Piirroskeskustelu

• Villien kisojen harrastajat

This post is deleted!

• SIIS MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??? En oo ikinä tykänny mun piirtämistä ihmisistä ja nyt tääl vaa loksahtelee palaset kohallee??

alt text
    alt text
    alt text

• Villien kisojen harrastajat

Ekaa kertaa jaan jotain muillekin, mutta pakko hehkuttaa 😂 Oon aika huono piirtäjä siinä mielessä, että teen kaikesta epärealistista. Joten niin hevosten kuin ihmisten piirtäminen “aidoksi” on mulle mahdotonta. Nyt voitin kuitenkin aloituskammoni ja lähdin piirtämään alter egolleni kuvaa. Ei todellakaan mikään mallityö ja paaaljon parannettavaa (vinkkejä saa antaa), mutta oon ylpeä, että aloitin ja sain jopa valmista 😅

alt text

• @Bella Tykkään sun hiuksista ne näyttää nii hyvältää 💕

• She’s beauty she’s grace

alt text

• Tässä vaiheessa on menny melkee 3,5h. Lori on valmis, vielä pitäs heittää miekkone tonne sen taakse. Katotaa pilaako mies taas kaiken 😂

alt text

• Oon nyt hulluna yrittänyt piirtää rakenteita, toiset onnistuu toiset ei =D Vielä ois muutama kesken, ktk-kepoisia heppoja sen verran omistuksessa, että homma kyllä riittää vuoden loppuun =D

alt text

alt text

alt text

alt text

alt text

• Miehet 🙄

alt text

• 0_1566223161269_lloydpregnancy.png

• This post is deleted!

• kuva
    Tämmöinen tuli väsättyä tänään 😄 Hitsi että on pitkä aika siitä kun viimeksi piirsin hevosia! Aika nopea tekele oli, meni ehk 1h. Varmaan tulisi vähän laadukkaampaa jälkeä jos käyttäisi enemmän aikaa 😄 Linet on Marjahillan.

• Piirrosharrastajat

@aksu @ScrewDriver Heh, kiitos 🙂 Kuvasin tosta aikanaan ihan youtubeen asti videon, sen perusteella laskin että kokonaiset 8h tohon olisi mennyt 😄 Nykyään ei todellakaan onnistuisi noin nopeasti…

• Ihan sikahienoja ihmisiä täällä taas! @Nikki n naisella on aivan järjettömän sievä asu 😍

Ja @AnneL n linettömiä katellessa pääsee melkeen itku. Miten ne on noin kiinteen ja kasassapysyvän näkösiä ilman linejä 😄 Saariston Kasakka, en ala miten ihana suttunen kermakimo ❤

Harvemmin onnistun rakennekuvissa saamaan naamoihin mitään ilmettä, mut nyt tuli niin “siis pitäskö ton kiinnostaa mua”-pärstä että pakko esitellä 😄 Ilmeisen arvonsa tunteva rouvahevonen siis.
    alt text

• @miias Tuo on taas niitä töitä että tekee mieli heittää pensselit ja kynät mäkeen ko ei ite osaa 😆 on kyllä hulppee tulossa 😍

• Sneak peekiä! 😏

alt text

• Piirrosharrastajat

Onpas paljon taas tullu sikahienoja piirroksia tänne. Iteki oon tässä pienen hiljasuuden aikana kyllä piirrelly, mutten oo vaivautunu tunkemaan kaikkea tänne esille, kun tuntuu ettei oo varsinaisesti ollu mitään esittelyn arvosta muutenkaan. Raapustin kuitenki puolvahingossa uuden kivan hevosen, ja koska se on omaan silmään (ainaki toistaseks) tosi hieeeenooooo nii haluun sitä vähä hehkuttaa 😄

alt text
    Pitkästä aikaa oon tyytyväinen siihe et hevosesta tuli kivan värinen, ihan kivan näkönen ja sen merkitki on sellaset mihi en toivottavasti kyllästy heti :D. Nimeä tms ei vielä ole.

alt text
    Jostai syyst teki mieli piirtää ihmisiä. En oo kovin hyvä näissä tämmösissä kuvissa missä pitää sommitella tyyppejä järkevästi, mut yritin. Molemmat kuvat on hiiri + gimp, ja päästä vuan.

• Piirrosharrastajat

@MiiaS Sä oot kyl mun idoli 😍 Teet tosi upeita töitä ❤
    @Jouni Ihan supersöpöt merkit 😮 Mäki tykkään vähän erikoisemmista merkeistä hevosilla 😄 ja mullakin menee merkeistä tykkääminen kausissa. Yhessä vaiheessa piirsin tosi yksityiskohtasia merkkejä (esim. Molli) ja nyt oon palannu takasin “tavallisempien” hevosten pariin (esim. Louhi)

Sain äsken valmiiks kuvan Tilbystä 😄 Halusin piirtää jotain, joka kunnioittas sen menneisyyttä kouluhevosena, kun se mun omistuksessa on siirtynyt kisaamaan enemmän esteillä. Satulahuovasta kiitos Sokka Luxuriesille ja ratsastajan paidasta Hemsbury Saddlerylle ❤ Mun hepoista on selkeesti tulossa aina vaan kiiltävämpiä 😆

alt text

edit:// korjattu värittämätön kohta 😆

• Piirrosharrastajat

@kioja On kyl jännä miten nää mieltymykset vaihtelee kausittain, mut ainaki tulee vaihtelua automaattisesti :D. Toi sun Louhi on superkaunis ja mun suosikki edelleen.
    Tää uus on upeen kiiltävä ja tosi nätti kans. Mä aina ihailen ku jaksat värittää yksityiskohtasesti jalkoihin ja joka paikkaan kaikkia muotoja ja kiiltoja.

• @kioja Mä niin tykkään sun piirroksista, hevosen ilme!! ❤
    Ainut mikä vähän pistää silmään 😄
    alt text

• Moderaattorit

Paljon en oo viimeaikoina saanut valmiiksi, mutta tällainen tuli eilen reilussa tunnissa väännettyä. Vanha line pohjalla.

3

923
Users

12.2k
Topics

225.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.