Piirroskeskustelu

• Mulla joku blokki lineihin, ainakin koneella piirrettynä. Töissä saan kyllä nopeita, noita suoraan Micronioilla tehtyjä luonnosmaisia juttuja tehtyä, jos on rauhallisempia päiviä. Mutta muuten tuskaa, ei oikeen lähde mikään järkevä.

Niinpä oon sitten väritellyt valmiita linejä. Ja onhan toi heppamäärä sellainen, että hyvä saada niille kuvia ja kun en näyttelytä näitä kuitenkaan. Nykyjään vaan valikoituja kuvia, joilla tuon kehiin.

Kiitos @Viiru lle lineistä! Muut deviantartista, joita saa käyttää myös devin ulkopuolella copyillä. Lisää tulossa!

alt text

alt text

alt text

alt text
    (Vielä kun osaisi kirjottaa. Kritan tekstin lisäys on niin vammanen ja ei Macin Preview paljoakaan parempi ole, joten en jaksa korjata 😆 )

• Suomenhevoskasvattajat

Tuo toka on aivan ihana! 😍 Oispa jo kunnolla kevät ❤

• Moderaattorit

@annel ahhh noista tuli ihania ❤

• Piirrosharrastajat

Vitsit mä tykkään tästä mun uudesta tarinaponista! Harvoin oon kirjavia halunnu ottaa tarinahepoiksi, kun se kirjavuus tuottaa aina päänvaivaa värittäessä, mutta tälle päätin tehä aika yksinkertaset ja helpot kuviot, niin ei sit niiden puolesta oo ongelmaa 🙂

alt text

Tää poni oo rusehtavaan taittavaa hiirakkoa nähnykkään, mut pitää alkaa vaalentaa sen kroppaa pikku hiljaa 😂

• Piirrosharrastajat

Ihania kuvia kaikilla! Tykkään etenkin tuosta @Kioja n koiran karvan tekstuurista! ❤

Edit // Mitenhän mun kone ei ollut päivittänyt tätä, täällähän on liuta uusia, ihania piirroksia lisää! 🤔 @AnneL superihania kuvia, kuten aina - kyllä tuo sun väritystyylikin tuo kuviin ihan oman tunnelmansa! @H lla ihana laikukas, ei kyllä ulospäin näy ollenkaan, että laikut tuottaisivat jotain päänvaivaa! 😄 Ja huippu yksityiskohta nuo joutsenet!

Mä sain kerrankin valmiiksi asti jotain muutakin kun rakenne- tai pääkuvia! 😄
    alt text

• @h Tää on jotain niin ihanaa 😍

• Piirrosharrastajat

@velma Mieletön kuva! Menemisen meininkiä ja kaunis valaistuskin.
    @H. Tige on niin järkyn söpö, ja musta on hirmu kivaa että otit kuvaan toisenkin ratsukon. Ilahduttaa varmasti Emmyä! Tausta on myös ihana.
    @AnneL Ihanat suokit! Mahtava tuo kiihdyttelevä hulmuharja.

Mä oon ollut pitkään avaamatta konetta. Tänään käynnistin tämän PKK-tuomarointeja varten (anteeksi kaikille, jotka on odotelleet mun luokkien tuloksia - nyt ne on laitettu eteenpäin) ja samalla vähän testasin, irtoaisiko piirroskuvia. No ei oikein, poneja ainakaan! Hahmosuunnittelun kannalta tehokas päivä: Auburn-hahmon (kollaasissa oikealla) vanhemmat sisarukset saivat silkasta omasta mielenkiinnosta simppelit pärstäkuvat. Isosiskon (vas.) kuva nyt on vähän pliisu vielä, katsotaan teenkö sille jotain vai saako olla noin.
    Erittäin harvinaista, että ihmisnaamat syntyy kivuttomammin kuin heppakuvat 😂

https://snag.gy/poX6iT.jpg

• Hei haluutteko nähdä kilometrin mittasen turpavärkin? Siinäpä ois! Surkuhupasaa miten kaukana tekeleet on hevosesta, ku on kulunu muutama päivä siitä ku on tehny linet. Suitsiin oon aika tyytyväinen, kyl juosten kustut suitset on parhaita.

alt text

@H lla aivan ihana kuva ❤ Innostutti mutkin kokeilemaan jotain bg-harjotussuttuja, mistä seuras allaoleva turbotiine criollotamma. En tykkää, mut jostainkai sitä pitää alottaa (sekä taustasuttujen piirtely, että criollolauman keräys).

alt text

@velma n kuva on niiin makee! Ton mustan pää, harja ja suitset, en tiiä mikä niissä on mut ÄÄÄÄKK ❤
    @Lynn in Vilhelmina on niiiin nätti 😍 Ihania potretteja muutenkin!

• @kioja oon myöhässä mutta koiranpentukoiranpentukoiranpentukoiranpentu 😍

• Piirrosharrastajat

@miias Criolloja 👀 pitää tulla kerjäämään sit jossain välissä sulta varsaa

@Elva kato tässä on Tauno isona 😃

alt text

• @kioja Voi Tauno! ❤

• Ehkä haastavimmat linet mitä oon tähän mennessä tehny samaan kuvaan mut oli yllättävän rentouttavaa. Sit ku jaksais viel värittää. Arvaatteko muuten ketä kuvassa komeilee? Vinkkinä et liittyy Tie Tähtiin kisaan 😄
    (oikeenpuoleiselta hämäävästi puuttuu merkit)

https://pre00.deviantart.net/0e82/th/pre/f/2018/106/e/a/tietahtiin_by_pinjakumpulainen-dc904xc.jpg

• Suomenhevoskasvattajat

@alex-hallava oii 😍 Vasemalla Julia ja Valerie, keskellä Nita ja Armi? 👀

• Piirrosharrastajat

@alex-hallava eikää 😍 veikkaan kans Jullee ja Valerieta, Nitaa ja Armia ja ehkä Minkaa ja Hania? Kun pienehkö ja merkit puuttuu… 🤔 aivan ihanaaaa!

• Muut oikein mut oikealla Vivienne 😄

• @Kioja tulee sit ihan vapaasti shoppaileen! Oon aatellu tästä sellasta vähän enemmän reaaliajassa kulkevaa rentoiluhommaa, jossa ois kaikki hevoset hiljaisessa myynnissä sekä tietty heppamäärän räjähtäessä vielä ne oikeat markkinatkin. Kunhan vaan pääsis leikkimään jalostussuunnitelmilla ja varsakuvilla 😍
    @alex-hallava Hyi kauhee, pukkaa hikeä kun vaan aattelee mikä työ tuossa on ollut! Upea jo nyt, väreineen varmasti vielä upeampi.

Lisää bg-treeniä dw enkkutäykillä, joka seistä tönöttää väreistä päätellen amerikkalaisella areenalla. Samalla myös dw-treeniä, koska criolloihin pitäis sekin oppia… Ei suju ei. Vieläkään, tämähän ei taida olla eka harjoituskappale… 😄 Kroppaan vedinkin jo uudet pohjavärit, päähän en vielä raskinut koskea, jotta on esimerkki mitä ei saa tehdä 😂
    alt text

• Nyt se on valmis!

https://pre00.deviantart.net/9615/th/pre/f/2018/107/2/6/tietahtiin_by_pinjakumpulainen-dc92oer.jpg

• @alex-hallava Olin oikeessa, ihan tajuttoman upea kuva! Niin kesäset värit ja silkkiset hevoset, ah ❤

• ♞ Puoliveriharrastajat

En oo tänne ikinä tainnu kommentoida mitään, vaikka oonkin paljon seurannu sivusta, mutta nyt on pakko.
    @alex-hallava ihan törkeen hieno 😍 kiva että mun alterego Nitaki päässy mukaan kuvaan Armin kanssa.

Ja toki kaikki muutkin, teillä on tosi ihania piirroksia ja kärsin aina pienestä kateudesta kun käyn kattelemas näitä 😄

• Pikkujelppiä kaverit, onko tää yhtään dominant whiten näköstä? Sellasta tyyliin feikki leopard complex? Tai sama se sille minkä tyylistä, mutta jos tätä nyt dw:ksi voisi väittää niin oltaisiin jo pitkällä 😃

alt text

16

1.0k
Users

13.7k
Topics

261.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.