Piirroskeskustelu

• Piirrosharrastajat

@juinttu On kyllä upeita! Minun silmään keskimmäinen on kaikista kaunein sekä koirana, että kokonaisuutena. Just sellanen kuva mihi katse takertuu aina uudestaan. Tosi upea tuo liikkeessä hulmuava turkkikin johon on selvästi nähty vaivaa 🎄 / 5⃣

• Piirrosharrastajat

Vitsi, yhdyn kyllä @Juinttu n tekemien koirien ihastelukuoroon! Alkaa tehdä itekin mieli harjoitella koirien piirtämistä. Yhden teinkin tiukasti mallin varassa pienenä osana muuta kuvaa, mutta tämän tyypin lisäksi en muista koska oisin koiria piirtänyt:
    https://i.snag.gy/theDUu.jpg
    Noissa sun tekemissä on niin hanat värit, ilmeet ja tunnelmat, ja miten onnistuneen karvaisilta ne näyttää ❤

@Jouni n suokit on sairaan symppiksiä, ja eilen seikkailin Kirkkiksen sivuilla ihmettelemässä, miten ihanasti kuvitettu paikka. Tykkään noiden sivujen visuaalisesta ilmeestä tosi paljon, ja ympäristökuvat on ihan parhautta! Harmi, ettei tarinoita pysty ulkopuolisena seurailemaan 😞

Nyt suosittelen: sairaan hauskaa piirtää kuva toisen tekemän luonnoksen pohjalta! Tehtiin @Sage n kanssa tällainen yhteistuotos, hänen luonnos ja mun käsialaa loput.

Tästä tulikin sitten tällainen:
    http://lauantaimaalari.net/piirros/auburn/jususessa.png

• Maaliskuu
    alt text

vs. toukokuu
    alt text

• Piirrosharrastajat

@nikki Hyvää kehitystä tuol naamassa ja varjojen kanssa!

@Lynn aivan ihanalta näyttää kans sun tekniikalla tollanen @Sage n tyylinen ilmeikäs heppa, täs on hauskaa liikettä 😄 kaikki kaverikollaasit on kyllä aina kivoja harjotuksia sen suhteen mihin suuntiin omaaki taidettaan voi viedä!

• Piirrosharrastajat

@Lynn Kiitos paljon! Mä voin lohduttaa kyllä, ettei ulkopuolisena jää juuri mistään paitsi. Foorumilla on vaan jotain ikuisuuden vanhoja juttuja (lähinnä vanhoja hoitotarinoita ja random keskusteluja), joita selatakseen tarvii tunnukset, mutta ite sivujen puolella näkyy kaikki mitä mä kirjottelen tai piirtelen.

Toi yhteisprojektikuva on tosi kiva! Hevonen on tosi kaunis värityksineen ja tykkään sen ilmeestä ja liehuvista jouhista. Tuli kans mieleen, että joilleki tämmönen vois olla tosi hyvää harjotusta. Käsittääkseni aika moni piirtämisestä kiinnostunu hakee tuntumaa värittelemällä linejä, ni tää olis hyvä seuraava askel siitä. Luonnoksen kanssa ku joutuu käyttämään vähä enemmän luovaa päätä, ja sillai oppis ehkä vähä tehokkaammin piirtämään 😄

@Nikki Tosi hyvää jälkeä tässä uudemmassa! Hevonenki näyttää tyytyväiseltä uuteen ulkomuotoonsa, kun sillä on ryhdikkään asennon lisäks tollanen “Oon upee ja tiedän sen” -ilme 😄

• Vitsit kuin upeita töitä kaikilla 😍 Mä oon kuvittamassa nyt Ansamaahan lisää porukkaa… tästä tuli mielestäni aika symppis.

alt text

• Piirrosharrastajat

@hilla Mahtava kampaus 😄

• @hilla Hyvän näkönen tyyppi, siisti tukka hällä! 😄

Kritan opettelu jatkuu. Hyvä syy piirrellä nyt paljon, että saan asukkaita mun tulevalle brittiläiselle tallille. 😀

Sabino/dw tms. englannintäykkäri, vielä mietin että vaihtuuko pohjaväri rautiaasta johonkin toiseen. Takakaviot on hirveet, mutta ne tulee peittymään nurmeen.
    alt text

Ylämaanponi tms.
    alt text

Clevelandinruunikoita, jotka luonnosteltu Elementsillä.
    alt text

• Esteratsastajat

No niin 😍 piirroshevoset traikkuun ja kohti Rovaniemeä ❤

• Piirroshepat blokkaa niin maan perkeleesti, että saatte sen sijaa nauttii mun piirrosprojektin uudesta PR-päälliköstä

alt text

Nimetkää mun britti kiitos ✌

alt text

• @nikki Mulle tuli heti mieleen James Bond 😂

• Esteratsastajat

Johnny English xD Näyttää muuten hiukan Supernaturalin kuolemalta 😮

• Tarinaheppailijat

Patrick tai Rick 🤔🤔

• Esteratsastajat

Deacon 😮

• Raviharrastajat

@nikki Tom Hiddleston? 🤣

• @Casper We have a winner 👀 Ei tosin sattuneesta syystä taida kelvata nimeks ehhh

• @nikki Mun mielestä tää herra näyttää (Lokin lisäksi) esim. Victorilta tai Vincentiltä, näen myös hieman Lloydiä hänessä. Ja sukunimi Blackwell tai Burkinshaw. 😄

• @jodochus Uu, tykkään Victorista 🤔

Also kiitti kaikille kommentoijille ja tykkääjille, tiiän ettei se oo mikää taideteos mut saatte mut tuntee itteni vähä ylpeeks 😭💕

• alt text

Miks oon näin laiska taustojen kanssa 😂

• Raviharrastajat

Siitä on reippaasti yli vuosi kun oon tänne kommentoinut yhtikäs mitään, vähän jäänyt piirtelyt linejen värittelyyn (laiskuus iski selvästi…), mutta kyllä harjoiteltua on tultua sitten tän piirrustuksen (helmikuu 2018)

alt text

Tosiaan ois tarkotus tehdä uus kuva mun yksityis shirelle tästä, mutta alkaa mennä lievästi tunteisiin tän teko (miten niin mun hevoset on jotenkin aina enemmän valkosia kun värillisiä ja unohdan miten valo ja lihakset toimii???) // varsinkin ton pepun valot sais korjata :d

Anyhow, eiköhän tästä joskus jotain tule (ja jos ei niin… well jääköön se mun varmaan tuhanneksi keskeneräiseksi hevoseksi)

13

922
Users

12.2k
Topics

225.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.