Pikspoks - yli 3200 kuvan kuvapankki (€) / Yli 700 uutta kuvaa!
-
Hyvää mustaa perjantaita!
-
Unohdin onnellisesti ottaa alennuskoodit pois, mutta nyt on sekin hoidettu Onnea kaikille säästöä tehneille!
Koitan taas talven pimeinä iltoina kaivella täydennyksiä kuvakaupan tarjontaan.
-
Hyvää uutta vuotta! Tänä vuonna voisin koittaa hakeutua pitkästä aikaa taas enemmän näyttelyihin.
-
Viskataan tämä ylös!
-
Kesä se siellä jo kolkuttelee! Mä vähän aattelin tehdä tänä vuonna paluuta näyttelyiden kuvaamiseen, jos on jotain spesifejä toiveita niin niitä voi dropata tähän ketjuun.
-
Tilausta taas laitettu
Minen tiedä hevosnäyttelyhommista mitään, mutta poni- ja puoliverikuville on aina menekkiä.
-
mä tulen vastaamaan että ravureiden rakennekuvat ois ihan huippua !
-
Islanninhevosista ja vuonohevosista olisi ihan mahtavaa saada lisää kuvia!
-
Loistavaa! Lisää toiveita vaan tulemaan.
Alustavien suunnitelmien mukaan kevään ohjelmassa on ainakin ratsuoripäivät (sh&pv), hippoksen näyttelyitä (sh&lv, myös tk-orien jalostusarvosteluja) ja tietenkin poninäyttelyitä. Ponioripäivillä piipahdan jos saan koirat järjesteltyä. Vuonisten näyttelyyn oon myös menossa, issikoista en vielä tiijä!
-
Hei mussukat! Lisäsin suomenhevosten kansioon tämän päivän näyttelyistä kuvat 3 orista ja 7 tammasta. Tammoista kaksi arvosteltiin ravilinjaisina ja yksi työhevosena.
-
Tein kuvakauppaan erikseen kansion, johon nostan viimeksi lisätyn kuvasatsin. Näin tuoreet kuvat on helpompi löytää.
-
Söpön 3v puokkitamman potretit lisätty Ensviikolla vuorossa ratsuoripäivät!
-
Kiitos kuvista, ostoksilla käyty
-
@melina Kiitos Melina, kiva että pankista löytyi sopivaa kuvaa!
Penkaisin arkistojen kätköistä myös nipun shirekuvia tulille. On orhia, ruunaa ja järettömän kokosta tammaa!
-
Terkkuja aurinkoiselta Ypäjältä Ratsuoripäivillä saatiin kuvattua kaikki muut osallistujat paitsi 4v puokki, herrasväen kuvat on nyt päivitetty kuvapankkiin.
-
Jos joku miettii mistä saa tuoreiden ratsuorien kuvia, niin täältä!
-
Toukokuun photodump! Kuvakauppaan lisätty kuvia suomenhevosten show-näyttelystä, sekä arkistojen kätköistä mm. welshoreja jotka eivät ainakaan mun kameraan enää myöhemmin osuneet tämän yhden vuosien (vai vuosikymmenen) takaisen näyttelyn jälkeen. Samassa menossa mukana myös tämän hetken johtava kouluponi, Sir Maximus Welshwarrior nuorena poikana.
Suokeista löytyikin jänniä kavereita, kuten kaksivärisellä harjalla varusteltu ruunivoikko ori ja W20-geenitestattu rautias ori.
-
Ihanaa, mietinkin että mistä Lumen Blancasta saisi kuvat
-
No voehan pirulainen, pitääkö mun alkaa harrastaa valokuvallisia suokkeja taas
-
@nikki Kannatetaan, suokit on kivoja