Piirroskeskustelu

• Piirrosharrastajat

Haluun esitellä mun uutuuden. Tässä on Tupu a.k.a Tuhkapeluri. Siitä tuli ihan kiva, vaikkei taaskaan erityisen suokkimainen, koska mun suokit on kirottuja epäonnistumaan 😁
    alt text

alt text
    Aattelin, että välillä on iha hyvä antaa hevosille vähän, tai vähän enemmänki ilmettä. Mukavaa vaihtelua gallerian tylsiin peruskuviin.

• Piirrosharrastajat

Tää tulee myöhemmin myyntiin 😄

alt text

• Suomenhevoskasvattajat

@Jouni ihan superihania kuvia 😍 Ja mikä nimi herralla!! Siitä sit varsa Tuhkarohkea? 😉

• Piirrosharrastajat

@crimis Kiitos 😃 Ai vitsi sieltähä tuli heti loistava nimiehdotus tulevaisuuden mahdollisille varsuleille 😄

• Mahtavia töitä taas ilmestynyt tänne! ♥ Ja kiitos @J lle Krita-tutoriaalista, tulee tarpeeseen kun tämmönen Elementsin käyttäjä ei Kritaa hallitse todellakaan niin hyvin. 👍

Palasin juuri Saksasta ja pitihän se heti napata kynä käteen, ehtihän sitä muutaman päivän olla piirtelemättä. Tämänkin teen mustavalkoisena ensin, ja aina välillä testailen värejä eri layerille, että mikä näyttää parhaimmalta. Ruunikko näyttää kivalta aina, joten sellainen taitaa tästä(kin) barokista tulla. 😄
    alt text

Muutama viikko taaksepäin olin esitellyt täällä keskeneräisen piirroksen, tässäpä samainen kuva valmiina. Läsin vaihdoin piirroksi ja lisäsin taustan, muuten en enää jaksanutkaan kuvaan koskea.
    alt text

• @jouni Onpa kauniita töitä sulta taas!! 😍

• Piirrosharrastajat

@Jouni n töitä taas fanitan, varsinkin tuo tarhailukuva on ihan huippis! ❤

ja niin myös @jodochus in töissä aina hevosilla mielettömän mageet kiillot, jösses! Oon himppasen tosta väritystaidosta kade, ihanaa silmäkarkkia 😍

Jounin tavoin mulla “hevosen kuvagallerian elävöittämistä” tämän jo aikoja sitten valmistuneen (mutta vasta nyt julkaistun) kuvan myötä, jonka vaan… jätän… tähän…

(jos kiinnostaa miten ihmeessä tähän tilanteeseen päädyttiin, saa toki lukea asiaan liittyvän tarinan)

Verneri ja Love

• @Sage mielettömän mageista kiilloista puheen ollen… tykkään kyllä tosi paljon tästä sun uudesta tyylistä värittää kuvia, vaikka tuo vähän sarjakuvamaisempi cellshading-väritystekniikka taitaa olla mun lemppari vieläkin! 😄

@jodochus ihan älyttömän siisti tyyli, en oo varmaan koskaan törmännyt ihan vastaavaan! Sulla toimii noi rohkeat valot ja varjostukset todella hyvin!

@Jouni n tarhakuvakin on mahtava, hevosten ilmeistä välittyy tosi hyvin, mitä korvien välissä on meneillään! Ja värimaailmakin on aivan ihana 😍

Mä repäsin sunnuntaina ja lähdin hakemaan Verkkokaupasta piirtopöytää, koska olihan se nyt pakko saada 😅 Oon nyt sitte pari päivää sitä testaillut ja täytyy sanoa, että ihan mahtava vekotin! Aluksi olin ihan kauheassa kulttuurishokissa, mutta nyt parin piirroksen jälkeen alkaa käsi tottua tähän uuteen systeemiin. Ratsastustunnin jälkeen mulle iski ihan hirveä barokki-inspi ja väkertelin sitten sellaiselle möllökuvaa illan ratoksi. Huomenna töiden jälkeen lähden värittämään tätä ihanaa espanjalaisneitiä, en malta odottaa ♥ Vielä kun vaan osaisi päättää, minkä värinen siitä tulee! Tavallaan haluaisin kokeilla perlinoa, mutta en voi olla näkemättä papurikkoa ruunikonkimoa vaaleanpunaisissa varusteissaan

alt text

• Keskiaika Harrastajat

@hailey-s Onpa kaunis ja symppiksen näkönen ❤

@Sage Iha huikeet noi valot ja vauhtia hehkuu 😍

@jodochus Muuta sanoa kun vau ❤

@Jouni Ihana nähä siu töitä ❤ Toi tarhakuva on aika veikee

@H Ihana varsa ja pitkään ihaillu tuota väritystekniikkaa! ❤

Rautiasta friisiläistä on hauska tehä, vaikka muuten aika meh tän suhteen. Ihmiset on vaikeita 😂

alt text

• Suuret kiitokset kaikille kehuista ja piirustuksistani tykänneille!

@sage No nyt on komea parivaljakko! Upea musta väritys hevosella. (Tarinakin oli hauska 😄)
    @Hailey-S onpa kaunis! Hän näyttää enemmän ruunikonkimolta mun silmääni. Laitathan väritetyn kuvan sitten tänne näytille! 😊
    @R Oi, rautias friisi! ❤ Kauniisti laskeutuu tuo loimi etujalan päälle.

Ja jotta viestini ei näytä tyhjältä, niin laitan näytille eilisiltaisen työni. Onhan se kamala, tälläiset maisemakuvat kun eivät todellakaan ole mun vahvuuteni, mutta ensityöksi varmaan ihan ok.
    alt text

• Piirrosharrastajat

Huu miten inspaavan monipuolista kuvamateriaalia nyt! Mua ilahduttaa tämmöiset tarinalliset kuvat niin kuin @Jouni n suukopu/nokkapokka/egoiluhepat ja @Sage n treenihien kyllästämät hunksit. Ihanaa vuorovaikutusta @R.:n piirroksen hahmojen välillä ja makeat kiiltävät yksityiskohdat kankaissa. @jodochus voi hitsi mikä värikylläisyys ja kiilto, ihania punasävyisiä heppoja! Maisemakuvan hepat on ihanan ilmeikkäitä kaikessa yksinkertaisuudessaankin. @Hailey-S :n hepan pään profiili viehättää 😍

Pistetään oma random tyylikokeilu jatkeeksi. Tätä voisin vähän illemmalla keretä nyhräilemään instalivessä pikselitilin (@jusurosen) puolella, sopii tulla kurkkimaan ja jubailemaan vaikka… viiden-ish paikkeilla. Ainakin yritän päästä koneen ääreen silloin.

https://i.snag.gy/Gf4TUj.jpg

• Piirrosharrastajat

Kiitos kaikille 😄 Teillä kaikilla myös upeita kuvia, oon vaan niin huono tuottamaan mitään järkevää sanottavaa, että oon vaan tyytyny “tykkäilemään” niistä sanallisen palautteen sijaan 😃

Mulla ei oo nyt mitään hienoa tässä, mut hauska idea, jonka haluun heti esitellä kaikille x). Kuvan piirros on vanha.
    alt text
    Kuukausittain postiluukkuun kolahtava Bella Box! -kerhopaketti sisältää lehden lisäksi kivoja ja kimaltelevia tavaroita, wau! Tilaa omasi jo tänään, ja liity mukaan Bellan iloiseen porukkaan!

Must on hauska leikitellä tällasilla ideoilla 😁 . Ois ainaki vaihtelua virtuaalimaailman palveluihin. Joka kuukaus tulis jonkinlainen verkkolehtijulkasu, jonne tilaajat vois kans lähetellä omia juttujaan, ja esim. mainostaa tallejaan, myyntihevosia jne. Siellä vois olla oma taidepalsta, jossa vaihtuva aihe kuukausittain. Lehden mukana tilaajat saisi hevosilleen varusteen/varusteita/muuta virtuaalista tavaraa, joita ei myydä missään virtuaalisissa tarvikeliikkeissä. Oisko tämmöselle kiinnostusta, vai sietääkö jättää vaan idea -tasolle? 😀

• @jouni Vitsi, kuulostaa ihan mahtavalta idealta 😄

• Piirrosharrastajat

Tarvis kyllä apukäsiä tohon jos menee toteutukseen. Esim. eri palstoille kirjottajia ja muutenkin ylläpitoon ja ideointiin jeesiä. Sarjakuvia pitäs myös olla 😃 Jos löytyy hyvä porukka, ni tässä tilaisuus loikata valmiiseen ideaan mukaan.

• @jouni Jos tää saa enemmän tuulta alleen ja lähtee toteutumaan, niin voisin olla kiinnostunut osallistumaan 😊

• Piirrosharrastajat

Iha järkyttävän upeita kuvia tänne ilmestynyt! 😍

Itse piirtelin nopeasti illan ratoksi pääkuvan, kun päätin extempore haluavani lisää kirjavia hevosia. Piirtely tuntunut tosi hankalalta lähiaikoina, mutta ehkä tää tästä pikkuhiljaa.

kirjava

• Esteratsastajat

Paljon paljon ihania piirrettyjen vanhempien/vanhemman varsoja vielä myynnissä 😉 (mm. suoraan ktk-kelpoinen rp varsa)
    Muistuttelisin myös jos joltakulta löytyy ratsuponeja piirrettynä niin tervetuloa meidän VSN näyttelyyn!
    Ja jos poikia on hakusessa kevään astutuksiin, niin uudistetulta orilistalta löytyy myös piirretyt orit helposti vaativaankin makuun 😂

• Joku ehkä muistaa, et mulla oli tämmönen työn alla varmaan lähemmäs vuos sitten. Nyt mä vihdoin piirsin Bumille ne täplätki 😂 En kuollaksenikaa saanu varjostuksii näyttää hyvältä, joten olkoon valmis tällasenaan.

0_1555589930348_hyppy.png

• @Nikki llä ihanan persoonallinen heppa ja kaunis tausta! 😄

Mä sain tän vihdoin valmiiksi! Voisin varmaan hinkata koko loppuelämän, mutta pistetään nyt jäitä hattuun… ehkä vielä palaan joku päivä parantelemaan noita täpliä kaulassa, ehkä en, mutta on se kiva näinkin!

alt text

• @hailey-s Ei vitsi miten kaunis väritys 😍 Tosi sympaattinen, jaksais katella vaikka koko päivän! ❤

15

916
Users

12.0k
Topics

222.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.