Piirroskeskustelu

• @riri Sun työt on piirros piirrokselta hienompia! Tykkään sun tyylistä ja käsialasta tosi paljon 😍

• @elva samaa mieltä, tuo @riri n pirros on mahtava 😍

• Piirrosharrastajat

@Elva @EssiK voi eikä, iso iso iso kiitos teille ❤

• Tulipahan pitkästä aikaa piirrettyä jotain 😄
    alt text

• Esteratsastajat

Piirrettyjen VSN näyttelyn vip tänään!! : ) (myös ratsastusluokassa tilaa!)

• Täälläkin nyt herätty horroksesta. Kauheesti kuvia taas tännekkin tullut tässä tässä reilun parin kuukauden hiljaiseloni aikana.
    Työ ja elämä briteissä on vaatinu veronsa, varsinkin kun tuli muutto uuteen kämppään niin ilman nettiäkin olin kuukauden verran, ellei puhelimen nettiä lasketa. Monet teistä on kyllä kehittyny todella paljon, esim @alex-hallava , mielettömiä töitä nykyään! Ihana nähdä topa kuitenkin vielä aktiivisena 🙂

Päädyin tässä perjantai illan kunniaksi viimeistelemään työtä, joka on ollut jo tässä kesken jonkin aikaa. Ei se vieläkään ole ihan valmis, esim. kaviot ja jalat vaatii vielä hiomista, mutta kyllä se vielä tästä ensi vuoteen mennessä valmistuu 😏

Värinä vähän harvinaisempi flaxen chesnut barokki hevoselle siis työn alla.

alt text

• Esteratsastajat

Voi ei @Nalee miten ihana 🤤 Toi tausta on kyllä tosi mieletön, ihan kun jostain oikeasta öljyvärityöstä, jotka tekee pelkkiä maisemamaalauksia 😮

• Piirrosharrastajat

@nalee Voi miten upea! Tykkään hirmuisesti hevosen ilmeestä ja sen turkin tekstuurista. Värisävyt on onnistuneet mahtavan hyvin ja tausta on mielettömän kiva sekin. Kyllä on tossa kuvassa ollut tolkuttomasti pakertamista, hatunnosto siitä 😄

• Upea työ ja värimaailma @Nalee

Kesälomaan puolitoista viikkoa ja puuvärit teroitettu puistoilua/rantailua varten. Nyt tullut tommoisia rentoja rakenteita, jossa hyvin vapaasta luonnoksesta lähtenyt koko hevonen liikkeelle. Näitä on kyllä hauska tehdä ja kun ei aina rakennevoittajia ole tarkoitus tehdä, tykkään että heppa näyttää “itseltään” ja että olisi joku piirre vanhemmista.

alt text

alt text

alt text

alt text

alt text

• Kiitos @Jannica , @Lynn ja @AnneL, mukava kuulla ettei pakerrus työn kanssa ole menny hukkaan! Hauskaa nähdä positiivista palautetta etenkin taustoista. Sillä vielä vuosi pari sitten olin aivan käsi niiden kanssa, koska ennen tosiaan kaikki taustat meni tyylillä “vähän puuta sinne ja pilveä tänne, sit reilu gaussian blurr niin ei tarvi tehdä mitään yksityiskohtia” haha! Nykyään ei ole ihan niin pelottavaa tehdä taustoja, vaikka ei se vieläkään mikään lempi homma ole.

@AnneL Sullakin taas ihania töitä, oon aina tykänny sun värien käytöstä etenkin. Sun töissä on aina erilaista tunnelmaa, mitä on vaikea saavuttaa.

• Piirrosharrastajat

@annel Just tänään selailin Saariston suokkeja ja tosta hassumerkkisestä ruunikosta tuli mun uusi lemppari. Niin makea väritys! Jb:n hepoista toi Selene on ihanan näkönen ja mukavan yhtenäinen kuvissaan ”kasvonpiirteiltään” ja muutenkin.

• @Nalee Todella upea koko kuva! Heh, ite teen taustat just nopeesti ja sit vaa blurria reilusti, mut ehkä pikkuhiljaa niihinki rupee panostaa 😄

Mulla on nyt piirtelyinto herännyt kunnolla pitkästä aikaa
    alt text
    alt text

• Piirrosharrastajat

@Laa n piirrokset on tosi upeita, ihanan kesäinen tunnelma kuvissa ❤
    @Nalee niin super hieno ja törkeen hieno tausta!! 😍
    @AnneL niin hienoja, varsinkin toi kimo!

Jälleen kerran uutta tarinaheppaa… 😅 käyttöön tulee mikälisikäli löydän tälle kaksikolle piirrostallin missä turinoida rennompaan tahtiin.

alt text

Tää tulee kyllä vielä muuttumaan huomenissa, kun tarkastelen tätä uusin silmin. mm. hahmon silmät vammaa 😂

• Suomenhevoskasvattajat

@H voi miten kaunis kaksikko 💗 Tervetuloa Hukkasuohon 😉

• Tarinaheppailijat

Siis ootte niin lahjakkaita kaikki! Ihan viimesimpiä ehin nyt vaan kommentoida, vaikka monta sivua oon parin päivän aikana selaillut

@H :n tarinaheppakuva on tosi onnistunut niin monella tasolla, oot saanu vangittua tosi hyvin ihan hepon persoonaa pelkkään kuvaan ja ilmeeseen! @AnneL rakenteet on aina upeita, sulla on niin hyvä silmä kaikelle tolle kiillolle ja lihasten anatomialle että en tiiä pystyisinkö vuosienkaan harjottelun jälkeen tekeen perässä. @Laa on kuvannu hevoskesätunnelmaa parhaimmillaan! @Nalee n barokkihevonen on ihan uskomaton!

Mulla kävi hauskasti. Pyyhkäsin piirtopöydästä pölyjä monen kuukauden jälkeen, ja tallennusvaiheessa huomasin että olin tallentanut ajat sitten samalla nimellä toisen, samanteemasen piirroksen jossa on vielä samat hahmotkin. Ei sitä sillein oo aktiivisesti tajunnut ennen tätä löytöä, miten on tyyli kehittynyt kolmessa ja puolessa vuodessa. Ja että sen huomaa selvästi, vaikka tää uusinkin tuherrus on hyvin rennosti ja nopeesti tehty. Itseasiassa uudemmassa tais mennä aika reilustikin vähemmän aikaa kun ensimmäisessä 👀

Loppusyksy 2014
    Loppusyksyltä 2014

Loppukevät 2018
    Loppukeväältä 2018

Pitääkin ruveta oikein tarkotuksella ottamaan jotain kehityskuvia, että voi myöhemmin katella!

• Piirrosharrastajat

Mä oon pitkään ollut vähän tuuliajelulla, kun IRL menee vähän miten menee 😞 . Nyt on sitten kesäloma edessä, apua (joo, se on apua ja ihanaa ja karmivaa ja huippua kaikkea samanaikaisesti). Oon aina välillä käynyt kattelemassa teidän aikaansaannoksia (siis vau mitä töitä, viimeisimmistä pistää silmään etenkin @Nalee :n satumainen tausta ja hevonen), mutta ite oon ollut vaan hiljaa kun kaikki on niin kesken ja vaiheessa. Tänään sain kuitenkin pään pystyyn (wohoo!) ja piirreltyäkin jotakin pitkästä aikaa. Ehkä mä tästä pikkuhiljaa pääsen tekemään ne parit tilaritkin loppuun…

Tämmöinen syntyi tänään, arabitamma jatkoksi arabiprojektiin. Pitäis vissiin pitää vähän taukoa ja kilpailla nykyisillä hevosilla tai jotakin… Tai vähintään kehitellä niille jälkikasvua, eikä vaan aina uusia tuonteja :D. Mutta kun tämmönen lähti viemään, niin se lähti viemään. Tein tän vesivärikynillä. (Toi häntä näyttää muuten tosi mielenkiintoiselta mun huonommalla kakkosnäytöllä, kun nuo himmeimmät kohdat palaa valkoisiksi ja näyttää kuin siinä olis iso kolo… Ei siinä oo, toisella näytöllä näkyy haaleammatkin sävyt.)

alt text

• Piirrosharrastajat

Tarinaponille uutta kuvaa… tätä oli btw kyl tosi mukava piirrellä 🙂

alt text

• Piirrosharrastajat

Keksin alkaa tekemään hevoslistausta uudelleen pääkuvien kera… No, tässäpä hommaa piirrellä reilulle 20 hevoselle sitten uudet pääkuvat 😄 Hauska näitä toki on piirrellä sen puoleen, etteivät työllistä ihan niin kovin paljoa

0_1527871054564_Donna_paakuvak.png

• Piirrosharrastajat

Voisko joku oikeasti potkaista mua pjärseelle, että saisin jotain aikaiseksi. 😄

• Esteratsastajat

-> yksi potkaisu lähetetty xD

0

900
Users

11.9k
Topics

219.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.