Piirroskeskustelu
-
@screwdriver Kiitos! Ja WOW! Kuulostaa ihan sika mielenkiintoiselta projektilta Tsemppiä siihen, toivotan onnistuneita kynän heilautuksia
-
@marjahilla Aaaaaaa! Legs for days! Ihan mieletön hämähäkkivarsa Superpitkäkoipiset varsat on parhaita mahtavat värit kans!
-
@kioja KIITOS!! Oon tullut siihen tulokseen että pitkät jalat vaa on joku mun tyyliin liittyvä juttu, mille en vaa meinaa mahtaa mitään
-
Pölystä kaivamani ikivanha arabi sai kuvan, vielä tälle pitäisi keksiä sivut ja asuintalli (ja aikaa)
-
Okei nyt taitaa olla myöhästä jo kääntyy ''takasin''
Erityisesti tää alempi on niin namipala Täytyy muuten harkita jotain muuta väriä vaihteeksi kun ruunikko/rautiasta, kun niitä näyttää nyt olevan
-
Mä päätin kokeilla kepillä jäätä ja laittaa hoitajahakemusta Zeniin, joten tottakai piti hahmolle piirtää kuvakin. Kokeilin jotain erilaista vaihteeks, eli "puuvärillä" värillisen linejen piirtämistä vs. siveltimellä mustat linet. Tästä tuli omasta mielestä ihan törkeen kiva ja mulle tulee itelle mieleen Gwyneth Paltrow Iron Man-leffoissa mikä ei haittaa ollenkaan koska Pepper on ihana Tatuointeja en osaa piirtää joten ne on aina tommosii epämääräsii suttuja. Oon aivan rakastunut, jos niin saa itse sanoa!!
-
Nyt on rakennekuvan uusintaprosessi tehty. Pakko sanoa, että kyllä sitä kehitystä on tullut näköjään tässä puolenkin vuoden aikana, vaikkei sitä jotenkin itse tunnu yhtään huomaavan. Jos tuon uuden kanssa tulis vaikka vähän parempaa näyttelymenestystä Oon kyllä muutenkin tosi tyytyväinen siihen, miljoonasti kiitokset kaikille jotka antoivat vinkkejä ja parannusehdotuksia! (uusi kuva siis tää ylempi :'D)
-
@theo Vau, tulipa uudesta versiosta kiva, taitavaa työtä!
-
En oo pitkään aikaan saanut aikaiseksi piirrettyä mitään, kun ei olla ton FireAlpacan kanssa ihan vielä päästy samalle aallonpituudelle.. Bellan Hirttivaarasta kirjoittaman talliarvostelun (jossa suurimman "kritiikin" kohteena olivat ne asiat, jotka itseänikin eniten ovat häirinneet/mietityttäneet) innoittamana päätin lähteä tuomaan hieman lisää eloa Hirttivaaran etusivuun jouluisen kranssikoristekuvan muodossa. Pikainen piirroshan tää on, mutta näyttää ainakin omasta mielestäni tosi kivalta Hirttivaaran etusivulla. Täytynee muillekin vuodenajoille kehitellä jokin vastaavanlainen koriste, ettei tarvitse riiputtaa kranssia esillä koko kesää..
Tarjoan tämän samalla vapaaseen käyttöön myös muille harrastajille! Eli tätä saa vapaasti käyttää koristekuvana tallinsa sivulla tekijänoikeusmerkintää vastaan ( VRL-05594), eikä tarvitse erikseen ilmoitella jos tämän ottaa käyttöönsä. Kokoa saa muuttaa vapaasti, muista muutoksista kyselkää ensin lupaa esim. yv:n kautta.
-
@tinu Vitsit miten kiva idea! Saako tästä ottaa itekki koppia ja piirtää jotain omaa versiota? Tää sun on kyllä ihan todella onnistunut niin piirroksena, kuin käyttötarkoituksessaankin, luo kivasti tunnelmaa woutsi..
-
@marjahilla Kiitos! En koe omistavani ideaa piirretystä kranssista, joten anna mennä vaan.
-
@Tinu toi on ihana toi kranssi! Oon yrittänyt Rullegårdin etusivulle ettiä jotain joulusta koristekuvaa tuomaan tunnelmaa, tulee käyttöön meille
-
@utu Nää on todella hienoja, tosi kivaa väritysjälkeä! Etenkin toi herasilmäinen jotenkin pistää silmään komeudellaan. Rautiaat ja ruunikot on kyllä niin kivoja väritettäviä että en ihmettele, miksi juuri niitä tulee väritettyä.
@Nikki ooh tää on hieno! Pepper tulee mullekin mieleen tästä!
@Theo hyvältä näyttää! Edellinenkin rakennekuva oli hieno mutta tää uusi on upea!
@Tinu ihana tämä kranssi!
-
Ärsyttää niin pahasti tää tekstin lisäys kuviin mut.. Mitä nyt ei toisten tuomarien hyväks tekis.
-
Paris Sim Dressage Week innoitti piirtämään! Tämä piirros on jo parin viikon takaa, mutta halusin viivyttää julkaisua lähemmäs kisapäivää. Ovatko muut piirtäneet kisakuvia kyseisestä tapahtumaa ajatellen?
Samaiselle nyffiorille rakennekuvaa. Tykkään eritoten noista jaloista ja sen huomaa kyllä, että olen kehittynyt niiden piirtämisessä ylipäänsä (vrt. 2v takainen rakenne. Melkoista suttua muutenkin koko linet).
Haluaisin jättää tämän tällaiseksi "flatiksi", mutta jos mielii näyttelyissä käyttää, pitää vähän valoja ja varjostuksia taikoa mukaan.
Ja sitten tämä, joka on olevinaan kuin jonkun oriaseman mainos. Tämän piirsin myös Paris Sim Week mielessä, vaikka kisameininki ei tästä kuvasta kauheasti ilmene.
-
@jodochus Nyt kommentoin aiheen ohi mut oisit laittanu ton Bercedeksen edes Percedeksi Mielettömiä töitä taas! Arvostan tota sun anatomian osaamista
-
@jodochus bucky baby
-
-
@jodochus Tosi kivoja piirroksia sulla taas! Mä tykkään sun tyylistä hirveen paljon, jotenkin rennon fiiliksen antaa, mutta sit samalla kimmalletta, kiiltoa ja yksityiskohtia. Sun kehityksen rakenteiden parissa huomaa myös! Aina ihana nähdä uutta sulta! Ja erityisesti kuolaan sun ihmishahmojen perään Tosi hienoa anatomiatyöskentelyä, ja erityisesti ilmeet on aina nappiin!
Täälläkin huomattiin Bercedes ja sai kyllä naurut aikaan, kiitos -
Täällä linepaja käynnissä. Hyvin hyvin karkea hahmotelma toteutettu pitkästä aikaa ruudukon kera (eipä uskoisi) en edes kehtaa näyttää ratsastajaa Tästä pitäisi sitten vain lähteä tekemään lopullisia linejä. On tämä yksi perkeleen työmaa (no ei).
Vielä toistaiseksi rumasta ulkomuodostaan huolimatta tämän 2.0 versio saattaa tulla myyntiin