Piirroskeskustelu

• @J. Kiitos hurjasti! Varjojen/valojen käyttöä mun ehdottomasti pitää treenata, oon superarka käyttämään niitä jostakin syystä 😓 Harjoituksen puutetta, kyllä tämä tästä vielä 😄

• @J Jee kiitos!! Ei se nyt ihan noin paljoo tavaraa saanu takapäähän mut kyllä se omaanki silmään näyttää nyt jo paremmalta 😄

alt text

• Piirrosharrastajat

Puskua sen verran että selvensin vielä mitä meinaan tummemmilla varjoilla: vaaleaakin ihoa värittäessä saa ja kannattaa ihan pokkana käyttää pimeimmissä varjoissa ihan kunnon ruskeita ja punaharmaita.

Vetäisin äsken ihan vaan paintilla ja hiirellä tänkin esimerkin, eli en kehu minään mestariteoksena. Mut se on nimenomaan esimerkki siitä, millaisia sävyjä voisit ehkä ainakin aika turvallisesti kokeilla! Ihan mustaa ei kannata käyttää, se on yleensä tosi raju (tai tekee kuvasta harmaan näköisen jos tuherrat sitä)

alt text

Ja toki tässä oon myös ajatellut kasvojen kolmiulotteisuutta, eli sitä miten kypärän lippa peittää nenänvartta ja silmiä, ja kuinka leuka ja sieraimet kaareutuvat.
    Hyvän varjo/valo-suhteen löytäminen vaatii treeniä, se jännittää aina! Mutta tutkimalla valokuvia ja niissä näkyviä varjoja, kyllä siitä ennen pitkää pääsee kärryille. 😉 On se mullakin ollut ties kuinka monen vuoden ahdistuneen treenin tulos.

Harjoittelu kannattaa aina ja omia töitä pitää verrata vaan omiin töihin. Muiden piirroksista ei kannata ahdistua, koska heillä on ollut oma treenitahtinsa, mutta inspiroitumista suosittelen!

• Spämmin nyt urakalla tätä xx:ää, mut tässä ois viel ensimmäinen väritetty 😄

alt text

• @J. Otin nyt sun vinkit ja lisäilin varjoja (+ vähän valoja) ja tein vähän muita muutoksia (silmä) tähän ihmiseeni. Kiitos paljon avusta ja vinkeistä, tosi hyödyllistä kun joku osaa sanoa muutakin kuin että vähän hassulle näyttää silmä 😌

0_1594044488715_eedi2.png

• Piirrosharrastajat

@avery-stables noni hei! heti tuli vähän lisää syvyyttä ja selkeyttä kun uskalsit laittaa sinne niitä varjoja messin 😄 kokeilemalla ne uudet heureka-hetket tulee!

ja @Nikki toi on ihanan värinen

• Raviharrastajat

Mulla ei edes ole historiallisia lajeja harrastavia altereita tai edes hevosia, mutta innostuin niin muutaman kuvan pohjalta, että latasin sovelluksen uudelleen ja aloitin raapustelun.

0_1594162178468_Untitled1_20200708014714.png

• @humutin oo näyttääpä hyvältä!

• Minäkin sain taas vaihteeks jotain valmiiksikin. Hänestä piti tulla musta tai mustanruunikko, mutta mentiin sitten vaikeamman kautta ja tehtiin tammasta mustanvoikonkirjava. Neidin nimi tulee olemaan God Save The Queen ja hänestä tulee mun eka laukkaratsu.

Kohta laitetaan seuraava täykky tulille, joten kaikki palaute jatkoa ajatellen otetaan kiitollisena vastaan. 😄 Ja jos haluaa heittää väri haasteen niin sitäkin voidaan kokeilla (tarkoitus olisi harrastaa näiden kanssa omaa pientä värijalostusta).

alt text

• Piirrosharrastajat

@serena tosi nätin värinen ja rungosta näkyy kyllä täykkäri! ihana!

pää on ehkä vähän ponimaisen näköinen, täykyillä tuppaa oleen aika hoikka turpa ja otsa, joten silmät ei näytä niin isoilta. Se saattaa ratketa ehkä sillä jo että teet päätä inan verran kapeammaksi/pidemmäksi 😉

• @j Kiva jos tunnistaa rotuisekseen. Luonnosteluvaiheessa oli niin väkipakolla vääntöä rintakehää syvemmäksi, jalkaa pidemmäksi ja pikkusen vielä bonusta päälle, että pisti jo miettimään mikä muotopuoli tämä on. 😄 Vasta varjostuksen jälkeen alkoi omaan silmään näyttää ihan hevoselle.

Sallittakoon hänelle ponimainen pää, koska hän on ehkä hieman ponimainen neiti 😛 Yritin tehdä söpön. Teen seuraavasta korrektimman tyypin!

• @serena Mä rakastan God Save The Queenia ja jos se menestyy + on tarjolla jalostuksee ni tarviin siit lapsen Starkiin 😍

• Raviharrastajat

Kentsunen taitaa olla nyt eka hevonen joka on saanut jonkin sortin rakenteen, ja vaikka hän ei nyt maailman kauneimpiin rotunsa edustajiin ehkä lukeudukaan, on tää nyt aika valloittava 😁

0_1594634510482_kentsunenv.png

• @Humutin Pää kii hän on maailman kaunein.

• Piirrosharrastajat

Mitä pitäis tehdä siinä vaiheessa kun yrittää oikeesti panostaa työhön, deadline lähenee ja koko väritys näyttää perseeltä? 😭

• Piirrosharrastajat

@kioja antaa ittelleen armoa ja ymmärrystä ihan ekaks, ja tokana yrittää muuttaa ajatus sen kuvan suhteen ehkä “suorituksesta” mieluummin harjottelutyöks, joka voi opettaa jotain uutta riippumatta lainkaan lopputuloksesta. Jos se tuntuu rumalta (mitä se tuskin oikeesti on) niin anna sille lupa olla ruma! Tee siitä ihan tarkotuksella karkea ja kokeile niin paljon kaikkea kun vaan siihen työhön vielä kerkeät!

• Piirrosharrastajat

@j Mä vähän luulen et kerään kasan mallikuvia ja lähen niiden avulla vääntämään tota työtä huomenna 😴 Ei oikeen innosta, mut haluun kumminki tehdä parhaani, kun näiden ois tosiaan tarkotus olla PJ-tuotoksia 🤔

• Aww, pakko jakaa tännekin! Vietin viikonloppuna synttäreitä, ja poikaystävä oli piirtänyt mulle kortin!!! 😂❤ Tää on vaan niin symppis ja älyttömän söpö - vieläpä kun kyseessä on tyyppi, joka ei ikinä eläessään ole piirtänyt hevosta! 😍

0_1594807034310_thumbnail_Synttärikortti.png

• Piirrosharrastajat

@siguri Eikä aivan ihana 😍 Tosi suloinen poni!

Mie sain poikaystävältä synttärilahjaksi hiljattain akvarellit, ja on kyllä paljon paremmat kuin perus vesivärit 🤩 Vielä pitäs hankkia vaalea geelikynä tms, niin saisi pienempiä pisteitä tehtyä kuin maalaamalla. Näyttäisi vähemmän lumisateelta kuin nyt 🙈

alt text

alt text

• Raviharrastajat

@tuulia siis vau, sun maalaukset on kyllä ihan super upeita! 😍 käyn aina välillä kurkkimassa sun sivuja kun kaipaan nostalgiaa herättäviä vesiväritöitä, sun maalauksissa on nimittäin aivan hurmaava tunnelma ❤

15

1.0k
Users

13.5k
Topics

256.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.