FLA | Friisiläislaatuarvostelu (tuomarihaku)
-
Tervetuloa osallistumaan!
Virtuaalinen Friisiläislaatuarvostelu
Haluatko auttaa arvostelemalla vaikka vain yhden hevosen silloin tällöin?
FLA:n toiminta ei ole riippuvainen yhden henkilön (eli minun) aktiivisuudesta, vaan hommat pyörivät aina, kun löytyy aktiivisia tuomareita. Nyt olisikin tärkeää saada mahdollisimman paljon tuomareita laatiksen listoille, joten ota yhteyttä jos haluat liittyä FLA-tuomarien joukkoon! Voit tutustua tuomarointiin täällä.
Kuollut hevonen arvosteltavaksi?
FLA-palkituilla sukulaisilla on suuri merkitys nykyisessä arvostelussa, mutta laatuarvostelun toiminta on vuosien ajan ollut suorastaan ala-arvoista. Näistä syistä johtuen ensi vuoden loppuun asti arvosteltavaksi saa ilmoittaa hevosen, joka on kuollut ennen vuotta 2020.
-
Hienoa että friisiläisten arvostelu saatiin vihdoin takas tolpilleen! Heitinkin jo yhden hevosen arvostelujonoon
Miten muuten pisteytyksessä toimitaan tekstien suhteen; jos käyttöpisteet haluaa arvosteltavan teksteistä, annetaanko samoista teksteistä pisteitä enää muut pisteet -osiossa?
-
Miten muuten pisteytyksessä toimitaan tekstien suhteen; jos käyttöpisteet haluaa arvosteltavan teksteistä, annetaanko samoista teksteistä pisteitä enää muut pisteet -osiossa?
Ei anneta. Pitääkin lisätä tästä maininta sääntöihin.
Huom! Koodissa oli virhe eikä info porrastetuista tullut perille. Jatkossa sen pitäisi toimia, mutta jos laitoit siihen jotain, niin laitatko sen mulle vaikka tässä tai privana, niin käyn lisäämässä tietoihin
-
“Kilpailupisteissä huomioidaan sekä villit että jaosten alaiset kilpailut kaikista lajeista (poikkeuksena käyttöpisteet)”
Tämä on mielestäni sekavasti ilmaistu. Allekirjoittaneen piti lukea monesti, että kisapisteillä tarkoitettiin “Muut pisteet” osion kisoja, vaikka tuossa lukeekin tuo pl. Käyttöpisteet (ja vaikka se olin minä, joka tuosta kättä kanssasi väänsin.)
-
@anarchy Mitenköhän saisi paremmin laitettua, kun ei sillä ihan tuotakaan tarkoiteta… Minä ja minun kirjoitustaidot
Jospa tarkennan jo pisteytyksessä, että sijoitukset saavat olla jaoksellisia ja villejä (sekä käyttö että muut -osiossa), sitten ei tarvitse säännöissä olla erikseen mitään.
-
Tarviiko erikseen edes mainita, että käy niin villit kuin alaiset? Koska eikö se pitäisi olla aika itsestäänselvää että molemmat käy, jos muuta ei oo mainittu. Toki nyt ei ainakaan jää asia epäselväksi, mutta kunhan pähkäilin
-
Tuloksien lähetyksessä on vähän ongelmia, jonka takia ensimmäisiä osallistujia ei ole vielä arvosteltu. Saan sen luultavasti toimimaan huomenna
-
Hei kaikki! Suuren suuret pahoittelut katoamisestani ja FLA:n joutumisesta tämän seurauksena jäihin. Koodiongelmat olivatkin odotettua suuremmat ja joudun joko koodaamaan kaiken uudestaan toisella tapaa tai keksimään jonkun muun systeemin, jolla homma pelittää. Jos jollain on ideoita, niin otan ne kiitollisena vastaan!
-
Koodit on korjattu, joten tervetuloa osallistumaan!
Haluatko auttaa arvostelemalla vaikka vain yhden hevosen silloin tällöin?
FLA:n toiminta ei ole riippuvainen yhden henkilön (eli minun) aktiivisuudesta, vaan hommat pyörivät aina, kun löytyy aktiivisia tuomareita. Nyt olisikin tärkeää saada mahdollisimman paljon tuomareita laatiksen listoille, joten ota yhteyttä jos haluat liittyä FLA-tuomarien joukkoon! Voit tutustua tuomarointiin täällä.
Kuollut hevonen arvosteltavaksi?
FLA-palkituilla sukulaisilla on suuri merkitys nykyisessä arvostelussa, mutta laatuarvostelun toiminta on vuosien ajan ollut suorastaan ala-arvoista. Näistä syistä johtuen ensi vuoden loppuun asti arvosteltavaksi saa ilmoittaa hevosen, joka on kuollut ennen vuotta 2020.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-