluisia?

• @liia jee jee ❤ connemarasta en vielä tiedä tuleeko kumpi sukupuoli, täytyy vähän pohtia kuvia, mutta Chiffon Ruffilla menen jos tamma tulee 😅 nyffitammalle olisko millasia muita ehdotuksia ? ja otat vastineeksi sitten Ruby Rainista varsan 😉

• Burbacka Berrydreams

“Kuvittelenko vain, vai onko Bettina iskenyt silmänsä Purrberryn varsaan?” Paju kuiskasi samalla, kun tökkäisi minua kylkeen. Katsoin miestä hämmentyneenä, ja nostin olkapäitäni kertoakseni hänelle, etten tosiaan tiennyt.
    “Jos en tuntisi siskoani, sanoisin, että kyllä. Mutta toisaalta tiedän Bettinan aivoituksen melko tarkasti ja vannon tietäväni, että hänen mielestä Maybeckin shetlanninponikiintiö on ylitetty kolmekymmentä ponia sitten, sanoisin, että ei.” vastasin Pajulle myöhemmin.
    “Sehän oli poliittinen vastaus.” mies naurahti ja käänsi katseensa takaisin Bettinan suuntaan.
    Kun katsoin hymyilevää siskoani joka rapsutti mustaa maitovarsaa jo niin että pelkäsin sen karvojen irtovan kokonaan, jäin miettimään, voisinko olla väärässä. Voisiko tosiaan olla, että Bettina ostaisi ponin, vaikka kotimaassa hän purnasi liiallisesta ponimäärästä jos ei tunneittain, ainakin päivittäin.

Kun myöhemmin illalla oikaisimme jalkojamme Viking Linen merimaisemallisessa hytissä, Bettina tuijotti minua typerä virne naamallaan.
    “No?” kysyin siskoltani, ja viskasin tätä leikkisästi tyynyllä.
    “Mitä no? En mä ole sanonut mitään.” hän vastasi, ja purskahti nauramaan.
    “Kyllä mä tiedän. Mun puolesta me voidaan ostaa se, mutta auta armias, jos sä valitat kotona vielä kerran että kädet on täynnä töitä, ja poneja kasvaa pihamaalla kuin rikkaruohoja.” vastasin tälle napakasti, sillä arvasin hyvin pian mistä on kyse.
    Bettina jäi katsomaan kasvojani silmät täynnä kysymyksiä, muttei vastannut mitään.

Myöhemmin ollessamme illallisbuffetissa Bettina ei papattanutkaan mistään muusta, kuin siitä, miten hienoa olisi saada vielä yksi Burbackalainen talliin. Tai miten hienoa olisi, jos hän ostaisi itselleen mielitietyn - sellaisen, jota voisi laittaa itse itselleen. Ehkä sellaisen, jolla ei ajaisi kukaan muu ja jollahän voisi pitkän tauon jälkeen palata kilpailumaailmaan.
    “Se on kyllä hyvästä suvusta, eikä laisinkaan hassumman näköinen vaikkakin maitovarsasta on toisinaan mahdotonta sanoa, mitä se tulee olemaan. Mitä jos sä nyt keskittyisit syömään, nukut yön yli ja soitat Liialle huomenna, jos se tuntuu vielä kotonakin omalta?” ehdotin sisarelle, jonka lautanen näytti koskemattomalta.
    “Uskomatonta, että sä olet tässä asiassa järjenääni.” Bettina ivasi samalla kun tarttui haarukkaan.

Tarjoamme Berrydreamsille @Cery n kanssa valjakkopainoitteisen kodin Maybeck Studista, jossa varsa pääsisi osaksi rentoa tarinointia, valjakkoajoa sekä kasvatustoimintaa. Tulevaisuudensuunnitelmia voisivat olla kantakirjaus sekä laji- ja rotulaatuarvostelu. 😎

• Mä voisin tarjota kotia Burbacka Biscuiti Spiritati / Chokecherry ja Burbacka Royal Hawaiian / Berrydreams Lallybrochista (linkki ak). Tulevaisuudessa pyöräytettäisiin toivon mukaan varsoja ja kisailtaisiin valjakkoajossa 🙂 Yksipolvinen pääsisi kantakirjaankin, mut toki sitä pyrin tavoitteleen myös toisellakin 🙂

• Laukkaurheilu

@liia Joo kyllä mä tykkäsin! 🙂

• Cookie Cult ja Biscuiti Spiritati Kuunokkaan? (linkki ak) Loppuelämän koti jossa askarrellaan paskarrellaan rennosti sitä missä ponit on hyviä ja/tai toivomusten mukaan keräillään kainalot hiessä vanhemmille näyttöjä. Yritetään vähän tarinoida onnen (tai enimmäkseen epäonnen) hetkistä, kisata ja käydä näyttäytymässä kauneuskilpailuissa. Jossain välissä ehkä ennätetään laittaa lapsiakin aluille.

• Aaah en kestä just kyyläsin sun poneja varsojen toivossa ennen ku huomasin tän topan. Royal Hawaiian ❤️ ja Chocecherry ❤️ olis molemmat erittäin tervetulleita Valyrianiin. Meillä on vanhojen jo jalostus/laatis käytetyt ponit saaneet nyt massasurmaa, joten talliin olisi erittäin tervetullut uutta jalostusmateriaalia. Tulevaisuudessa valjakossa kilpailemista, kantakirjaus ja näyttelyiden kiertelyä sekä jalostuskäyttöä. Pientä tarinointia. Ja jos SPC joskus herää vielä henkiin niin sitä 😊

• Ponimania

@leahiiii mä laitan sulle viestillä lisää nimiehdotuksia tolle nyhverölle 😄 Ja siis voisin oikeestiki ottaa varsun tosta Ruby Rainista, täytyis vaan katella sille sopiva ori kun mulla on itellä vaan max. yksipolvisia!
    @VP äää en kestä noita sun ostotarjouksia niin ihania ❤ Mutta siis Berrydreams laukkailee teille!
    @EmmiN. Kirsikkaponi tulee enemmän kuin mieluusti teille 😊
    @serena Cookie Cult muuttaa mielellään Kuunokkaan! 🙂

Niin ja huikatkaa vielä jos haluatte esim. lisää nimiehdotuksia poneille!

• Suomenhevoskasvattajat

Olipas ihania noi shetut 😍 t. Myöhässä

• jos nyffitamma Roscoff Peach Crush on vielä jäljellä, niin neiti olisi tervetullut koulukisoja kiertelemään ja siitoskäyttöön Stormcoveen 🙂

• Ponimania

@kida Joo, pistetään se teille pakettiin 😊
    @VP eiiikä mikä ihana taas, kiitos! ❤

• Ponimania

Nostellaan, kauheesti vielä kivoja poneja 🌧 🌈 🌞

• Tarinaheppailijat

Voivoi miten ihania poneja😍😍

• Ponimania

Aamunosto! 🌻

• Tarinaheppailijat

Okei mä en enää kestä! Tiesin että en pysty olee tarjoamatta, mutta luulin pystyväni vastustaa shettisten kiusausta. En pystynyt… 😍 Kotia tarjoaisin ihanalle Burbacka Pellandini / Diamond Dew-varsalle, joka on rakkautta ensisilmäyksellä. Pääsis rakastavaan loppuelämän kotiin Kanelikavion Ponitallille (linkkiä ja näyttöä saat yv!). Luvassa olisi kisaaminen vvj, sijat täyteen asti. Tarinointikäyttöä, koska mitä olisi shetlanninponi ilman tarinoita? Myös laatiksia tavoiteltaisiin, ainaskin ktk ja vvjl ehkä myös muitakin! Tietysti myös jalostuskäyttöä luvassa myöhemmin. Tämä poni on kyllä aivan ihana, omasta Burbackalaisesta oonkin jo hyvän tovin haaveillut😍

• Suomenhevoskasvattajat

Burbacka Chupa Cabra / Cinnamon Satin 😍😍😍

Lähtiskö tää tekeillä olevaan shettistalliin (sivut löytyy jo, mutta ei siellä tällä hetkellä juuri muuta ole kuin pelkkä ulkoasu. Voin vilauttaa sivuja yv, jos tahdot)? Tulevaisuudessa kilpailtaisiin valjakkoa porrastetuissa ja kierreltäisiin rennossa tahdissa näyttelyitä ja muita kissanristiäisiä. Mitään kovin ihmeellistä en uskalla luvata, mutta sukua jatkettaisiin mahdollisuuksien ja kysynnän mukaan ainakin edes sen yhden varsan verran 🙂

1

935
Users

12.4k
Topics

230.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.