Ravikeskustelu
-
VRER - Kilpailukalenteri
Keskustan ravikilpailukalenteri -topic
VRKK
VPY
RaPu
Ravifoorumi
Ravi-info
Ravitalleja
-
Tähän keskusteluun ei edes tarvitse tehdä uusia aloituksia
Hyvä että ravikeskustelu eksyi tällekin puolelle.
-
@Viiru Mietinkin että onko tänne jotain rajaa jollon ketju tulee täyteen, mutta hyvä jos ei ole!
-
@reibili no ei oo ainakaan vielä tullut vastaan tilannetta, mutta uskon että on ihan rajaton määrä. Toki @Tilli voi varmaan valaista asiaa(?), jos keskusteluissa sattuukin olemaan joku viestiraja.
-
@Viiru joo luulen että mitään rajaa ei ole, mutta voisihan sitä sopia että esim: 50 sivua per topa enintään? Jossain foorumeilla taitaa olla sääntönä 100 sivua.
-
@Tilli juu katsoo miten se sitten lähtee toimimaan kun keskustelua tulee enempi
-
Ilmoitellaas täälläkin, jotta saataisiin tänne vähän elämää.
Golden Class Meetingin ja toista kertaa järjestettävän Comanche Racen kutsut on nyt julki…
Jälkimmäiseen saa ilmoittaa nyt ainakin aluksi 3 hevosta/omistaja + 1 varahevonen, jos osallistujia on riittävästi niin että saadaan kolmas karsintalähtö esim. varahevosista, niin sitten sellainen pidetään, mutta alustavasti mennään nyt kahdella karsintalähdöllä. En oo tällä hetkellä tietoinen ihmisten 2v peitsareiden tilanteesta mutta toivotaan, että tämä saataisiin juostua…
-
Multa lähti saman tien Golden Class Meetingiin osallistuminen, Comancheen ei oo tarpeeks nopeita heppoja
Perkele jos sais Essin varsan tekaistua se ehkä kanssa ehtis vielä Golden Classiin. Ehkä.
-
@Susiraja äkkiä äkkiä varsaa tekemään!
Minäkään en vielä tiiä, oisko mulla sopivaa 2 vuotiasta Comanche Raceen, vaikka niitä nyt joku 9 kappaletta onkin. :'D
Pitää varmaan vähän miettiä tuota sarjamääritystä uusiksi, viimevuonna ei saatu karsintoja juostua vaan meni suoraan finaalina, voi olla vähän tiukka aikamääritys tuo nykyinen.
-
Täällä jännätään pääseekö Pompeji edustamaan kuninkuusraveihin. Viime vuonna karsiuduttiin pois koko kööri, mutta nyt on osa saanut hieman suurkilpailumenestystäkin niin odotukset on hieman korkeammalla. Ja tietysti pitää olla iloinen, jos oma kasvatti pääsee mukaan joltakin toiselta tallilta!
Voisi tässä alkaa miettimään uusien ravien järjestämistäkin…
-
Meiltäkin pääsi muuten ekaa kertaa edes karsintavaiheeseen suokkeja! Aikaisempina vuosina ei ole ollut tarpeeksi nopeita suokkeja, nyt oli kolmekin tammaa. Yksi kv-ori olisi ollut, mutta kun se on ruotsalainen
Eli jännitystä täälläkin, jos vaikka yksi edustaja saataisiin ekaa kertaa kuninkuuksiin.
-
Mun ainut ehdokaskandidaatti kuninkuuskilpaan ei vaan millään päässy paria sadasosaa lujempaa niin, että sen ois voinu ilmottaa mukaan. Sen ennätys jäi siihen 25,1, eli pikkusen liian hidas, vähän harmittaa, se on kuitenkin suorittanu suht tasasesti koko vuoden, mutta ehkä meillä ens vuonna olis joku jo mukaan asti.
(tää hymiö on jotenki karmiva)
-
Määkin ilmoitin kuninkuusravien karsintaan kaksi suokkia; yhden viime vuonna samoissa kisoissa seitsemänneksi juosseen tamman ekaa kertaa kuninkuuskilpaan osallistuvan orin. Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä toivotaan, että meidänkin hepat pääsisivät edes karsinnoista läpi
-
Mää jännään teidän kaikkien puolesta.
-
Tällain vähän aihetta sivuten: kuinka moni teistä kisaa esimerkiksi suokkiravureillaan myös työhevoskisoissa?
IRL tosi monellahan esimerkiksi työmestaruuskisoihin osallistuvalla on jonkinlaista juoksijataustaa ja etenkin juoksukokeissa ravurit ovat usein vahvoilla.
-
Mulla ois muutama suokki, joiden kanssa oon miettiny myös työhevosen uraa, mutten oo vielä saanut aikaseks ilmottaa yksiinkään kisoihin…
Piti niiden kanssa aloittaa jo viimevuonna mutta se vaan jäi…
-
Mie ilmotin kunkkareihin 2 oria ja 2 tammaa. En kyllä tiedä, että onko niillä minkäänlaisia rahkeita noihin kisoihin. Vaikee määritellä, että mikä siellä on se todellinen taso. Multa ainakin @Milja-H tuli yks Pompejilainen ilmotettua
Se vasta just äsken juoksi uuden ennätyksenkin ja “suurkisavoiton” ja kerkesin ne sivulle laittaa vielä eilen
Mie käyn päivittelee kunkkarisivuja varmaan n. kerran tunnissa, kun jännättää, että pääskö ylipäätänsä kukaan koko kisoihinJa sit en tiedä, oliko näillä kunkkareilla jotain vaikutusta asiaan, mut totesin, että mulla on suomenhevosvajaus mun tallissa ja pistinkin aluille pari tilausvarsajuttua. Plus, että kunhan tää kausi on ohi ja kunkkarit (toivottavasti meidänkin osalta) juostu, niin sitten omasta yhdestä kunkkariehdokastammasta varsaa omaan talliin. Lisäks jostain pitäis löytää shettisori meidän remmiin.
-
@reibili Kannattaa ehdottomasti testata ainakin noita juoksukokeita! Työhepoille on myös uudet (4x vuosi) mestaruuskisat ainakin mietinnän alla, ja niissäkin juostaan myös tuo juoksukoe, josta voisi saada myös ravureille lisämeriittejä
Virtuaalikunkkareissa oli kyllä kova taso nyt, eihän mun hepoilla ollut mitään saumoja päästä mukaan kun en ole niitä juurikaan arvokisoissa ehtinyt juoksuttaa
Pitää toivoa hyvää menestystä kuningaskilvassa juoksevan kasvattini puolesta!
-
@Pierre Joo niin mie tuota työhevostopaa seurailin, että jotain tollasta olis tulossa.
Itseasiassa just sulla olevan Duanin Joikun emää oon tässä sinne työhevoskisoihin koettanu kovasti kiikuttaa, ois sillekin jotain aktiviteettiä kun se enää starttaa vaan satunnaisesti ja pyöräyttelee vielä jonkun varsan siinä välissä…
-
@reibili Siitä vaan kokeilemaan, varmasti saa koulittua hyvän työhevosen
Mää itseasiassa päivittelin Joikun kisakalenterin ajantasalle; eihän se oo mitään huippuaikoja vielä juossut, mutta yhtään hylsyä ei ole tullut ja viidestä edellisestä startista neljässä sijoituttiin!
Ihme juttu ku aina mun harrasteravureiksi tarkotetut hevoset juoksevat niitä parhaita aikoja, sitten ne, joille sitä menestystä oikeesti toivois, ei tunnu pääsevän puusta pitkälle
Toin nyt kuitenkin itselle reilu kymmenen tuontisuokkia, ehkä niistä joku juoksis hyvin kunhan löydetään sopiva koelähtö ja saadaan aloitettua kisaura.