Piirroskeskustelu

• Piirrosharrastajat

@jannica Jes, mennään sillä sitten! Ja onhan noi karvan sävyt aina erilaisia erilaisessa valaistuksessa, joten jos se nyt jonkun mielestä ei maksanrautias ole niin valaistuksen piikkiin 😂

Täällä linehommia muutamien päivien/viikon-parin takaisen luonnoksen pohjalta, hauskasti vähän samaa meininkiä kuin Miian upeassa kimaltelijassa. Värittely ei jotenkin tahdo nyt irrota, jokin blocki päällä siihen hommaan.

https://i.snag.gy/hcK5RH.jpg

• Esteratsastajat

Onpas kiva ❤ onks tää joku täykkäri 🙂 ?

• @Crimis Juu tulee myyntiin 😊

• Suomenhevoskasvattajat

Sain noin puolentoista vuoden tauon jälkeen piirtopöydän taas käyttöön ja aijettä kuulkaa oon onnellinen! 😍 Tässä siis ensimmäinen digitaalinen tuotokseni piiiitkään aikaan: hopeanmusta klipattu suokkitamma. Aikaa tähän meni noin puolitoista tuntia, googlesta löydettyä kuvaa käytin mallina asentoa varten. Tausta on tuollainen perus suttu enkä tiedä mikä ongelma tuolla lumella on… Mutta tän naamasta tykkään ihan tosi paljon, vaikka toinen korva huiteleekin ihan missä sattuu. Myös tuosta klipatun alueen väristä olen hieman epävarma, mutta eiköhän tamman kuitenkin oikean väriseksi tunnista 😄

alt text

Tekisi melkein mieli hankkia joku piirretty tarinapolle nyt, kun piirtäminen taas helpottuu piirtopöydän ansiosta… 🤔

• Esteratsastajat

@Tinu joo tunnistaa kyllä hyvin, kaikki tummat on aikas harmaanpuhuvia klipattuna 😄

• Piirrosharrastajat

Brittoniaan tulee minihevonen!!!

alt text

alt text

EDIT: ja linet etenee
    arvon nyt vielä sellasen perinteisen lattekahvin värisen liinakon ja tämmösen rustiikkisen ruunikon välillä
    saa antaa kommenttia siitä kumpi olis kivempi, splash-läsi ja herasilmät tulee joka tapauksessa.

alt text

• @J. MÄ EN KESTÄ also ruunikko

• ♞ Puoliveriharrastajat

@J. Ruunikko ehdottomasti, ja toi on nyt jo niin söpö että en ehkä kestä!

• Sekalaisen sakin omistaja

Oon tyytyväinen. Sain tän eilen valmiiks, eikä tästä tullutkaan niin kauhee kun ajattelin. Numerot ja tekstit vähän sekavia, mutta mitä pienistä 😉 😅 alt text

• Esteratsastajat

Onpas sympaattinen ❤

• Piirrosharrastajat

@knipse Onpa kivan oloinen tallialue, ja tykkään sikana tosta nimestä myös - Päikesaari kuulostaa sellaiselta paikalta, jonne lähtisin ihan innoissani kesäleirille!

@Jannica, veikkaan että täyttä verta ainakin on paljon. Tuommonen aika kepeä kuikula ja pää puikulamainen. Mutta jokin puoliverinen kuitenkin. Olen sitä nyt väritellyt, muttei vielä ole niin jäsentyneessä vaiheessa että esittelisin.

Sen sijaan! Oon piirtänyt nyt käsin ja tämän haluan kyllä esitellä:

http://lauantaimaalari.net/piirros/ville.png

Haluaisin tehdä enempi kuvia käsin, mutta siihen vaan uppoaa niin paljon aikaa. Nää puuvärijutut on siitä kivoja, että kehityksen näkee nopeasti. Tämä oli mun toka puuvärityö muutamien vuosien tauon jälkeen, ja jotenkin tämän valmiiksi haparoinnin jälkeen seuraava (nyt tekeillä oleva) heppa onkin saanut väriä aika helpon tuntuisesti. Toivottavasti saan sen pian valmiiksi!

• Esteratsastajat

Ihana pääkuva ❤ !

• @Lynn toi on upea! Peukutan vahvasti että teet jatkossakin käsinpiirettyjä 🙂

Itsellä tekeillä kahdeskymmeneskuudes (!!!) georgion grande kasvatti; Encore’s Bittersweet 😮 Ensimmäinen syntyi 1.1.2016…
    http://sadehelmen.altervista.org/bitter.png

• Oisko täältä joku halukas piirtää mun tulevalle connemaraponille rakennekuvaa (ja ehkä pää)? Koska rautias väri connuilla näyttää olevan melko harvinainen niin päätin kysellä täältä - koska ite ei jaksa ettiä sopivia kuvia 😅

Maksan miel palkkana € tai she kuvilla 🙂 Laittakaa samalla näyttöjä vähän koska oon tarkka kuvien suhteen! Kiitos!

• Piirrosharrastajat

@kics Oi, onpa se ihanan kiiltävä ja vahvatekoinen varsa!

Kyllä on mm. taustan osalta menty sieltä missä aita on kenollaan, mutta jostakin on joustettava kun kuva on aiheeltaan työläämpi. Ehkä tällaisia enempi tekemällä tulisi rutiini siihenkin, ja voisi panostaa enempi, mutta nyt huokaisen vaan helpotuksesta kun se on valmis 😄

http://lauantaimaalari.net/piirros/auburn/trophykuvitus2a.png

• Mä olen eksynyt vesivärien pariin 😱 Oon iloiselta 90-luvulta asti vihannut vesivärejä koska en ole osannut käyttää niitä (enkä muista että kukaan opettaja ois koskaan opettanut kunnolla minkäänlaista tekniikkaa).

Kaikkein huolestuttavinta on se, että voin töiden kautta tilata ihan kunnon materiaaleja ja heitin tänään ruskean vesiväripaletin ostoskoriin (ja valkoista guassimaalia vastaavaa koska galaksi-maalaukset). Ihan niinkuin ei olisi jo vesivärejä, mutta kun saa tukkuhintaan niin… 😅 Oon viimeisen puolen vuoden aikana lootannut jo akvarellipuuvärit käsityömessuilta, kaks halpissettiä vesivärejä + kasan siveltimiä töistä 😅

alt text

• Piirrosharrastajat

@aksu Ihanaa nähdä sulta näitä käsityöheppoja! Ne ei petä koskaan, tämäkin on sydäntensulattaja. Miten symppis katse?? Mä jotenkin elän välillä päässäni sitä aikaa kun sun puuväritöitä näki enemmän ja mulle on valehtelematta tallentunut päähän aika kattava galleria niitä, ts. ovat jääneet mieleen ja vielä vuosien jälkeenkin muistan useampia hevosia joiden sivuja en oo aikoihin nähnyt.

• @turjake Pitäiskö sen olla ori vai tamma? Mulla on nimittäin vapaana tämmönen connuoriline. Ja joo oishan tässä vähän rakenteessa paranneltavaa, mutta ehotan kuitenki ku ei tiiä ees onko oikeeta skp 😂

alt text

• @MiiaS Ooih toi connu line on upee 😮 😍

• Esteratsastajat

Onpas hieno connemara! 😍 Mulle tuli heti Laddie mieleen xD

18

1.0k
Users

13.4k
Topics

253.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.