Piirroskeskustelu

• @velma Kiitos ❀
    @J. Woaaah upea!! 😍
    @Kookos Onpa suloinen! Sanoisin, ettĂ€ runko on liian massiivinen, varsat on aika pieniĂ€, isopĂ€isiĂ€ ja sirojalkaisia 🙂 Laita sitten kuvaa kun saat valmiiksi, siitĂ€ tulee varmasti söpö đŸ˜»

• Piirrosharrastajat

alt text
    VĂ€hĂ€n karvasempaa yritystĂ€. sh t. Pelipoletti. TĂ€stĂ€ ei tullu nii kiva ku mustan rakennekuvasta, ja takajalkojen sukatkaan ei ole sellaset ku pitĂ€s mut ÀÀh
 Ei jaksa vĂ€littÀÀ liikaa.
    /muoks/Ainiin, oon hiljalleen saanu kakkostalliprojektia eteenpÀin. Ei siellÀ mitÀÀn vielÀ ole, mutta tÀstÀ pÀÀsee vierailemaan TerÀharjun Ratsutilan sivuilla :slight_smile:

• @Jouni Totta puhuen, niin mĂ€ tykkÀÀn tĂ€stĂ€ ruunikosta enemmĂ€n, kuin siitĂ€ mustasta. NĂ€yttÀÀ jotenki paljo elĂ€vĂ€isemmĂ€ltĂ€ 😆

• Piirrosharrastajat

@_Larza MĂ€ oon ollu huomaavinani et moni tykkÀÀ enempi just nĂ€istĂ€ mist ite en, mut onpahan vaihtelevuutta kuvissa kun teosten tyylit vaihtelee laidasta laitaan 😄 On tÀÀ varmaan jollain tapaa kyllĂ€ elĂ€vĂ€isempi, olemus luonnollisempi ja rennompi, mutta omaan silmÀÀn liian pehmoisa ja utuinen kokonaisuus. Kaipaisi terĂ€vyyttĂ€.

alt text
    Nyt tuli taas se fiilis et tekee mieli piirtÀÀ erikoisen nÀkösiÀ otuksia. Ei vaan mitÀÀn hajua mikÀ rotu tÀÀki vois tulevaisuudessa yrittÀÀ olla. VÀristÀkÀÀn en oo vielÀ varma :rofl:

• Vaihdoin kokonaan ponin asentoa, nyt se on varsamaisempi ja olen tyytyvĂ€isempi. Kummipoika (jolle lĂ€hettelen aina piirroksista kuvia whatsappissa) totesi sen nĂ€yttĂ€vĂ€n ihan mustalta lambi-lampaalta 😄 alt text

• Piirrosharrastajat

uudella koneella nyt asiallisten koulutöiden lisÀksi krita ja piirtis

Sanokaa moi Landolle, joka sai just ekan kuvansa. SillÀ on ehkÀ epÀonninen nimi mut ainaki se on nÀtti :'D raukka parka

alt text

• @J. Apua miten suloone! En oo ainakaa viĂ€ perunu eilis illan höpinöötĂ€, et tenava tilaukseen kiitos :'D

• ♞ Puoliveriharrastajat

@J siis niin suuri respect tosta paint piirroksest hÀrreguud. Ja erityisen nÀtti ruunikko kans tuo toinen !!
    @Jouni haluisin vaan silittÀÀ tuon suokin karvaa 😗 miten vuohistupsuistakin voi saada noin pehmeĂ€n nĂ€köiset
    Toisessa kuvassa ekalla silmÀyksellÀ tuli mieleen susi, tarkemmalla katseen keskittÀmisellÀ kuvaan sitten akhaltekinhevonen

• Piirrosharrastajat

@_Larza Jos sulla on joku tamma niin siitĂ€ vaan vierailulle 😉 Lando kiittÀÀ kehuista!
    kiitos myös @Rinaz ❀

• @J. ihanin 😍 dickin kuvaa odotellessa (dickpic
)

• Piirrosharrastajat

@J. Me vaaditaan DickpiccejĂ€ 😘

• @J. Me halutaan katella livenĂ€ dickpicien muodostumista 😏

• Piirrosharrastajat

Siis Dickpic on jo olemassa, se on vaan tolla mun toisella koneella XD pitĂ€iskin ehkĂ€ siirtÀÀ nyt

• @J. Me halutaa lisÀÀ.

• Piirrosharrastajat

@Kookos HyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ! On ihan ponivarsan nĂ€köinen, ei ainakaa mun mielestĂ€ nĂ€ytĂ€ karitsalta sentÀÀn 😄

@J. Ihastuttava! Ja kauniin vÀrinenkin. Merkki kans tosi kiva!

@Rinaz TĂ€ytyy harmiks tyytyĂ€ vaan virtuaalipaijailemaan pehmosuokkeja :frowning2: 
 Kunnes joku kehittÀÀ vr pehmoponienpaijaussimulaattorin! Hahaha, susi! MĂ€ kyl iteki tota katelles oon tuuminu, ettĂ€ jotenkaa se ei nĂ€ytĂ€ 100% hevoselta XD . Tekke on hyvĂ€ ehdotus, voisin alkaa muokkailemaan siihen suuntaan :thumbsup_tone2:

Kerkesin hÀmmentyy dickpicjutuist, mut ilmeisesti Dick on hevonen. Ainaki toivon niin XD

• Piirrosharrastajat

@Jouni 😂 kyllĂ€ se on hevonen, ei tarvi sĂ€ikĂ€htÀÀ. Ja vielĂ€pĂ€ perinneherkun mukaan nimetty Spotted Dick (tosin brittilĂ€iset “herkut” on kieltĂ€mĂ€ttĂ€ useinkin vĂ€hĂ€n kyseenalaisia
 viinietikkasipsit jonon kĂ€rjessĂ€ kamaluudessa
)

• Piirrosharrastajat

@J Hauskoja nimiÀ brittiherkuilla nÀköjÀÀ myös :D. TÀytyy kyl tunnustaa ettei viinietikkasipsit olis kyllÀ ihan ostoslistan kÀrjessÀ xD

Voiks muuten tekelle antaa englanninkielisen nimen, vai onks se ihan pyhÀinhÀvÀistys?

• Piirrosharrastajat

@Jouni En mÀ usko et se mikÀÀn pyhÀinhÀvÀistys on, varsinkin jos selitÀt et se on ostettu jenkeistÀ. SiellÀ hevoset tuntuu vaihtavan nimeÀ joka kerta kun omistaja vaihtuu.

• Piirrosharrastajat

@J Ai juu tosiaan! NiinhÀn ne jenkit tuppaa tekemÀÀn, mitÀ oon aina ihmetelly :D. Kiitos! Laitan vaa jenkkituonniks nÀÀ tÀmmöset tapaukset :thumbsup_tone2:

• Esteratsastajat

Oi ettĂ€ miten ihania töitĂ€ taas kaikilla ollut, selannut taas puuttuvat sivut ja katellu vaan kuvia 😄 Vitsit kun itekin joskus oppis piirtÀÀn 😄 noh, ei voi perheen kaikkia lapsia siunata sillĂ€ taidolla xD

12

890
Users

11.7k
Topics

216.0k
KysyttÀvÀÀ, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttÀ suoraan yllÀpitÀjÀÀn (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.