Piirroskeskustelu
-
@kioja UUU! Ehkäpä yks sun hienoimpia kuvia! Heppa tulee hyvin esiin, kun tuo taustan värimaailma on kohdetta aavistuksen pastellimaisempi
-
@annel Wau kiitos! Tuun tällä varmasti kisaamaan pkk:n kisoissa!
-
Hei anteeksi mainostuksesta, mutta irtoisko keneltäkään euroilla/v-palkalla tilauskuvaa?
-
Hoksasin etten oo koskaan piirtäny koiraa saatika ees yrittänyt millään tasolla realistista heppaa
Aina vaan niitä sarjisponeja omalla tyylillä. Katoin kaverin elukoista mallia! Hämärä huono kuva mutta jee, ne on tunnistettavia lajinsa edustajia.
-
Aivan ihana koira @Elva
-
Siis onhan muillaki yhtä demonisia luonnoksia, onhan?!
-
Kalkkilaivan kapteeni pulikoimassa jättipäisen hevosen kanssa. :'D
Noh, ees jotain sain aikaiseksi…
-
Oonks mä upottanu tähän jo kaks päivää?! Oon vähän pettyny itteeni
-
@Mila Evehän se siinä! Niin hieno
@Nikki Hyvältä näyttää!Mä oon upottanut alla olevaan tilariin abouttirallaa pari kuukautta, että silleen
Sitä vaan haluaa olla näitten tilareiden kanssa tarkempi, tehä ne huolella ja viimesen päälle, varsinki sillon jos euroista on kyse. Värikin tuo omanlaisia haasteita, mutta eikön tää tästä valmistu tämän kuun loppuun mennessä tai aiemmin.
Valmistupa tässä myös Kuu hepalle kuvanen:
-
@H Toi opean asento on ihan paras! =D
-
Törkeästi mainostan tässä välissä, mut … Tulkaa estekisoihin piirrosten voimin!
-
Tästä “rennosta piirtelystä” tulee yllättävän stressaavaa kun työpöydällä odottaa yli 15 väritettävää kuvaa
nyt vihdoin ekat uunista ulos, näissä tosin taustat kesken, heh… Talli aukeaa tällä tahdilla ehkä jouluna, lol.
-
@h02877 Ihania! Ootan innolla Rowenan kuvia
-
Ponitehdas!
-
No nyt!! Oon ihan liekeissä, sillä @H02877:n projekti on aivan ihana
heti tuli jotenkin nostalginen fiilis, tommosia heppoja piirreltiin kavereiden kanssa pienenä paljon ja sanottiin niitä “mulkosilmäponeiks”. Ootan niin innolla tän valmistumista, haluun nähä tallillisen tommosia hepsuja mahollisimman pian (ennen joulua
).
Muillakin super hurmaavia töitä, taitavaa porukkaa. @Lynn:in upeat ja maalaukselliset teokset sekä koneella että käsin on nannaa, mutta sitten nämä @Mila:n ponit sai sydämen sulamaan. Aws. Plus tietty @Kioja:n tyyli on aina miellyttänyt silmää, eikä tää uusinkaan kuva poikkea siitä mitenkään
Mulla on ollut piiiitkä tauko piirtämisestä, kesän alussa muutamia valmistui aika haipakalla tahdilla heti kun oli mahdollisuus käyttää niihin aikaa. Pistämpä muutaman esille niin ei tuu kuvaton postaus
-
Täällä sitä vielä valveilla ollaan, kun eiliset päikkärit veny turhan pitkiksi…
Toki onhan tässä yön pikkutunneilla valvomisessa hyviäki puolia, kun päänupissa välähti idea ja piirtelin uutta kuvaa!
Tige ja Elmo Seppeleen kentälläInnolla (ja kauhulla) ootan tämän kuvasen värittämistä. Meinaan… tulee olemaan varmasti melko työlästä
Pitää tosin katella tää vielä huomenna läpi ja korjailla jos on jotain korjattavaa.
//EDIT VALMIS
-
Niin paljon upeita ja persoonallisia töitä.
Rakastan teidän tyyliä @H ja @Sage.
Kehtaankohan edes laittaa. Uskaltauduin ensikertaa piirtämään ratsastuskuvan kun Alona kaipaili aikuiskuvaa.
-
@H on kyl mulle sellanen inspiraation lähde
Tykkään sun tyylistä ihan kauheesti ja stalkkaan Tigeä säännöllisesti! xD Ja @Sage n upee väritys ja kirkkaat värit on kadehtimisen arvoisia
Erityisesti tykkään tosta kimon hännästä, tosi kaunis!
Ite sain mun pölöponi Pretalle tehtyä uuden kuvan taas
tällä kertaa poni on vähän tyylikkäämmän ja virtaviivaisemman näköinen, vaikka yleensä se on melkonen takkupesäke
Panostin taas vähän enempi tuohon taustaan
Siitä tuli aika söpö
-
@Juinttu “Kehtaankohan edes laittaa.”
Hiljaa siellä, toihan on ihan supernätti.
@Kioja Meni melkee silmät ristii seuratessa noita jalkoja
-