Piirroskeskustelu
-
Otin haasteen vastaan ja lÀhdin kokeilemaan BridleÀ, tÀmÀn tamman innoittamana!
TykkÀÀn lopputuloksesta ihan hirveÀsti, tÀstÀ tuli sairaan komea. Ja jÀÀ ehdottomasti itselle, jos ei mene kaupan. Onko teillÀ piirrettyjÀ brindlejÀ? NÀkisin mielellÀni
-
@marjahilla TÀllainen brindle löytyy!
https://harrastepohjalta.com/lithy/lukariksenhevoskeskus/hevoset/deadslovelace.html -
@Marjahilla Deadwoodissa on All That Remains mikÀ oli mullaki omistuksessa tÀs vÀlis
-
@marjahilla Aisssaakeli kun on cool!!!! Upeesti onnistunut noin vaikee vÀri
-
@cella KIITOS tosi paljon, lÀmmittÀÀ aina mieltÀ kuulla kehuja
EnsimmÀisiÀ viivoja vedellessÀ meinas kyllÀ iskeÀ sellanen olo - ettÀ ei tÀmÀ tuu valmistuun koskaan
Ja kun noi raidatkin pitÀÀ kattoa vÀhÀn silleen, ettÀ nÀyttÀÀ edes osittain menevÀn ihon myötÀisesti, eikÀ vaan kellu siinÀ pÀÀllÀ. YmmÀrrÀtte varmaan mitÀ meinaan. + Ettei hevosen muodot katoa tuonne alle
Mutta tuli tosi sielukas otus!
-
PitkÀstÀ aikaa oon jaksanut taas piirrellÀ hieman
TÀssÀ viimeisin tilaustyö Sonjalle.
Omasta mielestÀ tÀstÀ tuli aivan ihana -
@marjahilla No ei oo brindleÀ mutta nyt on ihan pakko saada, hitto kun kaunis
-
@elisa Ihana!
ïž Upeat nuo lumihiutaleet, jotenkin niin elĂ€vĂ€n nĂ€köinen lumisade
-
@sippe kiitos
-
Huhhei onpas aikaa ja elÀmÀntilanteita vierÀhtÀnyt viimeisimmÀstÀ keskusta-visiitistÀ. Tosi vinkeÀ brindle ja suloisen pehmoinen talvivarsa tÀÀllÀ
ItsellÀ hajosi tietokone, joten piirtelyt on niiltÀ osin jÀissÀ. Virtuaaliheppailu jÀi vÀhÀn sen jalkoihin, ja nyt just ei tunnu ajankohtaiselta uuden laitteiston hankinta, joten jatkan toistaiseksi taukoilua ja keskityn pieneen vauvaan tÀÀllÀ kotona.
EhtiessÀni oon piirrellyt vÀhÀn kÀsin, alla tÀnÀÀn valmistunut (viikkoja pöydÀllÀ pyörinyt...) vÀrikynÀtyö. Sen digitointi oli kyllÀ tuttuun tapaan hankalaa, kun ei ole skanneria eikÀ nyt hyvÀnÀyttöistÀ konettakaan: tÀÀ on facebookiin ladattu kÀnnykkÀkuva, jonka sokkomuokkasin puolison koneella. SiinÀ on vÀrikalibrointi ihan retuperÀllÀ ja aika plÀjÀys tuli tÀstÀkin nyt puhelimen nÀytöllÀ katsoenMutta hitsin kiva oli kyllÀ piirtÀÀ
ïž
-
@lynn ihana
ïž ja onnea tuoreelle Ă€idille! Niin se pikku tiitiĂ€inen sitten syntyi
-
Tuli kans kokeiltua brindleÀ
Kauhea työmaa ja ei mikÀÀn helppo. TÀn ratsastuskuvat tulee olee vaikeita... Nostan hattua kaikille erikoisvÀrien tekijöille
-
@raituva seuraavaksi peacock appaloosa
-
@lithy Mun reikÀkammo ei kestÀ sitÀ "reikÀmÀisyyttÀ", tekee pahaa kattoo sellasii appaloosia
-
@raituva mullakin trypofobia, mut oon vĂ€kisin siedĂ€ttĂ€ny itteni niihin ihan vaan kattomalla kuvia ja videoita đ€ vielĂ€ vuosia sitten sain paniikki- ja ahdistuskohtauksia niistĂ€.
Mut mulla oli aikoinaan yks tollanen pilkullinen
-
@elisa PitÀis varmaa myös yrittÀÀ siedÀttÀÀ
-
@raituva joo
tÀssÀ se vanha piirros
https://elisan.nn.fi/kuvat/tilauspiirrokset/Screenshot_20221202_231015.jpg
-
@elisa Hieno, mutta silti noi laikut saa olon epÀmukavaksi, apua
-
@raituva
no joo hyi nyt ku sanoit, noi takajalat đ€ź rupes puistattaa
-
TÀssÀ pari mun uusinta piirrosta
Lumisen maiseman piirtÀminen onkin uusi haaste, ehkÀ pari kertaa oon aikaisemmin sellaisia piirtÀnyt mutta nyt lÀhtee kunnon harjoittelu. Haluan piirtÀÀ kuvia pÀÀasiassa vallitsevan vuodenajan mukaan, joten nyt on edessÀ pitkÀ kausi lumikuvia
LisÀksi sain vihdoin vÀritettyÀ loppuun syksyllÀ aloitetun kartan Nuppulanharjun lÀhialueista