RPG-seuraa? (lyhyetkin pelit käy!)

• Piirrosharrastajat

Nyt on niin kova kirjoitteluntarve että oli pakko laittaa aivan hakuilmoa kehiin. 😄 Tahdoit siis lyhyen tai pitkän kirjoittelurupeaman, here’s your guy. Kaikenlaiset aiheet käyvät, eli kaipasit sitten ihmissuhdekriisiä tai äksöniä tarinoihisi, romantiikkaa tai turpasaunaa, hevosongelmia tai niiden ratkaisuja — löytyy meikältä takuuvarmasti jutunjuonta.

Kaikki esimerkeiksi kelpaavat pelitykset löytyvät rekisteröintipakollisilta foorumeilta, mutta teksti- ja kuvanäyttöjä löytyy niin Vecnon kuin Zeninkin blogeista. Tykkään kovasti kuvittaa pelityksiä, joten arttia on varmasti myös luvassa. 👨‍🎨

• Tarinaheppailijat

Oon vähän ehkä myöhässä, mut jos vielä tarttet kirjoitteluseuraa niin mä vähän haluaisin herätellä yhtä vanhaa hiljaiselolla ollutta hahmoa takaisin elämään! Oikeastaan mulle käy ihan kaikki sen suhteen, hevosongelmia tai paremminkin hevosen puuttuminen sillä taitaa just nyt olla ongelmana 🤔 Ja oon hetken jo yrittänyt miettiä kuinka onnistuin soluttamaan tän hahmon Zeniin, mutta ihan vielä en oo keksinyt miten - en oo ihan perillä siitäkään millaisesta hevosesta tai pestistä toi hahmo nyt just haaveilee 🤣

0

934
Users

12.4k
Topics

230.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.