Piirroskeskustelu

• Aivan älyttömän hienoja piirroksia Rinazilta ja Salazarilta! ❤
    Mä tein mooonta pitkää tuntia linejä tähän kuvaan ja mä todella toivon, etten pilaa omasta mielestä hyvin onnistuneita linejä kököllä värityksellä 😄

• Piirrosharrastajat

Sain itekkin tän valmiiksi http://imgur.com/OpsoF4Q 🙂

• Piirrosharrastajat

Salazarin heppa aivan ihana! Samoin Laan line, hyvältä näyttää en usko, että sä sitä millään pilaat, näytä sitte ku kuva saa värit!;) Rinazilla kans ihania kuvia, mäen ikinä jaksais värittää lyikkärillä 😮

Mulla olis vaik millä mitalla ideaa mitä piirtää, mutta jaksamista ei pöh 😞

• Piirrosharrastajat

Meikäkin änkeää tänne! 😄
    Itse en ole oikein pitkään aikaan jaksanut virtuaalihevosille mitään piirtää… 😞 Viimeisin kuva taitaa olla tää: http://s1367.photobucket.com/user/Mila488/media/deani_zpssdzi5x1r.png.html
    (apua, kuinkahan hyvin tuo linkki pissii, koska en osaa käyttää tätä foorumia vielä… 😄 )

Mutta jospa sitä kohta taas löytää sen inspiraation. Ainakin sitten, kun löydän toimivan usb-piuhan tohon minun piirtopöytään. :'D

• Piirrosharrastajat

@Laa ja @Iida, heppa kiittää!

Aloin tässä tylsän sunnuntain sisällöksi työstää rakennekuvaa samaiselle hevoselle, jonka pääkuvan jo esittelin täällä.

/ja se ois vähän niinko valmis. Ite oon suoraan sanottuna tosi pettyny, seittemässä tunnissa pitäis olla laadun jo paljon parempi… Muutenkin tuntuu, että kaikki mahdollinen on pielessä. Takaosa ei sovi yhteen etuosan kanssa ja takajalat näyttävät kauheilta vänkyröiltä. Lisäksi tuo ei juuri näytä suokilta, mikä siitä piti tulla. Antakaa rakkaat piirrosponeilijat kehitysehdotuksia? Miten tuosta saisi paremman? 😄

Ajattelin lisätä toisen takajalan, piirtää pään uusiksi ja korjailla väritystä tuolta pepun tienoilta. Ehkä se auttaa 🙂

• Tarinaheppailijat

Yhdyn edellisiin, Salazarin piirtotyyli on todella nättiä! Realistista ja pehmeää.

En tiedä miksi oot pettynyt, itse en ainakaan näe mitään vikaa! Vaikkakin toisen takajalan lisääminen on hyvä idea, se tasapainottaa sitten koko runkoa 🙂 Tykkään kauheasti sun väritystyylistä!

Milan linkki ei jostain syystä mulla toiminut 😞

Mulla on ollut nyt itsellä aika hauskan rento tatsi kaikkeen piirtämiseen, ja sitä myöten kaikenlaisia erilaisia juttuja on ollut kiva tehdä! Loppukesät on mulle aina kovaa piirrustusinspiaikaa, johtuneeko sitten siitä, että on ympärilläkin niin paljon enemmän värejä kuin talvella?

Tälläisen pyöräytin tuossa pari kuukautta sitten, ja nyt vähän tuoreempana koitin piirtää westernaiheista kuvaa vähän eri tyylillä. Sitten ihan uusin (jossa tosin komeilee väärä eläin, mutta kuitenkin), on tämä tässä

• Herranjesta, varsinkin tuo leijona on mahtava! Vau 🙂

Jos teiltä löytyy deviantart-tilejä, niin olisi kiva päästä seurailemaan - linkittäkää siis!

• Piirrosharrastajat

@Cella, kiitos kehuista ❤ Pakko olla aina vähän tyytymätön omiin töihiin, perfektionisti mikä perfektionisti mutta kiva jos muut tykkää 🙂

Sun piirrokset muuten on aivan ihania, omaat tuollaisen kadehdittavan persoonallisen piirtotyylin, joka kuitenkin on samalla suht realistinen. Tykkään!

• Piirrosharrastajat

Uskaltaudun tänne huitelemaan, moi kaikille

Hommaan itselleni aina ihan liikaa duunia kuvien kanssa, kun nytkin pitäisi suunnitella tilaria ja saada aikaan vielä ainakin neljä estekilpailukuvaa ja kolme koulukilpailukuvaa :'D hitsi vie kun aina innostun deviantartin heppakilpailuihin omien piirrosponieni kanssa

Tällaista ponia tulossa
    https://snag.gy/dYlU3z.jpg

• @Salazar Aivan upeaa tuo väritystyyli! Mikään paras en ole rakennetta arvioimaan tai tutkimaan, mutta suomenhevoseksi ehkä liian ponimainen, runko voisi olla aavistuksen hoikempi 😉 Ja toinen takajalka on hyvä idea 🙂
    @Cella, ihailen aina suuresti sun piirroksia tuolla Windin hoitopäiväkirjassa, ihania! Ja tuo leijona on kyllä niiiin hieno että! 😍
    @Siguri Ite aattelin ruveta lisäilee oman tallin piirroksia deviantartiin, eli niitä varten löytyy tili; http://virtuaalitalliotava.deviantart.com/

• Tarinaheppailijat

Kiitos teille ihanista sanoista!

@Laa n deviantartista löytyvät kuvat on aivan ihania!! Voi ton tinkerkuvan värit on siis niin kuolattavat, rakastan värejä!

Mä en itse deviantartissa ainakaan vielä ole, pakko myöntää että lähinnä siksi, että mä en oikein osaa sitä käyttää… välillä käyn kyllä kadehtimassa kaikkia upeita HARPG -kuvia!

• Piirrosharrastajat

@Cella deviantart on yllättävän simppeli kun siihen tottuu 🙂
    Mut löytää tililtä http://www.hemsbury.deviantart.com (sekä muun tuhertelun käyttöön tarkoitetulta toiselta tililtä) ja voin mielelläni auttaa ja ohjeistaakin jos haluaa jonkun perusperehdytyksen tai vaikka harpg-kisaaminen kiinnostaa. Oman kokemuksen mukaan piirit on ainakin olleet ihan helposti lämpeäviä ja avoimia niin että omilla perinteisillä piirretyillä virtuaalihevosillakin tapahtumiin on helppo osallistua, jos vaan kykenee pistämään hevosen perustiedot, eli “horse reference”, esittelykuvan kera tililleen.

• Joo, se on kyllä kiva ja siellä pysyy vanhatkin kuvat hyvin tallessa : )

Omani tosiaan löytyy täältä, mutta on sen verran uusi profiili, että vielä en ole ehtinyt mitään lisätä. Vanha profiili löytyy täältä, ja siellä on pari vahaa kuvaakin. Tuntui kuitenkin, että tarvitsen ihan uuden alun koko piirtämiseen, jotta inspis palaisi kunnolla : )

e// ai kamala tulikin noita vanhoja kuva katsoessa inspistä kokeilla jotain uutta! Taidanpa saman tien jatkaa tilaustöitä, ennen kuin inspis lähtee kokonaan pois! : D

e2// Huhhei, sainpas senkin tilaustyön valmiiksi! Tausta on mitä on, mutta hepasta tuli omaan silmään ihan kiva. Lineistä yhä kiitos Tealle! TADAA!

• Mun oli ihan pakko kokeilla piirtää hevonen… ja siitä tuli ihan oikea kaakki 😆 Niin onneton oikeest etten kestä mut se oli silti symppis et en viittiny heittää roskii 😄 Ehkä mun pitäs perustaa joku rumien piirroshevosten talli

• Löysin juuri tälle foorumille ja olipa kiva selailla teiän piiroksia, aivan ihania! Mä oon ollut viimeaikoina (tarkotan tyyliin kulunutta vuotta) laiskanpuoleinen piirtämään, mutta tässä elokuulla on ollut mieletön inspis kiireistä huolimatta. Maalauksia oon saanut jo useemman aikaan, esim tämmöinen kaverikuva ja öinen haamukuva. Vähän aiemmin maalailin tämän ja tommosen =D

En osaa piirtää koneella, iPadilla piirrän joskus, mutta ne on aina niin tylsän tasavärisiä kuvia. Tykkään eniten maalata vesiväreillä, mutta joskus piirrän puuväreilläkin 😃 Ja nyt toivon, että saan nuo linkit toimimaan =DD

• @Tuulia, oi vitsi miten kivoja maalauksia! Arvostan ihan hirmuisesti niitä, jotka jaksavat ja viitsivät vielä kynällä/pensselillä työskennellä. Tosi kivoja, ja varsinkin haamukuvassa on hauska tunnelma 🙂
    (Ja linkit muuten toimii esim näin: “[tämmöinen] (https://s26.postimg.org/as4u81x15/kolmikko.jpg)” <- tuo kirjoitettuna ilman väliä niin tulee linkki!)

@Stubbe, älä nyt höpöjä puhu! Oikein kelpo hevonenhan tuo on, vielä kun saa värit päälle niin kivahan siitä tulee!
    Suosittelen kyllä ehdottomasti rumien piirroshevosten tallia - jo kuukausien päästä huomaat, että ei ne niin rumia olekaan ja kehitys tapahtuu yleensä nopeasti! ; )

• Ahaaa nyt sain linkit toimimaan, kiitos! Ja kiitos ❤ Mäkin ilahdun aina, kun joku on piirtänyt käsin! Musta on aika kiva tarttua kyniin ja pensseleihin, ne ei tilttaa tai kaadu, ja kun muuten tulee katteltua ruutua niin pääsee hetkeksi siitäkin eroon 😃 Paitsi kun pitää aina hirttäytyä mallikuviin… No, noi maalaukset oli ilman mallia autossa luonnosteltuja ja kinettyjä, kaverikuvaa lukuunottamatta, että kerrankin oli oikeesti taukoa ruudusta! xD Mut on kyl totta, että maalatessakin on vaikee peruuttaa siveltimen liikkeitä, ja sille ettei käsi tottele ajatusta turhautuu välillä =D No, ainakaan ei mee pilkunviilaukseks! 😃

• Pitkästä aikaa vähän maalailin ja samalla haastoin itseni piirtämään rakennekuvan ilman mallia peräti ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun mallikuvia oon alkanu käyttää 😄
    Nyt työnalla tilauskuvaa suokkitammasta 🐴

• Oreihin hurahtaneet

@Laa, ihana tuo maalaus : )

• @Siguri Kiitos! Heheh ehkä voisikin, mut värittäminen on yks inhokki vaiheista kun se kestää niin kauan! Oon todella kärsimätön 😄 Mutta ehkä pitää opetella 🙂

@Laa Tosi hieno tuo maalaus!

28

754
Käyttäjät

9.6k
Aiheet

167.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.