Piirroskeskustelu
-
ja tähän on nyt päästy. eiks tän nyt voi unohtaa jonnekin jämälinekorin pohjalle, en yhtään jaksais värittäääääää
-
@humutin said in Piirroskeskustelu:
eiks tän nyt voi unohtaa jonnekin jämälinekorin pohjalle
Ei voi.
-
Itse luovutin siistien linejen suhteen aikoja sitten. Helpointa, kun jättää tekemättä ne kokonaan tai upottaa väritykseen mukaan xD.
-
Discordin puolella tyypit jo ehkä tämän nähneet, mutta laitetaan tännekin!
Yhtään en kiukutellut kun piti ihmistä linettää. -
Nyt on linet laiskasti väritetty, saa kelvata.
-
@Humutin Aivan ihana värimaailma
-
@alexiina-c kiitos ️ näytti läppärin näytöllä vähemmän keltasävyiseltä kuin puhelimella, mutta onneksi sopii sekin tunnelmaan
-
(Pssst piirrosheppojen omistajat, osallistukaahan PKK-näyttelyihin! Tiiän että VIPiin on vielä aikaa mutta kovasti haluaisin jo päästä tuomaroimaan nuo mun luokat (ja anomaan uudet näyttelyt).)
Afonson jo jokunen aika sitten piirretyllä kuvalla huomiota. Väritys ei onnistunut niin hyvin kuin olisi voinut, näyttää nyt vähän "kumiselta", mutta ehkä vielä muokkailen!
-
Lähiaikoina tullut piirrettyä mun rakasta Garmon oria. Nämä kaksi sain tänään valmiiksi. Tein ensimmäisen ilman mallia ja oon aika tyytyväinen!
-
-
-
Tämmösen sain eilen valmiiksi.
-
Mulla oli pitkä pätkä ilman inspiraatiota piirtää mitään, mut nyt vähitellen on tehnyt taas mieli piirrellä, varsinkin kun lainailin hevosia niin saa vähän vaihtelua. Tässä yksi minkä sain valmiiksi
-
@mircea nyt on kyllä niin ihana auringonlaskufiilis tässä ihan huikee
-
This post is deleted! -
@kirsiina Kiitos! Vähän jossakin vaiheessa meinas jo motikin mennä ku rupesin kikkailemaan tuon valon kanssa, jotkut kohdat jäi vähän miten sattuu mutta oli kivaa vaihtelua
-
spämmäilen joka topiikkiin, mutta ensimmäinen (eikä toivottavasti varmasti viimeinen) Hanami-tuotos meikäläiseltä.
-
Olisiko teillä suositella 13v tyttärelleni hyvää piirtopöytää? Ei ole näistä itsellä mitään kokemusta, joten vinkit otan iloisesti vastaan, mihin kannattaa kiinnittää huomiota, kun näitä miettii ja vertailee?
Ei tarvi olla halvin mutta ei suotta kalleinkaan
-
@sorel Itselläni ensimmäisenä oli Wacom Intuos pro, en muista oliko S vai M kokoinen.. Tosi kätevä ja hintaa oli uutena n. 80 euroa?? Siitä sai napit kätevästi omaan käyttöön sopivaksi muokattua.
Mitä äkkiseltään netistä googlailin niin en samanlaista löytänyt, mutta kova luotto on muille Intuos piirtopöydille. Muista merkeistä minulla ei ole kokemusta -
Ikuinen Wacom-fani täällä
Niiltä löytyy kyllä jos jonkinlaista vekotinta.