Piirroskeskustelu

• Piirrosharrastajat

alt text

Alkaa tulla vihdoinkin rakenteesta sadan vääntämisen ja kääntämisen ja skaalaamisen jälkeen ihan kiva 😄 clevelandinruunikot on hankalia ku ne on niinku … ei työhevosia, mut silti ihan liian raskaita ja pitkiä puokeiks, huh.

Also guys jos haluatte maksaa rahaa niin minä olen käytettävissä oleva tilauspiirrosorja myös

EDIT// Krita on niinku liian high-tech mulle viiden vuoden photoshop elementsin jälkeen en osaa näin kustomoitavissa olevien sivellinten kanssa mitään ::::'D nää reagoi liikaa yh

alt text

• Esteratsastajat

Mulla olleet clevelandinruunikot on muistuttaneet aikalailla kevyttä puoliveristä rakenteeltaan 😄

• Piirrosharrastajat

@Jannica okei, paha sanoa kun en ole irl yhtäkään tavannut, mutta kyllä ne mun silmään on enempi vaunuhevosen kuin sporttipuokin mallisia 😄 näin niinku piirtämistä ajatellen ainakin

alt text
    alt text

en tietty harrasta puoliveristenkään rakennearvostelua kauheesti ja en myöskään meinannu että olis enemmän kylmäverinen kuin puoliverinen/lämminverinen :—D kunhan niinku idk eri näköinen kuin monet puokit
    ja nyt täst tuli viel tällänen puolustuspuhe apua 🙈 ei vaan siis kaikki palaute aina tervetullutta mul on vaa ollu ihme känkkäränkkäpäivä tänään

• Esteratsastajat

Näitä on tosiaan moneen junaan, osa jopa welsh D sektion näköisiä xD

• Nyt vihdoin ja viimein liityin kans tänne 🙂 Tätä keskustelua oon seurannut jo pitkään teidän hienojen piirustusten takia! Tekee itekin mieli nimenomaan ruveta harjoittelemaan piirtämistä.
    @J. Sulla on ihana tyyli piirtää. Onnistuisko sulta saada tilannekuvaa sähäkästä suomenhevosesta?

• Piirrosharrastajat

@Salta Tervetuloa! Laita ihmeessä näytille sit kun saat jotain kivaa aikaan, täällä on hyvä tunnelma ja uusia töitä on aina ihana nähdä!

Liikekuvaa vois ajatella ehkä 10e paikkeille jos ei kuskille tai millekään himorealismille olis tarvetta. Sit taas jos tulee tarkempaa taustaa ratsastajaa ja varusteita mukaan ni hinta nousee ku tulee lisää sommiteltavaa, tällästä tai tällästä esim. en kyllä päästäis alta kahdenkympin menemään. 😄 ahneus maan perii eiku
    Jos kiinnostaa niin oikein mielelläni teen suokkeja! Piirtäisin enemmänkin jos ne sopis omiin talleihin.

• @J. Pelkkä liikekuva käy. Joku tarharallattelu missä vähän vois silmänvalkuaiset näkyä 🙂 Sellanen punarautias piirtopää ruuna

• Piirrosharrastajat

@Salta Jees, heitä mulle vielä viestiä niin en unohda! Mulla on yks tallirakennuksen kuva jonossa ensin Kittylle, mutta sen yritän saada jo huomenna johonkin kuntoon

• @J. Ei hengenhätää 🙂

• Piirrosharrastajat

Tuli hankittua tallikoira nii pitihän pennun kuvakin saada… 😆 Kerta se on ensimmäinenkin yrittää koiria piirtää!

0_1515868981524_vilma1.jpg

• Piirrosharrastajat

Kylläpä mä nyt spämmään täällä 😄 no mutta, linet tuli valmiiks, jee!
    Ja kaikkensa kun yrittää että sais jaloista hoikat ja sulavat, vaan ei, ei mene niin. En jotenkin osaa. Olkoon sit tommonen paksukoipinen tankkeri niinku kaikki muutkin.

EDIT// ja vielä, sain väritkin tehtyä 😊

alt text

• Vihdoinkin sain tän pääkuvan valmiiks kun piirtis taas päätti toimia 😅 En oo täysin tyytyväinen, mutta tykkään kuitenkin. Toisesta korvasta tuli liian iso ja turpa jäi vähän piirteettömäks ja oudoks, mutta nojaaaa… Ei jaksanu enää niiden kanssa painia 😁

0_1515877992943_royhead.png

• @Tea Miten komia suokkiori tulossa 😍

@Riri Aww miten suloinen pentu ❤

@J. Rakennekuvasta tuli tosi upea! On vaan komiaa että heppa on muhku 😎

Minä värittelin Theian varsakuvan - joo, tietokoneella! En muista milloin oon viimeksi piirtänyt ihan tietokoneella ja hiirellä. Pädillä piirsin lukioaikana joskus, mutta siitäkin on kohta vuosi aikaa 😄
    alt text

Sain myös valmiiksi yhden tilarin, johon tykästyin niin paljon, että ihan harmittaa kun ei tullukaan omalle hepalle! xD
    alt text

• Piirrosharrastajat

@ScrewDriver söpö ruunikko sullakin, tykkään silmän kiillosta ja suitsien yksityiskohdista ❤ Kyllä tommoset korvat ja muut sit ajan kanssa rupeaa oikenemaan, eikä toi mitenkään häiritsevältä näytä nytkään!

@Tuulia ihania molemmat, varsakuvan taustassa on tosi nätti valo ja ihanat värit kuvassa muutenkin! Ja siis kyl noita sun vesiväritöitä jaksaa aina ihailla.

Mun piti mennä nukkumaan jo aikoja sitten mut sittenkin sain vielä lauantain puolella valmiiks pika-ambrosen
    tässä siis Dickin omistaja teille kaikille
    Oon mä Ambrose Sebastianin tänne ehkä joskus vuos sitten jo ekaa kertaa tunkenu, mut voi miten unohdinkaan jo kuinka hauska palikka se on piirrettäväks

alt text

• Virtuaalikoirat

@J. niin rakastan sun piirrustusjälkee ❤ Mut siis, ei vitsit kun Ambrose näyttää just siltä, ettei se vois olla minkään muun hevosen kanssa kuin Dickin 😄

• @J. Voi kiitos ❤ Oi, miten hieno kuva! Pitäs itte joskus harjotella poikien piirtämistä, piirrän aina vaan tyttöjä : DD

Mäkään en meinais millään malttaa käydä nukkumaan, maalailen jo uuta kuvaa 🙂

• Piirrosharrastajat

@Tuulia vitsi noi on kyllä niin ihania! Mikä onni et maalattu tulee mun hevoselle ja Theianki kuvasta saan nautiskella sen puoliomistajana! ❤

• Piirrosharrastajat

@Wilma Mä taas ihastelin tota Theian kuvaa isäorin omistajana 😂 tääl on ny monta ihastelijaa

• @J. Kiitos. Vitsi mäkin ihailen sun piirtojälkeä! Kauniit yksityiskohdat aina.

• @Wilma ja @Kioja 😆 😆 😆 Hyvä että ne tykkää ketkä heppaan jotenkin liittyy 😂 😂

alt text

Usvasta tuli mun uusin kasvatti nyt, vähän rennommalla kuvalla 😄 Se on myynnissä! Onneksi se on vain pikseliponi, niin ei haittaa, että tammikuun varsa kirmailee niityllä 😊 Mutta nyt nukkumaan 😴

14

922
Users

12.2k
Topics

225.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.