Ravikeskustelu
-
@spookiness said in Ravikeskustelu:
en tiedä, että kasvaisiko ponidivarit ns. “arvoa”, jos sinne ei pääsisi ihan joka kerta ja jokainen poni
Sitäkin oon miettinyt, että jättäis ponidivarit juostavaksi joka toinen kuukausi ja karsinnat säilyy sen sijaan, että juostaan joka kuukausi, kuten nyt. Nostaisi ehkä mahdollisesti osallistujamäärää yhdellä ponilla/omistaja, eli se olisi sitten 3 + 2 varaponia.
Katsotaan, mitä tässä nyt tekis sitten… Mutta jotain pitäis tehdä…
-
Mun ponit tuntuu juoksevan enää vain ponidivareissa, kun muita lähtöjäen ole bongannut. Tämän vuoksi olen tykännyt, että karsinnat on mukana ja joka kuukausi näitä on.
@reibili nakkaan tänään ponini mukaan ^
-
@reibili Olihan multa tullut osallistuminen näihin? Ainakin muistelisin ilmoa laittaneeni
-
@pokeri oli joo
-
Mulle on ainakin sama onko karsinnat vai ei, kun noita poneja ei ole kuin se kolme (eikä tarkotus ole lisää hankkia), joista tosin kolmas vasta aloittaa raviuransa.
Eikös ne karsinnat vois juosta tasoitusajona, niin periaatteessa jokainen sais tuoda suoraan enemmän poneja mukaan? Mulle sopisi myös tuo peitsaridivarin kaltainen 2+2 ilman karsintaa juostava versio.
-
En oo hetkeen ollut näin myöhään valveilla
Tein kuitenkin Sprint Testistä juuri tulokset. Käykää vilkaisemassa! Toivottavasti meni niinkuin pitikin…
Mä koitan osallistua raveihin kuin vain suinkin pystyn. Mulla on nyt nimittäin kesäloma ja virtuaalitouhu jää vähän sivummalle hetkeksi, kun pitää kaikkialle suunnata. Raveja en järjestä tällä kuulla kuin vielä nuo yhdet VRER:n alaiset enkä pakosti vielä ens kuussakaan järjestä, mutta ehkä sitten on arki alkanut pyörimään jouhevasti.
Vielä kuitenkin elävien kirjoissa, vaikkei mitään kuulukaan
-
Huh, aikamoinen päivä takana. Pääsin kuin pääsinkin opiskelemaan ammattikorkeaan, kolmannelta varasijalta 20 opiskelijan joukkoon (ei tosin ollut ykkösvalintani, siellä oon kaiketi edelleen 33. varasijalla). Normaalisti tunnen oloni tosi vanhaksi, johtuen kavereiden ikähaarukasta, mut nyt tunnen oloni kauheen junnuks. Täytin siis vasta 19 vuotta, eli aivan varmasti oon nuorimmasta päästä koulussa ellen jopa nuorin
Nyt vaan alkaa sitten se ensimmäisen “oman” asunnon haku, ai kamala…
Mutta, mä heittelen ponidivareihin vielä hevosia. Ja näköjään multa pääs NDM:n finaaliinkin yksi hevonen
-
Piti aamusta väsätä parille ravurille sivut, mutta päädyin kuoppaamaan kolme ravuria suoraan kilpailu-uraltaan monttuun ja vielä olisi noiden vanhempien jalostushevosten vuoro. Tämän jälkeen varmaan raaskin jo parit hepat siirtää jalostukseen :’)
@Milja-H onnea opiskelupaikasta!
-
Myynnissä olisi amerikanravuri! Kenenkäs matkaan laitettaisiin?
o/t. Me Or You Gue / nimeen mahdollista vaikuttaa
s. 27.08.2016
i. Arial Black
e. Me Iz Here Too
1-polvinen
-
@reprobate Mulle kelpais!
-
@meerin ota vain mukaasi!
-
Itä-Suomeen oli eksynyt myös kylmäverinenEn tiijä, että pitäskö ihan sitä varten hankkia joku kylmäverinen talliin (ihan vaan yksi!), että saan sille käyttää kivoja kuvia! Otin pelkästään tosta hevosesta jo 60 kuvaa :'D
-
@spookiness uuh tollasta kylmäveristä en oo ennen nähnykään, yleensä ne on ne pari samaa jotka kiertää ympäri Suomea
Meilläkin juoksi Pirkanmaalla 2-3 vuotta sitten aika hienon näkönen kv, joka osoittautuikin herasilmäiseksi ruunivoikoksi
Viel en oo saanu laitettua sen kuvia käyttöön, mut ehkä joskus. Vink vink, meillä olis muutamia kylmäverisiä tarjolla jalostukseen.
-
@meerin tää näköjään heppahippoksen mukaan tuotu alkuvuodesta vasta suomeen. https://heppa.hippos.fi/jalostus/horse/5777315637736600279
Kävi toveri kyllä niin kuumana startissa, että meni juoksu vähän siinä. Lämmityksessä laukkas, eikä meinannu antaa alas, niin ohjastaja melkeen ajo aitaan sen kanssa.
Paitsi, että näyttää starttaavan suht. usein täällä ja starttitietoja on myös vuodelta 17, vaikka heppahippos sanookin, että alkuvuodesta on tuotu.
-
@spookiness näyttäis siltä, että on jo pari vuotta juossut suomessa, tuohan on viimeisin tuonti, että onhan se välissä voinut olla ruotsissa?
-
Tässä ku ravureiden sivuja päivitin, tuli mieleen, et kuinka monta starttia teillä ravurit keskimäärin juoksee kaudessa?
-
@catia omat juoksee 2/3v-kausina max 10 starttia ja muina kausina n. 10-20 (joskus enemmän)
-
@catia 2/3v kausilla pyrin pitämään alle 20 startissa, vanhemmiten 10-40 starttia.
-
@catia 20 startin kieppeillä (10-30…) yleensä läpi elämän. Muutama poikkeus on, kun unohdin ikäännyttä kahta hevosta kilpakausien välissä, niin startteja kertyi toiselle 59 ja toiselle 66 yhteen kauteen
-
Mul tulee sit selkeesti liian vähän kauteen xD mutta ku haluaa nopeesti ikää niille ja raveja ei oo ollu tarpeeks kuukauden sisää