XLA - olisiko kysyntää, jos laitetaan uudelleen pystyyn?

• XLA eli englantilaisten täysiveristen ja angloarabialaisten täysiveristen laatuarvostelu on elellyt ilmeisesti hiljaiseloa sen jälkeen kun edellinen ylläpitäjä on jättänyt virtuaaliharrastuksen / tai on tauolla. Uutta ylläpitäjää sille aiemmin etsittiin ja tässä minä nyt olen, valmiina uuteen haasteseen ja vastuuseen järjestöstä!

Ajatuksenani olisi saada XLA uudelleen toimintaan, hieman uusiutuneena kaikin puolin. Nykyisten arvosteluiden pohjaa käyttäen, mutta hieman uudistaen mm. pisteytykseen tulisi joitain muutoksia sekä sivujen osoite tietysti vaihtuisi uuteen.

Kysymys kuuluukin, onko kyseisten rotujen omistajia jotka kaipaisivat hevosilleen rodunmukaista laatuarvostelua? Jos kysyntää on, niin järjestön uudet sivut ja ensimmäinen arvostelu pyritään kesän loppuun mennessä saada järjestetyiksi. Jos kysyntää ei ole, taidan kuopata idean 😅

• Kiinnostusta on! Toivoisin pisteytykseen vaan fiksauksia, erityisesti tekstipisteiden suhteen.

• Piirrosharrastajat

Kiinnostaa 👍 En tiedä, onko minulla nyt heti tähän hätään laatuarvosteluvalmista heppaa, mutta kys. rodun edustajia joka tapauksessa omistan ja ne mielelläni sopivassa kohtaa arvosteluttaisin 😊

• Esteratsastajat

Täälläkin suunnalla olisi kiinnostusta kyllä 🙂

• Mahtava kuulla että täältä edelleen löytyy kiinnostuneita, myös itselläni on halua saada omia hevosia arvosteluun joten kun sivut valmiina haen myös vapaaehtoista työvoimaa arvosteluihin 😊 Laittelen tänne viestiä kun ollaan valmiina!

• @coupie Hei unohdinkin sanoa, jos on erityisiä toiveita pisteytysten toteutukseen niin nyt on loistava hetki myös siitä mainita! 🙂

• Ainakin se, että tekstipisteitä sais jotenkin sanamäärän mukaan, ei niin että pitää kirjoittaa monenmonenmonta lyhyttä tekstiä täysiin pisteisiin 🙂

15

936
Users

12.4k
Topics

230.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.