Piirroskeskustelu
-
Tänne niitä uusimpia piirroksia esille ja keskustelua piirtämisestä sekä vastaavasta taiteilusta
Rakennekuva-apua
Näyttelyjaoksen (NJ) tuomarikoulutuksen koulutusmateriaalit
Piirretyt Kuvat Kunniaan (PKK): Apusivu
Virtuaalisten Shownäyttelyiden (VSN) tuomarikoulutuksen koulutusmateriaalitLaatisten tuomariohjeistukset piirroskuvien tuomarointiin
Kenttäratsastusjaoksen laatuarvostelu -
Nyt kun piirtely on ollut vähän aikaa Keskustan ulkopuolella niin heitänkin tästä näkyviin viimeisimmät 3 työtäni.
-
@lithy Ihania, etenkin toi viimeinen
Hei haluaisitko muokata topan nimen vanhaksi tutuksi "Piirroskeskustelu", eikö se sillä nimellä kulkenut? Jos nyt oikein muistan
-
@elisa Joo, voin vaihtaa! En muistanut sitä ulkoa niin..
-
Kääks, olen taas piirtänyt tosi paljon kaikenlaisia kuvia, mutta nyt olisi tarkoitus saada edes yksi rakennekuva kuukaudessa tehtyä. Inhoan rakennekuvia, tai en nyt inhoa, mutta "tarinakuvissa" taustalla pyörii ajatuksissa jokin tilanne tai teksti, mitä harvoin saan edes tuotettua esiin, mutta sellaisessa aivolaatikossa, niin niiden piirtäminen on mukavampaa.
Mutta mutta tässä pari viimeisintä rakennetta:
FWB-tamma:
SH-tamma, joka yrittää olla työlinjainen:
-
@annel Auttaisko se jos piirtäisit osan tai koko esittäjän mukaan ja miettisit tilanteen sillee?
-
Hirveesti ei oo tullut tässä piirreltyä, mutta jos pari kuvaa laittaisin esille kumminkin!
Uusin tässä työn alla oleva alkaa olla ihan hyvällä mallilla. Kaveria vailla, ettei tarvii yksin riehua...
Riehujan sisko ja sen omistaja opettelemassa ison hepan juttuja, ja noi kaksi onkin mun ykköstarinahepan kaksosvarsat.
Issikatkin on kivasti inspanneet viimeaikoina, kun teen nykyisin niiden kanssa töitä askellaji- ja vaellustallilla. Tässä kakkostarinaheppa omistajan valmentajan kanssa jo melko uskottavan näkösesti tölttäämässä. Kivasti on alkanut löytymään omaan käteen sopiva tyyli!
-
Mä olen keskustan tauon aikana ollut piirtomaratonilla uutta tallia rakentaessa, en nyt kehtaa tähän laittaa koko pinoa, mutta laitetaan pari kuvaa ensimauksi
-
Tää taitaa olla mun tuorein väännös. Staedtlerin halpispuuvärisettiä testasin ja täytyy myöntää että aavistuksen pettynyt olin vaikka ihan hirveästi en lähtökohtaisesti edes odottanut.
Ei kellään ois puuvärisuosituksia? Derwentit on tuttuja mutta mites muut merkit? (lis) Saa olla myös jotain vähän hankalammasti saatavia koska mulla voi olla työn puolesta tsäänssejä päästä käsiksi..
-
@lithy said in Piirroskeskustelu:
@annel Auttaisko se jos piirtäisit osan tai koko esittäjän mukaan ja miettisit tilanteen sillee?
Pitääpä yrittää seuraavaan kertaan. Esim. rakastan tuota Nattroksen rakennekuvaa, kun siinä tapahtuu ja on ihana tausta. Ja @Elisa n aikoinaan piirtämä tämäkin kuva yksi suosikeista siitä syystä.
Aivan ihania tilannekuvia @Jesse ltä, varsinkin toi, missä on söpö poika. Ja @k10444 talli vaikuttaa ihanalta
-
Hih, löysin itsekin taas piiiitkästä aikaa hetken piirtämiselle ! Vaikka tää onkin aika yks yhteen mallikuvan kans, niin oon aika superfiiliksissä, tuli omaan silmään tosi söpö Vielä puuttuu vaan orilta nimi!
-
@siguri Tiiäks ollenkaan kauan tän piirtämiseen kulu aikaa? Kaunis poju
-
@lithy Poitsu kiittää Hitsi kun mulla oli ajatuksena laittaa aika ylös, mutta se sitten jäi, kun työ jatkui eri päivinä! 10 h ehkä? Jotain 8-16 h välillä kuitenkin! Kolmessa (vai neljässä?) erässä piirretty
e// Nyt aloin kyseenalaistaa, että menikö noin vähän aikaa Laitan ensi kerralla kellon tikittämään, niin saa tarkemman ajan!
-
@siguri Todella nopeaa työtä ja tuollaista jälkeä! Huimaa
-
Osaatteko sanoa, onko mun piirtopöytien kanssa enää mitään tehtävissä? Mulla on n. 10v vanha Wacom Bamboo Pen ja toinen suurin piirtein samaa ikäluokkaa oleva, mutta vähemmällä käytöllä ollut Wacomin piirtis (Bamboo Capture?). Kummassakaan ei oo paineentunnistus enää muutamaan vuoteen tahtonut toimia (välillä saattaa toimia hetken, ennen kun lopettaa taas toimimasta, yleensä ei toimi ollenkaan). Oon ladannut ajurit uudelleen ja kokeillut kahdella eri koneella, josko lähtisivät toimimaan, mut ei. Pitääkö mun vaan hyväksyä, että laitteet ovat jo tiensä päässä, vai onko vielä jotain kikkoja, joita voisin kokeilla?
-
@tinu Jos uusimmat ajurit oot tosiaan lataillu omista nettisivuistaan eikä toimi siitäkään huolimatta edes kahdella eri koneella niin en kyl ite osaa enää sanoo millä ne henkiin vois enää herättää
-
Tätä topaa on varmaan jäänyt eniten kaipaamaan Mutta täällä ollaan taas, uuden hevosen alun kera.
-
@marjahilla Tykkään niin paljon siun tavasta värittää Pehmeetä ja nättiä jälkeä!
-
@raituva Kiitos, koen kehittyneeni nyt ihan todella paljon taas lyhyessä ajassa! Oon vasta tänä keväänä alkanut tykkäämään oikeasti omista piirroksista
-
@raituva Pitäis kans opetella tykkäämään omista Etenkin taustat, täyttä horroria