Ravikeskustelu
-
Meillä kans 2/3v kausille yritän mitää max… 10 starttia, mutta joskus lipsahtaa yli ja useimmat ei saa edes viittä…
Vanhempana sitten juoksevat mitä juoksevat, en enää jaksa niin katsella kun hevosia on päälle 100 kappaletta, että mitä kukakin on juossu, harvemmin menee yli 40 yhteen kauteen.
-
Tuplapostaan, mutta jos illalla kun kotia pääsen, väsään kolmelle päivälle sarjaravit, onko osallistujia? Mun elukat tarttis kanssa vähän startteja lisää, en varmaan vielä kaikkiin VRER kalenterista löytyviin oo osallistunutkaan mutta kuitenkii…
Ku oliko Catian ravit multa meni onnellisesti ohi ku lähettiin kauppaan ja “käydään nopsaan prismassa”, joka sitte ei ollukkaan kauheen nopeeta…
-
Onko tänään Loviisassa kenenkään mielestä kivoja hevosia juoksemassa
Poniraveihin ajattelin kameran kanssa lähteä anyways, mutta vielä en tiedä miten hevosraveihin suuntaan, kun lämppäreitä ei niin kiinnosta katsella, kun en kuitenkaan mikään kamala ravi-ihminen ole. Kamera kaulassa tulee sitten lähinnä seisottua
Suokkeja näytti olevan vaan kaksi starttia, joista jos raveihin lähden niin molemmat suokkilähdöt katselen, toisessa starttaa vuokriksen varsa
En oo koskaan vuokrista nähnyt radoilla, niin aattelin että jos nyt jälkeläistä kattomalla korjais tilanteen.
-
Kesäkuun suurponiraveista tuli tulokset.
Pahoittelut myöhästymisestä.Narrilaivan Töpöttäjäkuningas: Narrilaivan Metsänpeikko (2. Narrilaivan Dynamit, 2. Juniper I.F.)
Narrilaivan Töpöttäjäkuningatar: Sølv’s Elsparkle (2. Sølv’s Shocked, 3. Narrilaivan Larissa)
Narrilaivan Poniruhtinas: PP’s Rattles And Tattles (2. Toy’s Magnus, 3. Kotopolun Picasso)
Narrilaivan Poniruhtinatar: Vehkakorven Berit (2. Kelypso Duán, 3. Miftare Go)Myös kesäkuun ponisarjoista tuli tulokset.
Oliko mulla muita raveja vielä arpomatta?
Ainakaan sähköpostissa ei ollut osallistumisia muihin…
-
@reibili ehdottomasti sarjaravit!
-
@reibili sarjaravit
Mulla tuo ainokainen ravuri kaipais vielä jonkun 3v startin ennen kuin viitsisi ikäännyttää.
-
Antichance ravurit esittäytyy! Jokusen lämppärin ehdin tuomaan, ja ne tarvisi kavereikseen vielä kylmäverisiä. Alkuun on suunnitteilla tuoda ainakin jokunen suomenhevonen, sekä haaveissa on myös ainakin pohjoisruotsalaisia yksi tai kaksi.
Mäkin oon mukana sarjaraveissa heti jahka saan pohjaennätykset noille tuonneilleni.
Riittää kyllä ihmeteltävää näissä, että mihin voikaan osallistua ilman ennätystä ja mihin ei.
-
@juinttu Jeij, uus talli!
Yleensä nuorten (2v lv ja 3v kv) lähtöihin ei ennätystä pyydetä, eli sinne voi laittaa myös sen ennätyksettömän, kirjoittaa ennätykseksi “ei enn” tai “ilm.kl” ja mukaan vaan. Muut usein onkin sitten rajattu tietyn aikaisille, eli niihin ei ennätyksettömät voi osallistua.
Ja muistappa ostaa/tuoda pari peitsaria myös.
-
@juinttu Mulla ois valmiiks kirjoteltuna kaks tuontisuokkia, jotka ei menneet eteenpäi aikaisemmalla yrityksellä, jos kiinnostaa. Ois ori ja tamma - molemmilla pieni luonteen pätkä ja kakspolvinen sukukin valmiina
-
@catia Näh, ei sillä oo mitään väliä
Mulla juoksee ponit selkeästi vähemmän ja peitsarit pitäis varmaan ikäännyttää elokuun alussa kun ovat juosseen nyt heinäkuulle ihan tuhottomasti…
-
@shavo Jjjeee, hyvä Metsänpeikko
-
Kylmäverisille pikaravit x 7, vip tänään klo 23
4 hevosta / lähtö / talli (lähdöt jaetaan tarvittaessa max. 1 lisäryhmä)Näissä on vähän paremmat palkinnot
http://vrkk.boards.net/thread/368/kv-pikaravit-7-isommat-palkinnot
-
Oma pehmee laiskanlinna tuntuu nyt kyllä jokseenkin jopa luksukselta ku istuskellu päivät huonoilla penkeillä
Koirallaki meni kuppi nurin ku tultiin kotia, ja nytte se koittaa kovasti kiivetä syliin muttei tunnu oikein ymmärtävän sitä etten halua 35 kilosta hössöttäjää syliin nytJospa kohta kutsuja sitten tulille…
-
http://reibilin.weebly.com/villit31.html
VIP jo huomenna klo. 18
-
@reibili oisit ny ponit vielä laittanu, niin ois niillekki saanu startteja
-
@spookiness Hirveesti varmaan lohduttaa, että meinasin jo laittaakin mutta otin viime metreillä ne pois tuolta.
En itte tarvi lähtöjä niille ku potkin ponit omasta tallista pois, ni meillä ei ainakaan toistaseks juosta muuta kun ponidivarilähtöjä.
-
@juinttu Kivan näköinen tuo sinun tallisi ja mukavaa saada uusia raviharrastajia !
Jos pohjoisruotsalaista kaipaat joskus ni meiltä saa tilausvarsan tämmöisestä yhdistelmästä, Bergthor x Nattfjäril. Kummankin sivuilla valitettavasti vanha ulkoasun jämä, siksi sivut ei hirveän tyylikkäät. Starttikalenteritkin toistaiseksi päivittämättä mutta orin tämänhetkinen ennätys 26,2ake ja tamman 26,4ly
-
@spookiness Mä voin tänään väsätä poneille sarjaraveja, kun saan eka arvottua noihin montélähtöihin tulokset.=)
-
@viveka said in Ravikeskustelu:
@spookiness Mä voin tänään väsätä poneille sarjaraveja, kun saan eka arvottua noihin montélähtöihin tulokset.=)
Jeee
-
Kylmäveristen pikaraveista tulikin tulokset jo eilen yöllä
Tänään sitten samanmoiset, vähän paremmilla palkinnoilla laitettu pikaravien rypäs lämminverisille!
VIP tänään 13.7. klo 22:00 ja tulokset tulevat sitten illalla.