E: Kaukovalta (O: turhuuksia)

• Kaukovalta on ollut aktiivisessa toiminnassa jo vuodesta 2012. Eiköhän taida olla aika laittaa talli koko virtuaalikansan tietoon.

HIEMAN HISTORIAA
    Kaukovalta tosiaan aloitti vuonna 2012 pienenä kisa- ja valmennustallina, vaikkakin innostus siihen sanoi itsensä irti heti alkuun. Kisa- ja valmennustallina Kaukovalta taisi toimia jopa kaksi kuukautta, kunnes toiminta vaihtui virtuaalihevosten hautauspalveluksi. Kolme talliin jäänyttä hevosta saivat jäädä sinne asumaan. Paljon ei hautausmaatoimintakaan ottanut tuulta purjeisiin, koska vuonna 2012 osattiin jo useamman vuoden kokemuksella käyttää web archivea. Niinpä toimintaa laajennettiin, ei vain kuolleisiin, vaan myös lopetus- tai katoamisuhan alla oleviin virtuaalieläimiin. Tällä linjalla Kaukovalta porskuttaa edelleen, nyt tosin mukaan on myös tullut kasvatustoiminta. Koska etenkin monet alkuaikoina Kaukovaltaan tuodut hevoset olivat evm-sukuisia, olivat ne oivia hevosia laajentamaan virtuaalihevosten geenipoolia, ja niin pitämään yllä pitempisukuisten linjoja kuin parantamaan suppeutuva hevostarjontaa.

SUNTUUBI?
    Vaikka Suntuubi lopettelee, me emme lopeta vaan vaihdamme pikkuhiljaa osoitetta Susien syötäväksi Sariolaan, Kainuun perukkaan, kivikkoisemmille laajemmille laitumille. Tästä syystä Suntuubin sivujen hevosmäärä pienenee päivittäin, kun taas Altervistan sivujen hevosmäärä kasvaa kasvamistaan. Tavoitteena on saada kaikki reilu 800 eläintä siirettyä ennen kuin Suntuubi lakkaa kokonaan olemasta.
    Sivujen vaihtumisen myötä hevosten kuvat, sukutaulut ja kisakalenterit syynätään tarkasti, ja esimerkiksi luonteettomat hevoset pistetään ylös, jotta ne myöhemmin saavat täytettä sivuilleen. Kilpailemiseen ei varmasti ainakaan vuoteen ole aikaa, mutta takaraivossa kyllä siintää toive siitä, että jokunen kaveri pääsisi käymään jossakin laatuarvostelussa joku päivä. Remontoitavaahan tuossa vielä on ihan kamalasti, mutta ehkä joku päivä päästään hyvällä omallatunnolla toivottamaan ihmiset tervetulleeksi siistiin talliin. Toiveajattelua? Todennäköisesti.

VIRTUAALIELÄIN KUOPPAUHAN ALLA?
    Sen suurempaa toimintaahan Kaukovallassa ei järjestetä, mutta se ottaa enemmän kuin mielellään vastaan kaikki hevoset ja myös muut eläimet, joita sinne tarjotaan. Paljon muuta ei eläimille pysty lupaamaan kuin loppuelämän kodin ja jälkikasvua, mutta jos se pelastaa jonkin kaverin katoamasta virtuaaliavaruuteen, on Kaukovallan työ onnistunut! Tietysti suosittelen ihan hurjasti Alegrea (myynti- ja ostotopa, poistotopa, kuvalahjoitukset, ylläpitohaku), josta yleensä nappaan poistomyynnistä jäljelle jääneet kaverit jatkamaan elämäänsä Kaukovallassa. Alegressa on lisäksi mahdollista saada hevosille parempi sijoituspaikka kuin mitä minulla on tarjota! Jos kuitenkin mielit jonkun kaverin Kaukovaltaan työntää, ilmianna itsesi ja eläimesi alla (tällä hetkellä ensisijaisena siirrettävänä ovat päivittäin kolme omaa eläintä, sitten Suntuubissa oleskelevat ilmoittautumisjärjestyksessä ja viimeisenä muut ilmoittautumisjärjestyksessä)!

• Tyhjää tilaa
    • Pink (kamalasti)

P.S. Kaukovaltaan on tulossa tänä vuonna vielä pari koirapentuetta, joista seuraavaa odotetaan syntyväksi lokakuussa. Kaksi yksipolvista kaninpoikaa on myös vapaana, kun sivuja en ole saanut tietooni!

• http://radicalrc.weebly.com/myytavat.html
    tuolta sivulta ensimmäinen otus olisi vailla kotia kuin kotia. Radalla oleskelu ei herralle nappaa ainakaan meidän valmennuksessa.

Shettis ja suomenhevonen etsii alustavasti ravikotia, mutta tuo lämminverinen lähtee mielellään myös uudelleen koulutettavaksi.

• Tarinaheppailijat

Maroco
    Geistcatcher
    Ra
    Bucephalos
    Candlewhisk
    Babyblues
    nää antaisin iha mielelläni pois pölyttymästä. Potentiaalia siitoskäyttöönki!

• ( @Bebiankh Mäkin otan ihan mielelläni Ran takaisin jos se ei enää kelpaa & Geistcatcher kiinnostais Sierraan)

• Kouluratsastajat

Wolke kaipaisi kotia jossa ei enää tarvitsisi hirveästi urakoida 🙂

• @Spookiness Kiitokset, mä lisäsin tämän listoille ja ilmoittelen sitten, kun oon saanut sen siirrettyä meille ^^ Mä oon jostain syystä kauheen tykästynyt lämpöisiin, vaikken suuri ravi-ihminen itse ookkaan 🙂

@Bebiankh Lisäsin nämäkin listalle. Jos vaan sulle sopii, niin mulle käy vallan hyvin, että @Nikki ottaa nuo pari tuosta välistä, ja ilmoittelen kun olen saanut muut siirrettyä.

@yersinio Wolken siirsin myös listalle odottamaan sivuja ^^ Sullekin ilmoitan, kun oon saanut siirettyä orin meidän kirjoille 🙂

• Tarinaheppailijat

@Nikki käy!

• Kesälomasta johtuen olen tällä hetkellä yhdeksän hevosta (kolme päivää) myöhässä omasta hevostensiirtotavoittestani, mutta jonon ensimmäiset seitsemän hevosta on siirretty! Tästä jatketaan uudella arkitarmolla ja kuvittelen noin viikon sisään pääseväni taas käsiksi tähän listaan. Infoan omistajille jahka saan hevoset siirrettyä Kaukovallan listoille. Alegressa on haku ylläpitäjästä, sen lisäsin myös aloitusviestin linkkeihin. Jajaja vielä mainostaakseni 15.8. syntyy Kaukovaltaan lapinkoirapentue, ja myöhemmin syksyllä kaksi samojedipentuetta sekä huskypentue; pentuvarauksia otetaan edelleen vastaan!

• Listaa siivoiltu ja pikkuhiljaa päästään taas sivujen siirroissa eteenpäin.
    @Bebiankh Ovatko hevoset edelleen siirtoa vailla? Ainakin Maroco ja Bucephalos on kuopattu viime kuussa, Candlewhisk ja Babyblues ilmeisesti vielä elossa. Siirränkö kaksi ensin mainittua hautausmaalle vai mikä näiden suunnitelma tällä hetkellä on?

• @mustarastas Mikä olis tällä hetkellä näiden sun hevosten tilanne? Pari noista on kuollut, otanko nekin meidän listoille?

• Tarinaheppailijat

Ai niin hitsi, unohin ilmottaa! Kokoajan ollu olo että jotakin jääny. Marocon ja Bucephaloksen voi jättää siirtämättä kokonaan, Candlewhiskin ja Babybluesin kanssa suunnitelma pitää 🙂

• @mustarastas Jes! Mä laitan sulle muutaman päivän sisään yksityisviestillä noiden uudet sivut ^^

• Siirrettävien hevosten lista tyhjätty!

15

923
Users

12.2k
Topics

225.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.