Ravikeskustelu
-
Olen tekemässä paluuta ravimaailmaalle, tällä kertaa poneilla. Saanko esitellä: Björkbacka!
Löytyykö avoimia kilpailuja mihin voin ilmoittaa starttaamattomani poneja?
Ja montako poniraviharrastajia löytyy nykyään virtuaalimaailmassa? (linkkaa tallisi, kiitos!)26.10 järjestämme avajaisravit. Raviradan kahvilassa on katettu herkullinen buffetlounas. Tervetuloa!
-
@milona tervetuloa takaisin bittiponien pariin!
Kysymykseesi osaan sen verran vastata, että viimeistään huomenna julkaisen tämän kuun ponidivarikutsun.
Guest Trottersista (allekirjoituksessa) löytyy shetlanninponeja sekä russeja, jotka kilpailevat mahdollisimman aktiivisesti.
-
@milona Jee, lisää raviponeja!
Ja mikä ihanan yksinkertainen ulkoasu. Mulla on raviponeja vähän enemmänkin, joita saa käyttää vapaasti jos etsii sulhasia tammoille
Järjestän varmaan vielä tämän kuun aikana avoimet ponilähdöt, yleensä mulla on divariravien yhteydessä avoimet lähdöt 2x kk.
-
Haluaisiko joku saada peitsari-varsan Lilyofthevalleysta? KTK-II, VIR MVA Ch ja kilpailumenestyksenä mm. Ladies’ Meeting 2018, Keryston Pace 2019, Ice Pace Queen 2019 neljäs. Leidi on tuontisukuinen ja entuudestaan neljä jälkeläistä (mm. Juvenile GP 2019 3.). Nyt tarjolla muutamalle varsalle emäksi. Flowery-liitteen alle tai sinun kasvatusliitteelle. Ilmoittelen tamman marras tai joulukuun yla.
-
@viveka Jos jostain löytyy sopiva ori niin mulle kelpaisi tammasta varsa
-
@milona Jeee! huippua saada lisää raviponityyppejä!
http://aateliton.net/radicaltrotters/
Meillä on paljon raviponeja
-
@meerin kiva. (= Mulla ei valitettavasti oria tammalle löydy. Tai reilusti takautuvalle varsalle löytyy oreja.
-
@viveka mulla on itsellä kyl yks evm-ori, että se on varmaan sitten “plan B” jos muuta oria ei löydy
Mä etsiskelen ja palailen sitten asiaan…
-
Meillä ois tämmötteitä tarjolla jalostukseen, mikäli joku ois kiinnostunut näistä varsoja saamaan, ennen eläkettä:
Zar Chil Yel Amer-ransk.25%, KTK-III, 11,3aly, 104 810v€ (vain 1 varsa)
(sopivia oreja x, x, x, x, x)In My Mind Amer.ransk (3%), KTK-III, 12,4ake, 67 515v€
(sopivia oreja: x, x, x, x, x, x)Let’s Play Lovegame RC, Amer-ransk, (50%), KTK-III, 10,3aly, 208 940v€
(sopivia oreja: x, x, x, x, x, x)Kruunatar W.E.I., sh-t, KTK-III, 23,3ake, 77 260v€
(sopivia oreja: x, x, x, x, x)VIR MVA Ch Bella Ciao russ-t, KTK-II, 45,2aly, 7 307v€
(sopivia oreja: x, x, x)VIR MVA Ch Shamandalie SWE, russ-t, KTK-II, 44,5aly, 5 260v€
(sopivia oreja: x, x, x, x)VIR MVA Ch Radical Redberry, she-t, KTK-II, 2.18,3aly, 6 704v€
(sopivia oreja: x, x)Kaikille toki saa myös käyttää ulkopuolisia oreja!
Ja mikäli näistä ei sopivaa löytynyt, niin aina on tilausvarsat mahdollisia!
-
@viveka Oiskohan mahdollista Leidistä ja Deestä varsaa meille?
Ja oisko mahdolliselle varsalle jotain toivetta/rajoitetta syntymäajan suhteen?
-
@spookiness Mä ottaisin hyvin mielelläni varsat Zar Chil Yelistä ja In My Mindista! Molemmat tammat on olleet mulla kirjanmerkeissä että pistäisin viestiä, mutta en ole sinne asti päässyt
Nyt on vähän kiirus (hammaslääkäri odottaa :x ), mutta oon asappina yhteydessä orivalinnoista, jos tämä on ok.
-
@aksu Sopii.
Kuninkaallinen / ylhäisöllinen nimi olisi kiva, kun neljä edellistä sillä teemalla. Muuten syntymäajan kanssa vapaatkädet.
-
Näyttelykysymys.
Osallistutteko mielummin VSN vai NJ alaisiin? Ajattelin pitkästä aikaa järjestää näyttelyt, mutta pohdin kumpi kanava olisi tälläkertaa parempi vaihtoehto.
-
@viveka juoksijoiden kanssa oon tainnu enemmän vsn-pippaloita käydä
-
@viveka Mä osallistun molempiin jos vaan on sopivia otuksia
päätöstä helpottava vastaus, i know.
-
@aksu erittäin selkeä vastaus.
Näyttelyrotuja meinasin olevan lämpöiset (ehkä peitsarit eroteltuina) ja mahdollisesti russit. Millaista kysyntää on suokkipuolella? Työ- ja juoksijasuunnalle rajattuina.
-
@viveka mie kans osallistun yleensä kumpiin vain, jos vaan on sopivia hevosia
mulla ainakin ois kylmäverisiä jotka vois osallistua…
-
@viveka Mie osallistun molempiin, mutta tykkään ehkä vähän enempi NJ:stä. Jotenkin niitä titteleitä on mukavempi kerätä. Mut sit jos haen hevosille KTK-kelpoisuutta, niin sitten ehkä VSN.
-
Vielä ois myynnissä tämmöisiä
t. Rjazán Sweet True Lies, muutama startti taitaa olla juostuna…päistärikkö ! tälle löytyy kuva / kuvia mukaan.
t. Rjazán Love You , True Liesin emä ja päistärikkö tämäkin… tälle saa kyseisen kuvan mukaan.
o. Firefox Luxorious, 4-vuotias, ja samaa emälinjaa kuin noilla aikaisemmilla.ja yksi 4-vuotias sh-o Eetvartti.
kilpailut laitan sähköpostitse.
-
@viveka Minä kierrän kumpiakin, ja osallistujia löytyisi etenkin T- ja J-suunnan suomenhevosten luokkiin