Piirroskeskustelu

• Nikki viisvee piirs ekan taustansa 😂

0_1533044397330_Ivory-1.png

• Piirrosharrastajat

@nikki Voi ei, ihan överisöpöä 😆 😍 Aurinko hyökkää, siitä tulee punainen jättiläinen xD Mut hei, sul on sentää hattarapilvet hyvin hallussa 💪

• @elisa Kiitti! Kyllä tää tästä, käsi toimii joka päivä enemmän 💪 Oon maalannut kahdessa päivässä viis kuvaa 😆 Tässä tänpäiväsiä, vasuri alkaa oppia:

hestiaruusuke.jpg

hestialaidun.jpg

Toki oon siistinyt linejä oikeella ja tehnyt pari yksityiskohtaa sillä, pitää vaan vasurilla kannatella toista kättä kun muu käsi ei pelaa vielä yhtälailla kuin sormet 😄

@MiiaS irkusta on kyl tulossa tosi kiva! ootan että se valmistuu ❤

• @Kioja Kiitos 😄💕 Ehkä aurinko polttaa maapallon niiku Outlast kakkoses 🤔

@Tuulia Hyvähän se on treenata vasuriaki 😉

• Piirrosharrastajat

@jodochus ihana tunnelma kuvassa ❤
    @Juinttu tosi onnistunu kimo! Muistan vielä liiankin hyvin, että miten paljon mä joskus kartoin kimoja (en ees tiiä syytä sille), mutta nykyään ne miellyttää tosi paljon omaan silmää ja iteltäkin niitä on alkanu löytymään 😄
    @Elisa mullakin on joskus hetkiä, jolloin piirtäminen ei tunnu yhtään kivalta ja ajatuskin siitä saa raivonpartaalle. Itellä ainakin auttaa, kun ei vaan piirrä. Piirtää sitten kun taas siltä tuntuu 😄
    @Lynn en kestä, sun piirrokset on aina yhtä inspiroivia ja upeita ❤ Niitä jää aina vaan tuijottamaan sanattomana.
    @Tuulia ihana Hestia ❤
    @MiiaS hyvältä näyttää!

Donnan hyppelöt Alessan kanssa
    alt text

Lolli sai viimein varsan (olihan sitä jo lähes vuosi pyöritelty ja mietitty)
    alt text

Ja Shaleafillekin tulossa hyppykuvaa
    alt text

• Moderaattorit

@h nii, ehkä pitäö vaan jatkaa tätä taukoa

• Pikavisiitti harjotuskohteen nro. 2 kanssa. Shettiksenmollukka, joka uskoo olevansa kouluratsu. Kivat brushit mut kaikki on niiiiiin hukassa 😲

alt text

• @miias Kritan käyttäjänä ja opettelevana piirtäjänä ihan mieleniinnosta kysyn, että mitä sivellintä / siveltimiä käytät? Mä en oo oikein löytäny vieläkään sellasta, mikä on se ‘the line sivellin’.

• Piirrosharrastajat

Kiitos kaikille kehuista 🙂

@Juinttu toi kimo! 😮 👍
    @Lynn :n ihmiset on hienoja. Mulla menee yleensä hermot (realistisen näköisten) ihmisten piirtämiseen kun mittasuhteet menee päin honkia ja pään piirrän yleensä liian isoksi tai muuten oudon muotoiseksi.
    @Tuulia :n vesivärityöt on upeita, osaisipa itsekin maalata vesiväreillä!
    @H. ihana tuo varsa, punainen nenä ja herasilmä ovat kauniit yksityiskohdat.
    @MiiaS ihana shettis! 😍

Muillakin myös hienoja teoksia!

Ainiin, auttaisiko joku värityksen valinnassa? Olen jo jonkin aikaa näitä linejä katsellut enkä vieläkään osaa päättää värejä näille heppasille. 😅 Poni on shettis ja isompi RBSH.
    alt text
    alt text

• @jodochus Toi poni näyttää ihan siltä että sille sopis hallakko väritys!

• Piirrosharrastajat

@elva nyt kun tuota ponia katsoo niin hallakoltahan se näyttää! Kiitos!

• @screwdriver b) basic 5 size, eka sellanen vesivärisiveltimen näkönen on muistaakseni nyt ollu käytössä. Kooksi mikä ikinä näyttää kankaalla sellaselta 2px levyseltä kun zoomataan niin kauas, et kuva näyttää lopullisen kokoselta. Kangas on tässä yli 2000px kummaltaki sivulta, eli melko isona saa olla brushiki 😃 Gimp mäkillä rupes rikkomaan kaikkea jos brushi (tai edes kangas) oli näin isona, niin tää turbokokosuus opetuttaa ja kovasti 😄 Tässä linkki alkuperäsestä rajattuun bootyyn, näkyy paremmin noi brushin jäljet.

Josko tähän tottuis! En tahdo päästä yli siitä, että ArtRagessa oli kiva iso lätkä josta sai käännettyä kanvasta iiihan mihin kulmaan ikinä haluat. Se teki pitkistä jatkuvista vedoista tosi helppoja kun ei väkisin tarvinu piirtää vaakaviivoja vaakaan.

@jodochus RBSH joku voikko! Tekke- ja -sukuset voikot on parhaita, myös muilla venakoilla on komeita voikkoja ❤

• Mä rakastan Prettaa, te rakastatte Prettaa, kaikki rakastaa Prettaa, mut Pretalla on varsa 😏

• Piirrosharrastajat

@nikki No se kyllä näyttää just ja tasan Pretan varsalta 😆

• @Kioja Jes, ihan puskaan ei siis menny 💪😂

• Miks tää kaveri hohottaa mulle päin naamaa? 😂 Tarkotuksella siis etitään vähän ponimaista, pitkärimppakinttusta otusta (37,5% xx, 12,5% trak, 25% isl ja 25% nf)

Se vois ehkä arvostaa luustoa noissa takajaloissa 😂 Ne näyttää silt et ne vaa lepattaa tuules

Onks tää ponii enää nähnykkää? 😂 Taidan jättää tähän nyt tälle päivää, ehkä joku rakennesilmäne (tai ede ei-puusilmä) osaa auttaa mua aamulla/päivällä 💕

• Irkkukurkku etenee. Tosin huonosti :DD En mä osaa tätä ilman copypastee ja värien säätöä! Pitää lopuks käyttää tää veitsen alla gimpissä, en ees tiiä miten sain tosta harjasta noin sinisen.
    alt text

EDIT // Irkkukurkku valmis! Löysin paljo kivoja juttuja ihan vahingossa, niinku mm sen flip the canvas rinkulan jota oon kaipaillu, samaten löyty brush stabilizer, jonka pitäis osaltaan tehä hommasta helpompaa. Pitäis 😄
    alt text

• Piirrosharrastajat

@MiiaS ooh, tosi kauniit värit sun kuvissa 😍

Mä jossain vaiheessa pistin islanninhevoset melkeen kokonaan pois mutta nyt niitä alkaa taas kertyä 😆 Vanha kasvatti palas takasin mun omistukseen ja sit synty (tai siis tulee syntymään…) uus varsa 😂 En selkeesti osaa olla ilman islantilaisia. Työn alla olis tälle ruunihallakolle tammalle, Eldalle varsakuvaa kans

alt text

alt text

alt text

Olkaa hyvä, ihan pirun pitkä kuvapostaus 👌

• Piirrosharrastajat

Tuplapostaus, mut kun täällä on teitä rakennetietoisia niin aattelin että kysyn. Mun issikkatamma Skotta on siis saanut kolme EO-sertiä ja mua kiinnostais perusteet että miksi se on EO:n arvoinen 🤔 Kun mun silmään toi rakennekuva on enintään HY 😅

alt text

• Moderaattorit

Noh sain piirrettyä! Linet tein aamuyöstä joskus 3-5 aikaan ja väritys nyt valmiiksi kaikkineen 30 minuutissa 🙂 Tuontivauva.

10

936
Users

12.4k
Topics

230.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.