Piirroskeskustelu

• @miias oih hieno! Ori siitĂ€ tulisi 🙂

• @lynn Aaw shucks 😊 Mulla oli monta vuotta ettĂ€ kĂ€sinpiirtĂ€minen ei inspiroinut mihinkÀÀn suuntaan ja digipiirtĂ€minen oli jokseenkin helpompaa mm. vĂ€rien kĂ€sittelyn suhteen ja siinĂ€ jotenkin kehittyi hirveĂ€n paljon nopeammin mitĂ€ kĂ€sin tehdessĂ€ 😄
    Nyt on alkanut vihdoin löytymÀÀn se vanha into kĂ€sin piirtĂ€miseenkin ja ois mm. yks issikka jolle haluaisin tehdĂ€ uuden kuvan
 (Ja kasa puoliverisiĂ€ đŸ€Ł )

• @vibaja Kato ny tĂ€tĂ€ki, eikö sullaki ois jo aika hommata uus poni.
    alt text
    Eli supersniikki mainos, ettĂ€ tĂ€mmösenkin vihdoin copypastekorjasin ja siis nyt se on omistajaa ja vĂ€riĂ€ vaille valmis. TĂ€mmöselle voisin varmaan kaupata suvunkin mukaan! EhkĂ€ jopa ktk-kolmosponeja ois laittaa vanhemmiksi 😂

@turjake Ilmota mulle jos toi kelpais, mut kattele ihan rauhassa mitĂ€ muilla ois tarjota ku en mĂ€ tĂ€n pariin ihan heti pÀÀsis kuitenkaan 😄 Ois vaikka mitĂ€ vĂ€riĂ€ tehtĂ€vĂ€nĂ€, mut jotenkin tĂ€nÀÀn on tÀÀ vanhojen copypasteeminen ja vihdoinkin taustoille saaminen kiinnostavampaa

• @miias Ota tuota takamuksen kaarta pikkuisen loivemmaksi/alemmaksi, niin hyvĂ€ orileima muuten 😃

• @aksu KĂ€sinpiirretyissĂ€ vaan on se oma kĂ€denjĂ€lki ja leima, joten kannatan! TykkÀÀn hirveesti sun pyöreistĂ€ tyypeistĂ€ kĂ€sintehtyinĂ€, ne on niin söpöjĂ€ ja rotuleimaisia silti 😃

• Esteratsastajat

Juu niin ovat ja mun mielestĂ€ connemara ja welsh D saa olla vanha kunnon roteva hevosmainen rakenteeltaan, en yhtÀÀn tykkÀÀ nĂ€istĂ€ nykysistĂ€ connemaranrimpuloista 😕

• Jos ootte ikinĂ€ miettiny miltĂ€ zebroidin ja pilkullisen ponin risteytys nĂ€yttĂ€is ni tĂ€ssĂ€ teille vastaus: (nauttikaa kuvan laadusta)

alt text

TĂ€llanen risteytys on oikeesti niin kaukana mahdollisesta ettĂ€ vedin vĂ€hĂ€n överiks vĂ€rin kanssa 😂 Mut on tÀÀ oikeestaa aika kiva.

• @Juulia Kenen ansiosta sulla on zebroidi đŸ€·

• @Nikki en tiiÀ 

• Sekalaisen sakin omistaja

@knipse said in Piirroskeskustelu:

Oon tyytyvĂ€inen. Sain tĂ€n eilen valmiiks, eikĂ€ tĂ€stĂ€ tullutkaan niin kauhee kun ajattelin. Numerot ja tekstit vĂ€hĂ€n sekavia, mutta mitĂ€ pienistĂ€ 😉 😅 alt text

TĂ€hĂ€n vĂ€hĂ€n jatkoa. NĂ€in 2,5 tunnin piirtelyn jĂ€lkeen sain kasaan myös PĂ€ikesaaren ympĂ€ristön 🙂
    alt text

• @Knipse hienoja pohjapiiroksia! ItseĂ€ltĂ€ ei onnistuisi, ikinĂ€ 😄 en saa koneella edes suoraa viivaa aikaiseks

TĂ€n pĂ€ivĂ€n “hyvĂ€nmielen piirtelynĂ€â€ tuli noin kolmessa tunniksi valmiiksi mustanvoikko tamma ❀ (ensimmĂ€inen tĂ€llĂ€inen vĂ€ritys ikinĂ€, tuli ihan jees, jos ei raadin mielestĂ€ muistuta enemmĂ€n tummaa ruunivoikkoa?)
    http://sadehelmen.altervista.org/pitch.png

• Esteratsastajat

On oikein hyvĂ€ mustanvoikko! ❀

• Piirrosharrastajat

@J eikĂ€ miten hauskan nĂ€köinen kaveri!! 😆
    @Lynn ❀ ❀ voi ihme, mĂ€ en vaan kĂ€sitĂ€ miten joku pystyy taikomaan tollasta jĂ€lkeĂ€ vĂ€rikynillĂ€! todella kaunis!
    @aksu vau, mikĂ€ vĂ€ritys! vesivĂ€rit on mulle itselleni ehkĂ€ kammottavin asia piirtĂ€misen suhteen, kun en YHTÄÄN osaa ajaa niitĂ€, mutta voi ettĂ€, tĂ€llĂ€siĂ€ katsellessa tekee mieli oppia! niissĂ€ on niin ihana tunnelma, tuossa sunkin tekemĂ€ssĂ€ kuvassa on jotenkin niin seesteinen ja rauhallinen ❀
    @Knipse tĂ€llĂ€set ympĂ€ristökuvat on aina ihan hirveen kiehtovia, tykkÀÀn kovasti! ihailtava nĂ€hdĂ€, miten joku pystyy rakentamaan oman tallinsa ympĂ€rille vielĂ€ laajan kartan lĂ€hikyliĂ€ myöten 😍
    @Juulia överiĂ€ on vĂ€lillĂ€ tosi hyvĂ€ tehdĂ€, ihmeen terapeuttista ja hauskaa! hĂ€n on oikein mielekkÀÀn vĂ€rinen yksilö! 🙂

vitsi tÀÀllÀ on kyllÀ törkeen taitavaa porukkaa!!

mĂ€ innostuin kanssa ottaan tĂ€llĂ€sen vanhemman projektin esille ja nyt muistan minkĂ€ takia se jĂ€i alunperinkin 😰
    alt text
    suokki kyseessĂ€, mutta en kyllĂ€ yhtÀÀn tiiĂ€ mitĂ€ rotuleimasta tykkÀÀn, saatika tosta vĂ€ristĂ€. pitĂ€isi siis mustanvoikko olla, mutta taitaapi olla aika huonosti tunnistettavissa

• KATTOKAA MUN GOOTTIHEPPAA đŸ˜­đŸ–€ @Humutin Lapsesi Lupiini on saanut kuvan!

alt text

• @nikki ihana herasilmĂ€! Ja taivas ihanan vĂ€rinen 😍

PitkÀstÀ aikaa sain vihdoin jotain aikaiseksi, uusimmalle kasvatilleni varsakuva. Tausta vielÀ uupuu mutta sekin on tekeillÀ.
    alt text

Ja huomenna saa tÀmÀkin RBSH vÀriÀ niskaan.
    alt text

• @jodochus AI ETTÄ APUA NOI SULKASUITSET TAHDON

• @jodochus tosi hienoja! En malta odottaa ettĂ€ nĂ€en tuon rakennekuvan valmiina, siinĂ€ on kaikki “palikat” kohdallaan!

Useampi pĂ€ivĂ€ töiden lomassa tuli tĂ€llĂ€stĂ€ tuhrattua, nyt otin itseĂ€ni niskasta kiinni ja tein valmiiksi asti, vaikka silmĂ€t seisoo pÀÀssĂ€ 😄
    http://sadehelmen.altervista.org/lyricrakenne.png

• @kics Onpas kivan nĂ€köinen ja vĂ€rinen, ihanan kiiltĂ€vĂ€! MitĂ€ rotua edustaa? 😊

VapaapÀivÀstÀ tuli tuhlattua muutama tunti piirtelyynkin, yksi rbsh-tammoistani ehti odottaa uutta rakennekuvaa monta kuukautta ennen kuin sain sen tehtyÀ.
    alt text

Ja tÀssÀ vielÀ sama varsa minkÀ tossa aiemmin tÀÀllÀ jo esittelin, taustakuvan kanssa.
    alt text

• Piirrosharrastajat

@jodochus Voi vitsi, tykkÀÀn sikana tosta taustasta ja hevoset on mahtavan ilmeikkÀitÀ ja ihanan rodunomaisia. Pakko muuten nostaa esiin tuo tamman hÀntÀ - aivan sairaan hieno. Tuossa sulkasuitsisessa pidÀn siitÀ, miten sen koko olemus on jotenkin tosi yhtenÀisen valpas ja tarkkaavainen.

@Kics Onpa kivan vÀrinen hevonen ja lihaksikkaassa kunnossa. TykkÀÀn sen suitsista ja pÀÀnmerkistÀ! Takaa seisoo vÀhÀn hajallaan, sitÀ saattaisin itse korjata vielÀ, mutta nÀyttÀvÀ tapaus tÀmÀ.

Mulla on nyt ollut teemana vauhti:

http://lauantaimaalari.net/y/granni/kunniakierros.png

http://lauantaimaalari.net/y/granni/treenikevat1.png

Myös perusrakenteita kyllĂ€ vino pino työn alla. MinĂ€, joka jossain kohti sanoin, etten rupea pv-harrastajaksi kun ovat “tylsiĂ€â€â€Š noh. Niin.

• This post is deleted!

5

892
Users

11.8k
Topics

216.3k
KysyttÀvÀÀ, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttÀ suoraan yllÀpitÀjÀÀn (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.